SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Ja een soort manier om met de zenuwen om te gaan en het 'luchtig' proberen te benaderen omdat dat voor jezelf beter werkt dan om de harde werkelijkheid te benadrukken.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:53 schreef mschol het volgende:
[..]
soort zwarte humor, doe ik ook..
heb ik ook met/na het gebeuren begin dit jaar gedaan, al probeer ik de directe familieleden hierbij te ontzien.
Vanwege de brownies?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:58 schreef CherryLips het volgende:
Het ruikt zo lekker in huisen dat kan ik niet vaak zeggen.
omgquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:49 schreef dud0r het volgende:
https://www.instagram.com/p/CVLITreIfKT/?utm_medium=copy_link
![]()
![]()
![]()
@:bitterbal
@:ama
@:cherrylips
Ja hèquote:
Noicequote:
Ook gekeken maar die zal wel even beetje hoofdpijn hebben vandaag.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Verdomme Rico wint op het nippertje en hele kop kapot.
Maar winnen.
Aah, het zit er bijna op dus. Nog wel een lekkere overnachting in Duitsland?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Over ca 9 uur vertrekt de bus van het hotel
Beetje laat tijdstip daarvoor hoorquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 23:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, de badkamer is weer schoon.
Nu heb ik trek in koffie
quote:
Jawel, maar F1-kwalificatie wacht op balliequote:
Ik heb heel de week slappe ziekenhuiskoffie op, ben benieuwd hoe morgen de echte koffie weer smaaktquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 23:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik merk weinig verschil met normale koffie
Ah dacht helemaal hyper omdat weer thuis enzo. Tot hoe laat moet ze?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 23:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jawel, maar F1-kwalificatie wacht op ballie
Nee thuis is veel vermoeiender dan de hele dag een beetje in een ziekenhuisbed smurfenquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 23:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah dacht helemaal hyper omdat weer thuis enzo. Tot hoe laat moet ze?
Ja wel goed hoor, weer lekker thuisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |