Want we moeten de oudere mensen met een gemiddeld BMI van 30 beschermen!quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
En daarom dus iedereen vaccineren.
BMI's zakken niet magisch, daarom inzetten op leefstijlinterventies en gezondheid binnen een ecosysteem bezien. Kost wat tijd, maar levert op langere termijn meer op dan vaccineren met een vaccin dat voor gezonde mensen geen enkele gezondheidswinst oplevert.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
BMI's zakken niet magisch, daarom vaccineren.
Verder niet echt nieuws in de OP.
Mensen hebben nu eenmaal een leefstijl, mensen met overgewicht weten heus wel dat ze het hebben.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:47 schreef Smegma. het volgende:
[..]
BMI's zakken niet magisch, daarom inzetten op leefstijlinterventies en gezondheid binnen een ecosysteem bezien. Kost wat tijd, maar levert op langere termijn meer op dan vaccineren met een vaccin dat voor gezonde mensen geen enkele gezondheidswinst oplevert.
Jij wordt altijd zo defensief wanneer het gaat om BMI. Je hebt zelfs een keertje een vage foto van jezelf op dit forum gepost om te "bewijzen" dat je gezond bent.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
BMI's zakken niet magisch, daarom vaccineren.
Verder niet echt nieuws in de OP.
Ik heb nog nooit een foto van mezelf gepost op dit forum. Waar haal je die onzin vandaan.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:52 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Jij wordt altijd zo defensief wanneer het gaat om BMI. Je hebt zelfs een keertje een vage foto van jezelf op dit forum gepost om te "bewijzen" dat je gezond bent.
Wees eerlijk, jij hebt een te hoog BMI of niet?
Eens, maar dikke mensen moeten dan accepteren dat ze meer gevaar lopen bij allerlei ziektes. En als we de coronalijn doortrekken: slanke mensen maar voorrang geven als het om ziekenhuisbedden gaat?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:51 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Mensen hebben nu eenmaal een leefstijl, mensen met overgewicht weten heus wel dat ze het hebben.
Interventies zijn niet zomaar mogelijk, en dat is maar goed ook. De overheid heeft niets achter iemands voordeur te zoeken.
Je kan het promoten, je kan de hulp bieden als het geaccepteerd wordt, dat is het.
Als het om corona gaat, is vaccineren dus heel nuttig aangezien je niet in een paar jaar alle BMI's in Nederland richting het gemiddelde gaat trekken.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:54 schreef Smegma. het volgende:
[..]
Eens, maar dikke mensen moeten dan accepteren dat ze meer gevaar lopen voor allerlei ziektes. En als we de coronalijn doortrekken: slanke mensen maar voorrang geven als het om ziekenhuisbedden gaat?
Voor gezonde mensen? Neequote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als het om corona gaat, is vaccineren dus heel nuttig aangezien je niet in een paar jaar alle BMI's in Nederland richting het gemiddelde gaat trekken.
"Herstelde patiënten geen baat bij virus".quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:56 schreef Smegma. het volgende:
[..]
Voor gezonde mensen? Nee
COR / Studie: Herstelde COVID-patiënten hebben geen baat bij vaccin
Ja, nadat je hersteld bent, ben je gezond, dat begrijp je?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
"Herstelde patiënten geen baat bij virus".
Je begrijpt dat je eerst besmet (en mogelijk ziek) moet worden om te herstellen? Wat een onzintopic was dat ook weer.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een foto van mezelf gepost op dit forum. Waar haal je die onzin vandaan.
En nee, ik ben een wandelende bonenstaak.
edit: hooguit een foto met 1 van m'n fretten waar mss een arm of een been op te vinden is
Je postte een foto van je camera en een deel van je lichaam en verder een hele reeks natuurfoto's om te bewijzen dat je veel buitenkomt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben blij dat je veel buitenkomt, maar niet te veel chips eten he?"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
Ja, als je hersteld bent, ben je gezond. Wat een open deur.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:00 schreef Smegma. het volgende:
[..]
Ja, nadat je hersteld bent, ben je gezond, dat begrijp je?
Ga lekker in de dm verder met elkaar.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:00 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Je postte een foto van je camera en een deel van je lichaam en verder een hele reeks natuurfoto's om te bewijzen dat je veel buitenkomt.
Ik ben blij dat je veel buitenkomt, maar niet te veel chips eten he?
We weten dat veruit de meeste mensen herstellen en dat de mensen die niet herstellen, in het ziekenhuis komen te liggen of komen te overlijden aan COVID-19, voor meer dan 90% mensen zijn met onderliggende ziekten.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, als je hersteld bent, ben je gezond. Wat een open deur.
En als je niet herstel bent, heb je long covid of ben je dood.
Joh, echt, wat een geniaal topic was dat.
PCP en ik kunnen niet door één deur en het komt iig niet omdat IK te dik ben.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Ga lekker in de dm verder met elkaar.
In sommige landen konden ze in supermarkten hele gangen afsluiten omdat de producten daar niet essentieel waren. In Nederland mocht je geen alcohol meer kopen na 8 uur en hebben we zelfs een avondklok gehad en nu moet je in het cafe bewijzen dat je "gezond" bent voordat je naar binnen mag.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als het om corona gaat, is vaccineren dus heel nuttig aangezien je niet in een paar jaar alle BMI's in Nederland richting het gemiddelde gaat trekken.
waar je al niet mee bezig bent zeg.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:00 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Je postte een foto van je camera en een deel van je lichaam en verder een hele reeks natuurfoto's om te bewijzen dat je veel buitenkomt.
Ik heb er niets op tegen als mensen gestimuleerd worden om gezond te leven.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:04 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
In sommige landen konden ze in supermarkten hele gangen afsluiten omdat de producten daar niet essentieel waren. In Nederland mocht je geen alcohol meer kopen na 8 uur en hebben we zelfs een avondklok gehad en nu moet je in het cafe bewijzen dat je "gezond" bent voordat je naar binnen mag.
Waarom grijpt de overheid dan niet in om het ECHTE probleem aan te pakken, nl. ongezonde mensen met overgewicht? In bijna 2 jaar tijd hadden we het BMI van NL aanzienlijk omlaag kunnen brengen.
Ik krijg het idee dat je vooral smoesjes verzint en het echte probleem niet onder ogen wilt zien, nl. dat ongezonde mensen degenen zijn die druk uitoefenen op de gezondheidszorg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |