Op zich hoeft dat wat mij betreft niet per se. De seizoensgriep heeft doorgaans ook tijdelijk een R ver boven de 1.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 23:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoe lang wil je die R laag houden met zijn allen dan? De wereld is nog lang niet gevaccineerd
Dat duurt decennia
Dan neem je toch noodopvangquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 23:59 schreef Twinkle20 het volgende:
Zullen we een weddenschap doen wanneer de volgende lockdown wordt uitgeroepen? Al dan niet voor alleen ongevaccineerden?
Ik zet in op. .. hmm .. 26 november klinkt wel leuk.
Kom op ik ben de beroerdste niet. Ik trakteer op een taart voor degene die dichter bij de uiteindelijke datum zit.
Kakzooi .. heb net per 1 november de kinderen weer aangemeld bij de bso omdat ik het tegen beter in iets rooskleuriger in zag.
Een totale lockdown komt er niet.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 23:59 schreef Twinkle20 het volgende:
Zullen we een weddenschap doen wanneer de volgende lockdown wordt uitgeroepen? Al dan niet voor alleen ongevaccineerden?
Kom op ik ben de beroerdste niet. Ik trakteer op een taart voor degene die dichter bij de uiteindelijke datum zit.
Kakzooi .. heb net per 1 november de kinderen weer aangemeld bij de bso omdat ik het tegen beter in iets rooskleuriger in zag.
Ja mag uiteraard.quote:Op zondag 24 oktober 2021 00:00 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik zet in op geen maatregelen. Mag dat ook?
QR code loslaten en de overige nog geldende regels graag, ASAPquote:Op zondag 24 oktober 2021 00:01 schreef galantis het volgende:
[..]
Op zich hoeft dat wat mij betreft niet per se. De seizoensgriep heeft doorgaans ook tijdelijk een R ver boven de 1.
Zodra we de 100% immuniteitsgraad naderen dan zullen we iets moeten bedenken waarmee we maatregelloos ons leven kunnen leiden.
Nee dat zeg ik ... al dan niet voor ongevaccineerden.quote:Op zondag 24 oktober 2021 00:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een totale lockdown komt er niet.
Meer etterbakken met mondkapjes mogelijk..
Mja ik bevind me niet in dergelijke beroepen. Ook al zullen sommige mensen er aan twijfelen .. ook ik heb moraal in mijn lijf.quote:Op zondag 24 oktober 2021 00:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan neem je toch noodopvang
Net of iemand nog zijn kinderen thuis gaat houden![]()
![]()
Ben ik ook heel benieuwd naar. Mogelijk wordt dan de boosterprik geïntroduceerd waar ik van verwacht dat daar minder gretig gebruik van zal gemaakt worden - ik niet iig - en wordt dat verkocht als de flessenhals als mensen daar niet massaal aan willen.quote:Op zondag 24 oktober 2021 00:04 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik ... al dan niet voor ongevaccineerden.
Ik lach me de ballen uit mijn broek als men dan pas tot de ontdekking komt dat het toch ook niet door de ongevaccineerden komt dat de opnames steigen.
Want ja ... wie moeten we dan nog de schuld geven![]()
Je werkt inmiddels weer op kantoor toch?quote:Op zondag 24 oktober 2021 00:08 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Mja ik bevind me niet in dergelijke beroepen. Ook al zullen sommige mensen er aan twijfelen .. ook ik heb moraal in mijn lijf.
Dus mocht het zo ver komen, dan lossen we dat ook wel weer op. Ik ben erg creatief geworden in ruim 1,5 jaar tijd. Dat is een van de goeie dingen die corona me heeft gebracht.
Afgelopen keer hebben zat mensen de kinderen gewoon gebracht, ondanks ze niet in de beroepen zaten.quote:Op zondag 24 oktober 2021 00:08 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Mja ik bevind me niet in dergelijke beroepen. Ook al zullen sommige mensen er aan twijfelen .. ook ik heb moraal in mijn lijf.
Dus mocht het zo ver komen, dan lossen we dat ook wel weer op. Ik ben erg creatief geworden in ruim 1,5 jaar tijd. Dat is een van de goeie dingen die corona me heeft gebracht.
Er zijn al standaard deals om behandelingen daar te doen, dus ik zie niet in waarom we niet een paar IC bedden erbij kunnen vragen. Dat is wat ik bedoel met de troefkaarten zijn nog lang niet gespeeld, en ik vind dat we daar eerst naar moeten kijken voor we een land weer plat willen leggen.quote:Op zondag 24 oktober 2021 00:17 schreef capricia het volgende:
Kunnen we geen deal met DL maken?
We betalen er gewoon voor.
Dat we daar capaciteit voor covid-IC inkopen.
Ik ben sws voorstander van dat soort samenwerkingen. En als we voor het najaar/winter daar capaciteit in moeten kopen omdat we het hier niet hebben, dan moeten we dat gewoon doen.quote:Op zondag 24 oktober 2021 00:19 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Er zijn al standaard deals om behandelingen daar te doen, dus ik zie niet in waarom we niet een paar IC bedden erbij kunnen vragen. Dat is wat ik bedoel met de troefkaarten zijn nog lang niet gespeeld, en ik vind dat we daar eerst naar moeten kijken voor we een land weer plat willen leggen.
niet alleen voor covid. laatste 2 griep seizoenen was er ook ic bedden en personeel tekort en werden mensen zelfs omgeschoold.quote:Op zondag 24 oktober 2021 00:17 schreef capricia het volgende:
Kunnen we geen deal met DL maken?
We betalen er gewoon voor.
Dat we daar capaciteit voor covid-IC inkopen.
16 novemberquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 23:59 schreef Twinkle20 het volgende:
24 november!quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 23:59 schreef Twinkle20 het volgende:
Mondluier om en geen alcohol meer kopen na 20uquote:Op zondag 24 oktober 2021 00:03 schreef Molo het volgende:
[..]
QR code loslaten en de overige nog geldende regels graag, ASAP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |