Ook al zingt hij in het Napolitaans.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:58 schreef Sableheart het volgende:
Hij heeft een thuispubliek, zo te horen.
Of het nu in 1991 was of in 2022. Je moet als artiest iets van jezelf in het nummer stoppen om indruk te maken.quote:
Ik ben echt bij bijna geen enkel hostland sinds ik het volg (behalve Nederland dan, vanwege obviousquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 23:05 schreef NailQueen het volgende:
Wat zouden ze volgend jaar voor ons in petto hebben?
Ik voorspel dat je een Jitsi-Jobi gaat pullenquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 23:06 schreef Fred_B het volgende:
Ik beweeg me ondertussen richting bed met zometeen de puntentelling op de achtergrond.
Ik denk dat we sowieso Volare gaan horenquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 23:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben echt bij bijna geen enkel hostland sinds ik het volg (behalve Nederland dan, vanwege obvious) ZO benieuwd geweest naar wat ze gaan doen qua interval/opening enzo
Ongeacht verschil in smaak wat er natuurlijk ook wel kan zijn, vind ik ook wel dat het verschil tussen de goede/leuke en de rest dit jaar vrij groot wasquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 23:06 schreef Sableheart het volgende:
In de top van onze lijstjes komen toch veel dezelfde namen voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |