Gefeliciteerd met jullie dochter! Mooie naam heeft ze gekregenquote:Op maandag 8 november 2021 09:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Meld met baby uit buik![]()
Het was een hele heftige bevalling die even zijn verwerkingstijd nodig gaat hebben. Het zou me niets verbazen dat ik daar nog een knauw van ga krijgen. Maar onze dochter maakt het goed, gisteren geboren om 20:28. Ik ga haar hier Bambi noemen, maar ze heeft als eerste naam dezelfde naam als die actrice die een relatie met Ashton Kutcher heeft.
Gefeliciteerd TGND! Super jammer dat het zo'n heftige bevalling is geweest. Maar ik ben wel heel blij voor jullie dat het goed gaat met Bambi. En mooie naamquote:Op maandag 8 november 2021 09:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Meld met baby uit buik![]()
Het was een hele heftige bevalling die even zijn verwerkingstijd nodig gaat hebben. Het zou me niets verbazen dat ik daar nog een knauw van ga krijgen. Maar onze dochter maakt het goed, gisteren geboren om 20:28. Ik ga haar hier Bambi noemen, maar ze heeft als eerste naam dezelfde naam als die actrice die een relatie met Ashton Kutcher heeft.
Ik ben minder gaan werken, langer zitten (langer dan half uur) was funest. Net als fietsen, auw. Fysio oefeningen gaven verlichting, net alsquote:Op dinsdag 9 november 2021 10:07 schreef littledrummergirl het volgende:
Kak, mn bekken lijkt de moed te hebben opgegevennet bij de huisarts geweest en die heeft me met spoed naar de fysio verwezen.
Zitten om te werken lukt ineens bijna niet meer, net als veel lopen, traplopen ect. Wat ongelooflijk kak, ik moet nog best lang tot de bevalling![]()
Heeft iemand goeie vibes of goede ervaringen met de fysio waarbij het uiteindelijk weer grotendeels pijnvrij werd? Ik was niet van plan die laatste maanden liggend of krom van de pijn door te brengen
Ik heb het zitten aan mijn bureau net na een half uurtje opgegevenquote:Op dinsdag 9 november 2021 10:09 schreef B.ertha het volgende:
Kak zeg! Ik had er de vorige keer best wel last van en had wel baat bij fysio oefeningen en zitten op een yogabal, maar pittig was het wel. Als ik braaf was, niet te veel deed en mijn oefeningen uitvoerde, dan was het meer een zeurend gevoel dan echte pijn.....
Kun je helemaal niet meer zitten of geen 8 uur meer?
Oh in ieder geval weer snel over na je bevalling, dat is al iets. Wie weet dan als ik minder ga werken, dat ik daadwerkelijk tijd krijg om te zwemmenquote:Op dinsdag 9 november 2021 10:17 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik ben minder gaan werken, langer zitten (langer dan half uur) was funest. Net als fietsen, auw. Fysio oefeningen gaven verlichting, net alszwemmen
Heb nu nergens meer last van.
Banen zwemmen was ook al fijnquote:Op dinsdag 9 november 2021 10:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Oh in ieder geval weer snel over na je bevalling, dat is al iets. Wie weet dan als ik minder ga werken, dat ik daadwerkelijk tijd krijg om te zwemmen(zwangerschapszwemmen is hier op tijden dat ik alleen thuis ben met de kleuter)
En staan?quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Ik heb het zitten aan mijn bureau net na een half uurtje opgegeveneigenlijk lukt alleen op mijn zij liggen enigszins pijnvrij momenteel.
Maar ben dus ook nog niet begonnen met fysio, dus hopelijk wordt het wel iets beter.
Bal ligt nog (ergensquote:Op dinsdag 9 november 2021 11:28 schreef B.ertha het volgende:
[..]
En staan?
Ik weet niet hoe lang je moet wachten op de fysio, maar anders zou ik echt even naar de decathlon o.i.d. gaan voor zo'n bal want daar kon ik langer op zitten. Dan kun je ook de eerste oefeningen alvast doen. Download maar vast de app Rast Moves want die gaan ze sowieso aanraden. Daarin staat ook wat over rondjes draaien met de heupen enzo terwijl je op de bal zit.
Ik doe aan zwangerschapszwemmen. Wij hebben een instructrice die ons allerlei oefeningen laat doen in een warm bad van zo’n 1,35m diep. Ik vind het erg fijn om te doen!quote:Op dinsdag 9 november 2021 11:28 schreef B.ertha het volgende:
Over zwemmen gesproken: Dat wil ik ook gaan doen. Wat is het verschil tussen gewoon banenzwemmen en zwangerschapszwemmen?
Vrij belabberd, kan ook pas vrijdag bij de fysio terecht voor intake en dan maandag voor de echte start, dus nog even doorbijten tot die tijd. Tis vooral onhandig dat ik amper kan zitten, dus ik hang maar een beetje op de bank/op bed en schuifel verder een beetje door het huis. Probeer wel gewoon te blijven bewegen, maar merk dat veel bewegingen goed pijnlijk zijn.quote:Op dinsdag 9 november 2021 19:21 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Nog gefeliciteerd TGND!![]()
Hoe is het nu met de pijn LDG?
Hoe is het vorige keer gegaan? Ben je toen meegegaan in de voorstellen? En hoe pakte dat uit?quote:Op woensdag 10 november 2021 11:40 schreef onomatopee het volgende:
Oef dat klinkt echt niet fijn LDGHopelijk kan de fysio je gauw eea aanreiken om de scherpste randjes eraf te halen.
Hier alles nog rustig en dat vloog me vannacht wel een beetje aan. Het wachten vind ik niet zo erg, mede door een heel actieve baby waardoor ik me ook geen zorgen maak of ze het nog naar haar zin heeft. Maar vorige keer na 41 wk wel veel gedoe met onduidelijke communicatie over controles, wel/geen ks etc en ik zie erg op tegen weer die onrust. Dus fijn dat morgen weer een afspraak met de vk staat, dan ook de ruimte om eea te bespreken. Nu voor mezelf nadenken of ik weer wil strippen na 41 wk, wanneer evt een serotiniteitscontrole etc. Ik weet het eigenlijk niet zo goed..
Pff klinkt heel naar zeg! Sterkte en hopelijk kunnen ze je vrijdag toch ook al een beetje helpenquote:Op dinsdag 9 november 2021 20:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Vrij belabberd, kan ook pas vrijdag bij de fysio terecht voor intake en dan maandag voor de echte start, dus nog even doorbijten tot die tijd. Tis vooral onhandig dat ik amper kan zitten, dus ik hang maar een beetje op de bank/op bed en schuifel verder een beetje door het huis. Probeer wel gewoon te blijven bewegen, maar merk dat veel bewegingen goed pijnlijk zijn.
Fijn zeg! Haha kwam die van jullie ook gezellig gelijk met geslachtsdeel in beeld liggen? 😂quote:Op woensdag 10 november 2021 15:32 schreef B.ertha het volgende:
Wij hebben een heel goede 20 weken echo gehad, alles zag er goed uit en het is nog steeds een jongetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |