SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
8 gemeentes met 0 besmettingen
12 gemeentes met 1 besmettingen
46 gemeentes met 2-4 besmettingen
25 gemeentes met 5 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.wegmetdetestwet.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.wegmetdetestwet.nl/total.phpwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
Nee 13,4 geloof ikquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 15:18 schreef Tijn het volgende:
Die 14,1% was gisteren nog 14,3% ofzo toch?
Zal wel achterstallige admin zijn zoals vaker met zulke bulk aantallen.quote:
Mensen laten stikken omdat ze ondoordachte keuzes maken gaat wel erg ver.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 14:27 schreef Elan het volgende:
Gaat lekker zo
Kunnen we ongevaccineerden niet gewoon gaan weigeren op de IC?
Gebruik maken van de verzorgingsstaat horen ook bepaalde plichten bij.
Vorm van de provincie Utrecht klopt ook niet helemaal volgens mij.quote:
Bedankt weer!quote:
Die mensen laten uiteindelijk zichzelf stikken hoor. En waarom zou je je niet kunnen laten vaccineren maar het wel willen?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 15:19 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Mensen laten stikken omdat ze ondoordachte keuzes maken gaat wel erg ver.
En wat met de mensen die zich niet kunnen vaccineren maar het wel willen?
Ik vind het wel erg ver gaan om ze daarom maar ernstig ziek/dood te laten gaan.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 15:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Die mensen laten uiteindelijk zichzelf stikken hoor.
Je hebt mensen die zich om medische redenen niet kunnen laten vaccineren.quote:En waarom zou je je niet kunnen laten vaccineren maar het wel willen?
Oeps, te laat. Crap!quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 15:25 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Bedankt weer!![]()
Ben wel eens enthousiaster geweest.![]()
Ook al geen taart, dat helpt ook niet.@:dick_laurent
Zo lust ik er nog wel een paar.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 15:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Die mensen laten uiteindelijk zichzelf stikken hoor.
Er zijn wel gevallen waarbij het op medische gronden wordt afgeraden. Voor de vaccinatie bij de GGD moest je ook zo’n vragenlijst invullen om te bepalen of vaccinatie voor jou wel veilig is. Volgens mij is er een dokter op elke vaccinatielocatie aanwezig om dit met je door te nemen als de antwoorden op de vragenlijst daar aanleiding toe geven.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 15:26 schreef Elan het volgende:
[..]
En waarom zou je je niet kunnen laten vaccineren maar het wel willen?
Er is een herindeling geweest, een voormalige gemeente in Zuid-Holland is aan Utrecht toegevoegd.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 15:24 schreef galantis het volgende:
[..]
Vorm van de provincie Utrecht klopt ook niet helemaal volgens mij.
Nah, bedankt he?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 15:29 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Oeps, te laat. Crap!
Nou hier een crap cake dan maar
[ afbeelding ]
Elke zaterdag en zondag hetzelfde hierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |