Ook al zingt hij in het Napolitaans.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:58 schreef Sableheart het volgende:
Hij heeft een thuispubliek, zo te horen.
Of het nu in 1991 was of in 2022. Je moet als artiest iets van jezelf in het nummer stoppen om indruk te maken.quote:
Ik ben echt bij bijna geen enkel hostland sinds ik het volg (behalve Nederland dan, vanwege obviousquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 23:05 schreef NailQueen het volgende:
Wat zouden ze volgend jaar voor ons in petto hebben?
Ik voorspel dat je een Jitsi-Jobi gaat pullenquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 23:06 schreef Fred_B het volgende:
Ik beweeg me ondertussen richting bed met zometeen de puntentelling op de achtergrond.
Ik denk dat we sowieso Volare gaan horenquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 23:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben echt bij bijna geen enkel hostland sinds ik het volg (behalve Nederland dan, vanwege obvious) ZO benieuwd geweest naar wat ze gaan doen qua interval/opening enzo
Ongeacht verschil in smaak wat er natuurlijk ook wel kan zijn, vind ik ook wel dat het verschil tussen de goede/leuke en de rest dit jaar vrij groot wasquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 23:06 schreef Sableheart het volgende:
In de top van onze lijstjes komen toch veel dezelfde namen voor.
Ik ga maar even kijken of ik nog wat luiers en infuusjes van San Remo over hebquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 23:11 schreef Meridiaan het volgende:
We gaan nu aan de puntentelling beginnen en de show duurt nog een uur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 23:13 schreef Meridiaan het volgende:
Het ligt waarschijnlijk aan mijn stemming, maar ik vind het bijna asociaal, de hele tijd dat Italiaans
Zeker om alle punten in 3 talen door te geven, Dat moet volgend jaar echt anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
Zelf zou ik het leuk vinden als de klassiekers (Volare, I treni di tozeur) en deelnemers van de afgelopen jaren die hoog zijn geeindigd terugkomenquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 23:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben echt bij bijna geen enkel hostland sinds ik het volg (behalve Nederland dan, vanwege obvious) ZO benieuwd geweest naar wat ze gaan doen qua interval/opening enzo
quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 23:13 schreef Meridiaan het volgende:
Het ligt waarschijnlijk aan mijn stemming, maar ik vind het bijna asociaal, de hele tijd dat Italiaans
Het zou hilarisch zijn, ware het niet dat we al meer dan 2 uur bezig zijn. Het jaar er voor had nog maar een half uurtje nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Il Volo zou echt fantastisch zijn, toch nog een beetje eer, want eigenlijk vond ik dat zij gewonnen hadden dat jaar. Alles kwam daar samen, zo als laatste liedquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 23:15 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zelf zou ik het leuk vinden als de klassiekers (Volare, I treni di tozeur) en deelnemers van de afgelopen jaren die hoog zijn geeindigd terugkomen(Mahmood, Ermal & Fabrizio, Il Volo (< Al twijfel ik of zij dat gaan doen
))
Wellicht is dat het ja. Het is vooralsnog leuker om te vertellen dat die Italianen lekker stug alles in het Italiaans deden op een Europees avondje, dan er midden in te zittenquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 23:16 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Het zou hilarisch zijn, ware het niet dat we al meer dan 2 uur bezig zijn. Het jaar er voor had nog maar een half uurtje nodig.
Ik betwijfel dat ook. Al kan ik mij voorstellen dat Andrea Bocelli of Eros Ramazzotti een rol gaan spelen.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 23:15 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zelf zou ik het leuk vinden als de klassiekers (Volare, I treni di tozeur) en deelnemers van de afgelopen jaren die hoog zijn geeindigd terugkomen(Mahmood, Ermal & Fabrizio, Il Volo (< Al twijfel ik of zij dat gaan doen
))
Ik betwijfel het omdat ik me een interview kan herinneren van Wiwibloggs dat ze een beetje pissig waren over dat ze derde waren geworden. En volgens mij moeten ze nog een tour inhalen die uitgesteld was vanwege het virus.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 23:17 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Il Volo zou echt fantastisch zijn, toch nog een beetje eer, want eigenlijk vond ik dat zij gewonnen hadden dat jaar. Alles kwam daar samen, zo als laatste lied
UK ook. Anders hadden ze de top 10 niet gehaald.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 23:18 schreef BillDauterive het volgende:
Joegoslavië is vast erg blij dat Malta een keer mee mocht doen. Daar krijgen ze hun enige puntje van
Alle punten worden expliciet gegeven, herhaalt in 3 talen, waarvan minimaal 1 van de presentatoren er 2 niet goed beheerst.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 23:21 schreef Aoibhin het volgende:
Ik was even wat anders aan het doen, maar begrijp ik nu dat we pas bij land 4 zijn?Mama mia
Si. Iemand heeft hier nog een nummer over gemaakt.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 23:21 schreef Aoibhin het volgende:
Ik was even wat anders aan het doen, maar begrijp ik nu dat we pas bij land 4 zijn?Mama mia
Het is een chaos in de studioquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 23:22 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Alle punten worden expliciet gegeven, herhaalt in 3 talen, waarvan minimaal 1 van de presentatoren er 2 niet goed beheerst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |