abonnement Unibet Coolblue
pi_201871761
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 12:27 schreef Dimachaerus het volgende:
Mercedesgoden. Lekker de stieren te slim af, alweer :)
tering wat ben jij een mongool trol
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_201871810
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 12:37 schreef daNpy het volgende:

[..]
Uhm nee, want de RBR vleugel voldeed aan de statische test..
Interessant. Ook voor andere sporten.
Al jaren worden in diverse sporten jaren oude urine en bloedstalen hertest met de nieuwste technologie met gevolgen voor de toen frauderende sporter. Blijkbaar ben jij het daar mee oneens want de technologie kon het toen niet opsporen dus was het gebruik van verboden middelen legaal

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2021 12:50:27 ]
pi_201871840
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 12:49 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]
Interessant. Ook voor andere sporten.
Al jaren worden in diverse sporten jaren oude urine en bloedstalen hertest met de nieuwste technologie met gevolgen voor de toen frauderende sporter. Blijkbaar ben jij het daar mee oneens want de technologie kon het toen niet opsporen dus was het gebruik van verboden middelen legaal
Wauw, wat een hoop bullshit in één post... over appels en peren gesproken, alleen om maar jouw kinderachtige punt duidelijk te maken, een punt trouwens, die er niet is.

Drugs is nou niet bepaald te vergelijken met techniek, het laatste is ķf goed zichtbaar, ķf -indien niet- goed uit te zoeken / te controleren.

Maar kom maar met meer van dit soort belachelijke vergelijkingen hoor, kan iedereen hier even mee lachen :)
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_201871844
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 12:49 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]
Interessant. Ook voor andere sporten.
Al jaren worden in diverse sporten jaren oude urine en bloedstalen hertest met de nieuwste technologie met gevolgen voor de toen frauderende sporter. Blijkbaar ben jij het daar mee oneens want de technologie kon het toen niet opsporen dus was het gebruik van verboden middelen legaal
_O-
pi_201871850
Gaan we het ook nog over de Grand Prix zelf hebben dit weekend? :P

Als Hamilton geen fouten maakt moet dit een vrij simpele overwinning voor hem worden zou je zeggen.
  zaterdag 23 oktober 2021 @ 12:59:08 #156
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_201871871
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 12:56 schreef MoreDakka het volgende:
Gaan we het ook nog over de Grand Prix zelf hebben dit weekend? :P

Als Hamilton geen fouten maakt moet dit een vrij simpele overwinning voor hem worden zou je zeggen.
Waarom? Bottas en Perez lijken sneller. Daarmee kun je ook zeggen de pace van Max en Lewis hebben we nog niet gezien.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zaterdag 23 oktober 2021 @ 13:00:02 #157
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_201871878
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 12:49 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]
Interessant. Ook voor andere sporten.
Al jaren worden in diverse sporten jaren oude urine en bloedstalen hertest met de nieuwste technologie met gevolgen voor de toen frauderende sporter. Blijkbaar ben jij het daar mee oneens want de technologie kon het toen niet opsporen dus was het gebruik van verboden middelen legaal
Selectief quoten en dan met een vaag irrelevant verhaal aankomen.

Maar wat is nu je punt, behalve dat je weer iemand anders woorden in zijn mond probeert te leggen :?
Ik heb je al eerder gevraagd daarmee op te houden en gewoon met argumenten te komen in plaats van "Jij vind dus dit" met (wederom) een irrelevant vergelijk :R
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zaterdag 23 oktober 2021 @ 13:00:09 #158
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_201871879
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 12:49 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]
Interessant. Ook voor andere sporten.
Al jaren worden in diverse sporten jaren oude urine en bloedstalen hertest met de nieuwste technologie met gevolgen voor de toen frauderende sporter. Blijkbaar ben jij het daar mee oneens want de technologie kon het toen niet opsporen dus was het gebruik van verboden middelen legaal
Frauderen dmv middelen die op de dopinglijst staan is nooit toegestaan. Iedere sporter weet dat die zich op glad ijs begeeft wanneer die iets slikt/spuit wat z’n prestaties beīnvloed. Dat diegene de deksel na jaren alsnog op de neus kan krijgen is alleen maar goed.

RedBull (of beter gezegd Newey) ontwierp een auto die voldeed en niet illegaal was. Vervolgens wordt gedurende het seizoen (na protest van Mercedes) de meetmethodiek aangepast met alle gevolgen van dien. Dat is gewoon niet recht te praten.
pi_201871920
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 13:00 schreef tja77 het volgende:

[..]
Frauderen dmv middelen die op de dopinglijst staan is nooit toegestaan. Iedere sporter weet dat die zich op glad ijs begeeft wanneer die iets slikt/spuit wat z’n prestaties beīnvloed. Dat diegene de deksel na jaren alsnog op de neus kan krijgen is alleen maar goed.

RedBull (of beter gezegd Newey) ontwierp een auto die voldeed en niet illegaal was. Vervolgens wordt gedurende het seizoen (na protest van Mercedes) de meetmethodiek aangepast met alle gevolgen van dien. Dat is gewoon niet recht te praten.
zou hetzelfde zijn als de UCI opeens het percentage rode bloed lichamen wat je zou mogen hebben zou aanpassen midden in de tour, gewoon not done dus.

terwijl een DAS systeem WEL gewoon het hele seizoen gebruikt mocht worden....en dit flexen van de hele auto eigenlijk ook niet mag als je het vergelijkt met de achtervleugels.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_201871924
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 12:30 schreef opreis het volgende:
https://streamja.com/LV96A
Incident tussen Lulu en Max van onboard Lulu
Interessant, daar zat ik op te wachten.
Waarom waarschuwde hij wel voor lecleck en Mazapin maar niet voor Max?
  zaterdag 23 oktober 2021 @ 13:06:42 #161
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_201871940
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 13:04 schreef Predator40 het volgende:
terwijl een DAS systeem WEL gewoon het hele seizoen gebruikt mocht worden....en dit flexen van de hele auto eigenlijk ook niet mag als je het vergelijkt met de achtervleugels.
Dit systeem flext niet, het is deel van de ophanging. Dat is toch technisch wel een stuk anders. Blijkbaar hebben de andere teams het ook als je de tweets mag geloven. Of ze weten ervan en passen het niet toe... dat is dan ook wel eigen schuld.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_201871944
Mercedes kan alleen winnen door vuil spel, wat ze meteen de grootste verliezers van het veld maakt.

Maar de strategieën lopen niet zo lekker bij Mercedes dus we gaan weer lekker genieten.
pi_201871958
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 12:30 schreef opreis het volgende:
https://streamja.com/LV96A
Incident tussen Lulu en Max van onboard Lulu
gewoon weer een kut streek van prinses lewis natuurlijk, en dan ook nog de apex missen in de eerste bocht.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_201871970
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 13:07 schreef ootjekatootje het volgende:
Mercedes kan alleen winnen door vuil spel, wat ze meteen de grootste verliezers van het veld maakt.

Maar de strategieën lopen niet zo lekker bij Mercedes dus we gaan weer lekker genieten.
hopelijk ploft er gewoon een keer een motor of een ander soort karma.....of beiden !

moet je dan eens kijken wat er voor een bullshit in de media gaat komen van prinses lewis en queen toto
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_201871999
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 13:07 schreef ootjekatootje het volgende:
Mercedes kan alleen winnen door vuil spel, wat ze meteen de grootste verliezers van het veld maakt.

Maar de strategieën lopen niet zo lekker bij Mercedes dus we gaan weer lekker genieten.
7 jaar achter elkaar driver's constructor's championship gewonnen. Wat een verliezers zeg.
  zaterdag 23 oktober 2021 @ 13:18:09 #166
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_201872044
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 13:08 schreef Predator40 het volgende:

[..]
gewoon weer een kut streek van prinses lewis natuurlijk, en dan ook nog de apex missen in de eerste bocht.
Leek me eerder Max, die niet wilde dat Lewis hem voorbijging terwijl hij inhield voor Gasly.
No Dyson Barrier is going to stop me!
  zaterdag 23 oktober 2021 @ 13:22:16 #167
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_201872074
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 13:12 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
7 jaar achter elkaar driver's constructor's championship gewonnen. Wat een verliezers zeg.
7 Jaar heel hard roepen dat je meer strijd wilt met andere teams, vervolgens krijg je die en worden de reglementen na jouw protest aangepast. Dan ben je misschien wel 7-voudig kampioen, maar je gedraagt je als een loser.
  zaterdag 23 oktober 2021 @ 13:23:18 #168
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_201872084
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 12:56 schreef MoreDakka het volgende:
Gaan we het ook nog over de Grand Prix zelf hebben dit weekend? :P

Als Hamilton geen fouten maakt moet dit een vrij simpele overwinning voor hem worden zou je zeggen.
Valt wel mee, denk ik. Hamilton was in de long runs maar 0,2s sneller dan Perez, terwijl Max en Bottas daar weer 0,1s achter zaten. Zit dus dicht bij elkaar.

https://www.reddit.com/r/(...)2_race_pace_analysis
No Dyson Barrier is going to stop me!
  zaterdag 23 oktober 2021 @ 13:23:43 #169
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_201872088
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 13:22 schreef tja77 het volgende:

[..]
7 Jaar heel hard roepen dat je meer strijd wilt met andere teams, vervolgens krijg je die en worden de reglementen na jouw protest aangepast. Dan ben je misschien wel 7-voudig kampioen, maar je gedraagt je als een loser.
Andere teams?
Max is de enige concurrent voor Mercedes. McLaren, Ferrari, Perez, niemand komt ook maar in de buurt.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_201872092
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 12:59 schreef XL het volgende:

[..]
Waarom? Bottas en Perez lijken sneller. Daarmee kun je ook zeggen de pace van Max en Lewis hebben we nog niet gezien.
Ik heb FP2 gemist, misschien heb je gelijk. Maar van wat ik heb gezien is Mercedes gewoon veel sneller hier, net als Turkije. Bottas speelt natuurlijk geen rol.

Ik voorzie best een grote kans dat het kampioenschap als een nachtkaars uitgaat met Hamilton die alle resterende races wint. Ik hoop het niet natuurlijk.
  zaterdag 23 oktober 2021 @ 13:24:57 #171
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_201872100
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 13:24 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Ik heb FP2 gemist, misschien heb je gelijk. Maar van wat ik heb gezien is Mercedes gewoon veel sneller hier, net als Turkije. Bottas speelt natuurlijk geen rol.

Ik voorzie best een grote kans dat het kampioenschap als een nachtkaars uitgaat met Hamilton die alle resterende races wint. Ik hoop het niet natuurlijk.
FP2 was wel degelijk anders dan FP1 :Y
En Perez was P1 dus de auto is nog 0,4s sneller.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zaterdag 23 oktober 2021 @ 13:27:02 #172
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_201872111
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 13:23 schreef daNpy het volgende:

[..]
Andere teams?
Max is de enige concurrent voor Mercedes. McLaren, Ferrari, Perez, niemand komt ook maar in de buurt.
En zelfs dan al loopt het Mercedes dun langs de benen.
pi_201872134
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 13:00 schreef tja77 het volgende:

[..]
Frauderen dmv middelen die op de dopinglijst staan is nooit toegestaan. Iedere sporter weet dat die zich op glad ijs begeeft wanneer die iets slikt/spuit wat z’n prestaties beīnvloed. Dat diegene de deksel na jaren alsnog op de neus kan krijgen is alleen maar goed.

RedBull (of beter gezegd Newey) ontwierp een auto die voldeed en niet illegaal was. Vervolgens wordt gedurende het seizoen (na protest van Mercedes) de meetmethodiek aangepast met alle gevolgen van dien. Dat is gewoon niet recht te praten.
Dus er heeft een wijziging in het reglement plaatsgevonden?
  Moderator zaterdag 23 oktober 2021 @ 13:30:25 #174
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_201872142
Even nog het "incidentje" Verstappen-Hamilton bekeken. Verstappen haalde daarvoor al Hamilton in en wilde vervolgens niet die positie opgeven. Is gewoon lachen man, goed voor de show.

Maar damn, hij eens even hoe close het was :o _O-

Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  zaterdag 23 oktober 2021 @ 13:35:10 #175
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_201872184
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 13:29 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]
Dus er heeft een wijziging in het reglement plaatsgevonden?
Zeg ik dat?
Een methodiek van meten heeft gewoonweg gevolgen. Een bolide voldeed in eerste instantie keurig volgens het reglement. Als er geen protest was geweest, was de manier van doormeten toch ook niet aangepast? RedBull deed niets wat volgens de letter van het reglement niet mocht.
pi_201872191
quote:
13s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 13:00 schreef daNpy het volgende:

[..]
Selectief quoten en dan met een vaag irrelevant verhaal aankomen.

Maar wat is nu je punt, behalve dat je weer iemand anders woorden in zijn mond probeert te leggen :?
Ik heb je al eerder gevraagd daarmee op te houden en gewoon met argumenten te komen in plaats van "Jij vind dus dit" met (wederom) een irrelevant vergelijk :R
Het andere ging over Ferrari en dus een ander onderwerp. Dus dat wilde ik scheiden en daar heb je best een punt.

Dat is geen selectief quoten want twee onderwerpen en het gaat over RBR en de achtervleugel.

Het is precies dezelfde redenering. De redenering: Het systeem detecteert een overtreding van de regel niet en is dus 100% legaal.

Een vriend zei nadat zijn team een verkeerde beslissing had gemaakt bij een groot bouwproject. Vervelend voor nieuwe bouwprojecten, die hadden graag hetzelfde gewild maar consistentie mag niet het argument zijn om nogmaals dezelfde fout te maken

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2021 13:40:37 ]
pi_201872206
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 13:35 schreef tja77 het volgende:

[..]
Zeg ik dat?
Een methodiek van meten heeft gewoonweg gevolgen. Een bolide voldeed in eerste instantie keurig volgens het reglement. Als er geen protest was geweest, was de manier van doormeten toch ook niet aangepast? RedBull deed niets wat volgens de letter van het reglement niet mocht.
Ik stel volgens mij een vraag want ik begrijp het blijkbaar niet.

Zonder protest was er inderdaad niks veranderd.
  zaterdag 23 oktober 2021 @ 13:38:57 #178
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_201872211
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 13:36 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]
Het andere ging over Ferrari en dus een ander onderwerp. Dus dat wilde ik scheiden en daar heb je best een punt.

Dat is geen selectief quoten want twee onderwerpen en het gaat over RBR en de achtervleugel.

Ik zie het:

quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 12:08 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]
Omdat de regels niet gevolgd werden en de regels zijn leidend. De meetmethode is niet leidend.

Zou de meetmethode leidend zijn dan zou bijvoorbeeld de motor van Ferrari dat seizoen "niet-illegaal" zijn geweest
Degene die er irrelevante zaken bij haalt ben jij en als dan het verschil uitgelegd wordt ben jij degene die het wil scheiden. Duidelijk.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_201872268
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 13:23 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Valt wel mee, denk ik. Hamilton was in de long runs maar 0,2s sneller dan Perez, terwijl Max en Bottas daar weer 0,1s achter zaten. Zit dus dicht bij elkaar.

https://www.reddit.com/r/(...)2_race_pace_analysis
Ik heb inmiddels 3 verschillende pace analysis gezien en ze hebben alle 3 verschillende resultaten. Die mensen die die analyses maken doen ook maar wat omdat ze anders geen artikelen hebben om te plaatsen.
pi_201872278
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 13:12 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
7 jaar achter elkaar driver's constructor's championship gewonnen. Wat een verliezers zeg.
Ja en dat komt nu tot een einde, later zullen ze niet als de grote winnaars gezien worden maar als de grootste verliezers. Vals spel is altijd smerig en van dat stigma kom je niet snel af.
pi_201872292
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 13:46 schreef opreis het volgende:

[..]
Ik heb inmiddels 3 verschillende pace analysis gezien en ze hebben alle 3 verschillende resultaten. Die mensen die die analyses maken doen ook maar wat omdat ze anders geen artikelen hebben om te plaatsen.
Dit, gisteren zeiden ze tegen Bottas dat die de snelste pace had, komt er een paar minuten later een tabel in beeld dat Verstappen de snelste pace had, Norris twee, Hamilton drie. Bottas zat niet bij de beste vijf.

We gaan het zien morgen.
pi_201872310
Die actie van Hamilton

Kan ik wel van genieten. Lekker wat plaagstootjes uitdelen, past helemaal in deze spannende strijd. :)
pi_201872312
Bottas motor nr 6
  Moderator zaterdag 23 oktober 2021 @ 13:53:08 #184
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_201872321
Max en Lewis allebei in de 1:41 racepace, dikke prima
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_201872328
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 13:47 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ja en dat komt nu tot een einde, later zullen ze niet als de grote winnaars gezien worden maar als de grootste verliezers. Vals spel is altijd smerig en van dat stigma kom je niet snel af.
De meesten zien Mercedes niet als valspelers. Mercedes gaat de geschiedenis in als 1 van de meest dominante auto's ooit en Lewis als 1 van de beste coureurs.
pi_201872335
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 13:38 schreef daNpy het volgende:

[..]
Ik zie het:
[..]
Degene die er irrelevante zaken bij haalt ben jij en als dan het verschil uitgelegd wordt ben jij degene die het wil scheiden. Duidelijk.
Klopt. Daar maakte ik een fout. Je hebt daar een punt want Ferrari speelde daar inderdaad bewust vals en dat is hij deze achtervleugel absoluut niet het geval (geen sarcasme, niet cynisch, dat meen ik). Je hebt gewoon gelijk. Ik dacht een argument te hebben dat het bij de metingen niet gesignaleerd werd, maar dat had bij beide zaken een totaal andere oorzaak. Excuses voor die link en ik begrijp dat hiermee de controverse rondom de RBR achtervleugel ook meteen afgehandeld is

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2021 14:13:40 ]
pi_201872386
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 13:12 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
7 jaar achter elkaar driver's constructor's championship gewonnen. Wat een verliezers zeg.
ze hadden al 4 jaar voorsprong op de rest omdat ze al bezig waren met die technologie en ze zijn gaan lobbyen bij de FIA om die richting op te gaan.

Tja.....vind het het dan logisch dat je dan 7 jaar een ( zeer ) dominante motor hebt ?
en nu Honda er wel erg dichtbij komt gaan ze lopen janken over alles en nog wat en de FIA gaat er in mee.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_201872402
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 13:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die actie van Hamilton

Kan ik wel van genieten. Lekker wat plaagstootjes uitdelen, past helemaal in deze spannende strijd. :)
maar als het andersom is loopt de prinses te janken
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_201872475
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 13:24 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Ik heb FP2 gemist, misschien heb je gelijk. Maar van wat ik heb gezien is Mercedes gewoon veel sneller hier, net als Turkije. Bottas speelt natuurlijk geen rol.

Ik voorzie best een grote kans dat het kampioenschap als een nachtkaars uitgaat met Hamilton die alle resterende races wint. Ik hoop het niet natuurlijk.
wel een kampioenschap wat totaal niet verdiend is en zwaar beīnvloed door de FIA........maar het prinsesje zal dat wel als een debiel gaan vieren
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  zaterdag 23 oktober 2021 @ 14:23:35 #190
62913 Blik
The one and Only!
pi_201872534
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 14:03 schreef Predator40 het volgende:

[..]
maar als het andersom is loopt de prinses te janken
Ach, was ook een beetje kinderachtig van Max. Beiden net zoveel schuld wat mij betreft
pi_201872609
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 14:03 schreef Predator40 het volgende:

[..]
maar als het andersom is loopt de prinses te janken
Net als Max nu zeg maar.

Mooi man joh
  FOK!fotograaf zaterdag 23 oktober 2021 @ 14:46:22 #192
842 Zorro
Z
pi_201872675
Wel grappig dat in de hele discussie over regelwijzigingen er totaal niet wordt gesproken over het enige wat aantoonbaar voor gevaar heeft gezorgd (terwijl pitstops zijn aangepast omdat het gevaarlijk zou KUNNEN zijn maar dat nog nooit gebeurd is): De "magic"button.
De herstart in Baku had heel anders kunnen aflopen als de Mercedes tegen andere auto's was aangeknald en de monteur die omver gereden werd had ook een ernstiger afloop kunnen hebben.

Maar daar hoor je dan niemand over.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_201872709
quote:
6s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 14:46 schreef Zorro het volgende:
Wel grappig dat in de hele discussie over regelwijzigingen er totaal niet wordt gesproken over het enige wat aantoonbaar voor gevaar heeft gezorgd (terwijl pitstops zijn aangepast omdat het gevaarlijk zou KUNNEN zijn maar dat nog nooit gebeurd is): De "magic"button.
De herstart in Baku had heel anders kunnen aflopen als de Mercedes tegen andere auto's was aangeknald en de monteur die omver gereden werd had ook een ernstiger afloop kunnen hebben.

Maar daar hoor je dan niemand over.
De pitstops zijn alleen maar aangepast omdat RB gewoon veel te snel was en MB er gewoon nadeel van ondervond, dat is nogal simpel.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  FOK!fotograaf zaterdag 23 oktober 2021 @ 14:55:07 #194
842 Zorro
Z
pi_201872713
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 14:53 schreef Predator40 het volgende:

[..]
De pitstops zijn alleen maar aangepast omdat RB gewoon veel te snel was en MB er gewoon nadeel van ondervond, dat is nogal simpel.
Klopt, maar wat ik zeg is de redenering die ze naar buiten toe geven. En als je dat als reden geeft dan kan die magic button dus ook niet,
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_201872728
quote:
6s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 14:55 schreef Zorro het volgende:

[..]
Klopt, maar wat ik zeg is de redenering die ze naar buiten toe geven. En als je dat als reden geeft dan kan die magic button dus ook niet,
DAS kon eigenlijk ook niet wat veiligheid betreft maarja.....volgens mij hebben ze er zelfs een keer problemen mee gehad tijdens een race, het word steeds duidelijker dat er willekeur is.....

[ Bericht 4% gewijzigd door Predator40 op 23-10-2021 15:12:15 ]
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  zaterdag 23 oktober 2021 @ 15:12:55 #196
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_201872815
quote:
6s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 14:46 schreef Zorro het volgende:
Wel grappig dat in de hele discussie over regelwijzigingen er totaal niet wordt gesproken over het enige wat aantoonbaar voor gevaar heeft gezorgd (terwijl pitstops zijn aangepast omdat het gevaarlijk zou KUNNEN zijn maar dat nog nooit gebeurd is): De "magic"button.
De herstart in Baku had heel anders kunnen aflopen als de Mercedes tegen andere auto's was aangeknald en de monteur die omver gereden werd had ook een ernstiger afloop kunnen hebben.

Maar daar hoor je dan niemand over.
Is het niet zo dat alle teams "brake magic" hebben?
Carbon remschijven werken op lager temperaturen niet, die moeten altijd opgewarmd worden.
Hamilton had er alleen in die opwarmronde wel heel erg veel gebruik van gemaakt, scheelde weinig of z'n remmen waren in de fik gevlogen.
En bij Hamilton lag het ook vooral aan de plek waar hij zijn magic button had zitten, aan de achterkant van het stuur.
En Hamilton heeft ook altijd bij de start zijn stuur raar vast met z'n linkerhand, mogelijk om die magic button makkelijker te kunnen gebruiken maar dit keer raakte ie 'm verkeerd aan of had ie het niet uitgezet.

Was natuurlijk wel een enorme fout van Lewis
pi_201872866
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 15:12 schreef SiGNe het volgende:

[..]
Is het niet zo dat alle teams "brake magic" hebben?
Carbon remschijven werken op lager temperaturen niet, die moeten altijd opgewarmd worden.
Hamilton had er alleen in die opwarmronde wel heel erg veel gebruik van gemaakt, scheelde weinig of z'n remmen waren in de fik gevlogen.
En bij Hamilton lag het ook vooral aan de plek waar hij zijn magic button had zitten, aan de achterkant van het stuur.
En Hamilton heeft ook altijd bij de start zijn stuur raar vast met z'n linkerhand, mogelijk om die magic button makkelijker te kunnen gebruiken maar dit keer raakte ie 'm verkeerd aan of had ie het niet uitgezet.

Was natuurlijk wel een enorme fout van Lewis
is het niet zo de iedereen zijn rembalans gewoon kan aanpassen ?
als je dat net iets te heftig doet of verkeerd zou dat altijd gevaarlijk kunnen zijn.
maar het is Formule1.....geen kleuterkarten
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  zaterdag 23 oktober 2021 @ 15:23:10 #198
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_201872890
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 15:20 schreef Predator40 het volgende:

[..]
is het niet zo de iedereen zijn rembalans gewoon kan aanpassen ?
als je dat net iets te heftig doet of verkeerd zou dat altijd gevaarlijk kunnen zijn.
maar het is Formule1.....geen kleuterkarten
Ja, rembalans passen ze constant aan tijdens de race.
Maar de magic button is wel een heel agressieve stand die ook alleen bij de opwarmronde gebruikt wordt.
En hoe warmer de remmen, hoe later je kan remmen voor de bocht.

[ Bericht 0% gewijzigd door SiGNe op 23-10-2021 16:15:37 ]
pi_201872990
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 15:23 schreef SiGNe het volgende:

[..]
Ja, rembalans passen ze constant aan tijdens de race.
Maar de magic button is wel een heel afgresieve stand die ook alleen bij de opwarmronde gebruikt wordt.
En hoe warmer de remmen, hoe later je kan remmen voor de bocht.
of niet kan remmen ......zou hij een extra straf hebben gekregen als hij iemand eruit had gebeukt ?
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  zaterdag 23 oktober 2021 @ 16:17:06 #200
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_201873292
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 15:40 schreef Predator40 het volgende:

[..]
of niet kan remmen ......zou hij een extra straf hebben gekregen als hij iemand eruit had gebeukt ?
Vast niet, want Mercedes...

Mercedes zou dan zeggen dat het een technisch mankement was en dat ze er niks aan konden doen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')