Er is een songfestival voor minderheidstalen van Europa, waar het Fries elk jaar is vertegenwoordigdquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zeker, mag van mij ook best wel eens gebeuren
Hjir Is It Begin en Tusen Skimmer En Ljicht waren verdienstelijke pogingen op het NSFquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nog steeds jammer dat we dat nog nooit gedaan hebben, zou ik wel een keer leuk vinden.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Er is een songfestival voor minderheidstalen van Europa, waar het Fries elk jaar is vertegenwoordigd
Duitsers en Denen verstaan dan weer meer.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:32 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Dan garanderen we in ieder geval dat echt niemand buiten Nederland het verstaat. In plaats van dat we de Vlamingen nog mee hebben.
Het Fries was de taal die het meest aan het Engels gerelateerd was, toch? Maar dat betekent nog niet dat iedereen die Engels spreekt ook Fries verstaatquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:33 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Duitsers en Denen verstaan dan weer meer.
Dat hoeft niet uit te maken natuurlijk, paar van de mooiste nummers die ik ken versta ik geen bal van.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:32 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Dan garanderen we in ieder geval dat echt niemand buiten Nederland het verstaat. In plaats van dat we de Vlamingen nog mee hebben.
Verademing na al dat Engels van vanavond, zeker van de hostsquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:35 schreef NailQueen het volgende:
Eindelijk Italiaans. Dat hadden we nog niet gehoord!
Dit vind ik een perfecte omschrijving van wat ik nu hoorquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:36 schreef Fred_B het volgende:
Ne Partez Pas Sans Moi met de handrem nu.
Goede vergelijking. En dat maakt dit nummer redelijk, in plaats van fantastisch.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:36 schreef Fred_B het volgende:
Zoals de top3 van ESF 2021quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat hoeft niet uit te maken natuurlijk, paar van de mooiste nummers die ik ken versta ik geen bal van.
Nu je het zegt!quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:36 schreef Fred_B het volgende:
De oorsprong ligt zelfs in Frieslandquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Er is een songfestival voor minderheidstalen van Europa, waar het Fries elk jaar is vertegenwoordigd
quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:40 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De oorsprong ligt zelfs in Friesland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |