quote:Op zondag 31 oktober 2021 13:31 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Namenvraagje:Ik vind het allebei leuke namen, maar de combinatie zou voor mij om dezelfde reden afvallen iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, nou, de meeste dingen heb ik inmiddels al (al dan niet samen met vriend) weggewerkt. Maar er liggen nu vooral overal tassen en dozen met kleren. Onze kledingkast moet nog in elkaar worden gezet. Normaal doe ik dat soort dingen, want vind ik leuk. Mijn vriend ziet er enorm tegenop dus stelt het uit. Dat vind ik een beetje frustrerend. En dan wel mopperen dat ie z'n kleren niet kan vinden. Ja ehquote:Op zondag 31 oktober 2021 16:37 schreef elamanilo het volgende:
Girlnextdoor, wat fijn dat de verhuizing gelukt is! Nu nog het wegwerken van de dozen. Richt je eerst op de dozen die in het zicht staan/op de plekken waar je veel komt. En/of die je veel nodig zult hebben. En dozen uitpakken lukt ook misschien wel in je eentje toch? Vooral als je lief de dozen al op de juiste plek zet? Ik hoop dat je je nesteldrang nog even kwijt kunt.
Hier trouwens een liefje die altijd heel hard meehormoont. We zitten natuurlijk ook altijd op elkaars lip en dan schijnt het wel meer te maken dat mannen die hormonen oppikken. M’n dochter heeft trouwens ook ‘last’ (invloed) van mijn hormonen merkte ik. Ik ben dus gewoon een shredder of zo haha! Ik strooi gewoon met die hormonen in het rond.
Mijn lief gaat iig zo op het eind de voegen schoonmaken met een tandenborstel en zo. 👍🏼
[..]
Mannen![]()
Wat goed dat jullie zo snel over zijn! Kan familie niet helpen uitpakken?
Namenvraagje:Ligt aan de volgorde waarmee je ze uitspreekt wmb als je standaard de oudste eerst doet (wat ook het meest gangbaar is) is net echt np. Jongste en dan oudste vind ik inderdaad een beetje gekkig klinken. Al zijn het los van elkaar wel mooie namenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:46 schreef douche-eendje het volgende:
@:B.erthaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Mannen![]()
Wat goed dat jullie zo snel over zijn! Kan familie niet helpen uitpakken?
Namenvraagje:Het viel me niet op tot je het zei. Ik vond het meteen mooi matchen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
Geeft zeker al wat rust!quote:Op zondag 31 oktober 2021 10:10 schreef Takkie88 het volgende:
Hier staat de tas ook nog niet klaar… ik heb sterk het gevoel dat ik ook dit keer niet voor de 41 weken beval. Dus alle tijd nog![]()
Fijn dat de kozijnen er nu inzitten! Geeft je hopelijk meer rust.
quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:32 schreef B.ertha het volgende:
[..]Ik vind het ook juist wel leuk bij elkaar passen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My salvation lies in your love..
@June. Je kan biefstuk gewoon eten, als je het eerst invriest.quote:Op maandag 1 november 2021 15:32 schreef June. het volgende:
Wij hebben een abbo op Marley Spoon die we eigenlijk altijd pauzeren en af en toe eens bestellen. Nu had vriend het overgenomen, want bij mij kwam er wel eens "per ongeluk" een box. Nou je raad het al, vandaag komt er weer zo'n verrassingsbox![]()
En het erge is, er zit biefstuk in. Iets waar ik al zo lang naar verlang
![]()
https://publicaties.umcut(...)ng-voor-de-zwangere1quote:Het invriezen van vlees bij -12 °C voor ten minste 2 dagen zal de parasiet Toxoplasma gondii doden. Goed ingevroren vlees of vleeswaren is veilig om te eten.
Serieus, mag ik wel tonijn uit blik?!?!?! Dan ga ik zeker tonijnsalade makenquote:Op maandag 1 november 2021 15:36 schreef Viv het volgende:
[..]
@:june. Je kan biefstuk gewoon eten, als je het eerst invriest.
[..]
https://publicaties.umcut(...)ng-voor-de-zwangere1
Ja dat weet ik, maar ik eet het liefst echt rare. Dan durf ik het toch niet zo goed aan, hoewel de kans natuurlijk zeer klein is. Nadat het ingevroren is smaakt het ook minder lekker vind ik.quote:Op maandag 1 november 2021 15:36 schreef Viv het volgende:
[..]
@:june. Je kan biefstuk gewoon eten, als je het eerst invriest.
[..]
https://publicaties.umcut(...)ng-voor-de-zwangere1
Ja hoor! Ik heb gedurende mijn zwangerschap ook gewoon met regelmaat tonijn gegeten.quote:Op maandag 1 november 2021 16:27 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Serieus, mag ik wel tonijn uit blik?!?!?! Dan ga ik zeker tonijnsalade maken
Ik stel het om die reden ook liever uit, beter in een keer goed danquote:Op dinsdag 2 november 2021 06:44 schreef June. het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar ik eet het liefst echt rare. Dan durf ik het toch niet zo goed aan, hoewel de kans natuurlijk zeer klein is. Nadat het ingevroren is smaakt het ook minder lekker vind ik.
In de kraanweek is dat het eerste wat m'n vriend moet halen. Evenals fuet. En normaal ben ik niet eens zo'n hele vleeseterquote:Op woensdag 3 november 2021 09:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Ik stel het om die reden ook liever uit, beter in een keer goed dan
Haha Jep same here. Baby J is 3,5 week oud en ik wil nu steak eten. In stijl, dus in restaurant met man, dressed to kill en baby gaat naar oma.quote:Op woensdag 3 november 2021 10:31 schreef June. het volgende:
[..]
In de kraanweek is dat het eerste wat m'n vriend moet halen. Evenals fuet. En normaal ben ik niet eens zo'n hele vleeseter
Ik heb dat metquote:Op woensdag 3 november 2021 10:31 schreef June. het volgende:
[..]
In de kraanweek is dat het eerste wat m'n vriend moet halen. Evenals fuet. En normaal ben ik niet eens zo'n hele vleeseter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |