is niks mis mee dat je met opzet zuigt en slikt heurquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:26 schreef Scuidward het volgende:
Per ongeluk met mijn vriend het 1e homohuwelijk in Nederland gedaan.
In sommige culturen is het een sport.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:29 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
is niks mis mee dat je met opzet zuigt en slikt heur
dat is dan weer wel gay, sorry manquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:38 schreef Jahr00n het volgende:
heb ook wel eens een maatje per ongeluk zn kontgaatje gerimd (nohomo)
quote:Op dinsdag 2 november 2021 13:49 schreef Ynnad_Er het volgende:
Dus hij moest moest niezen en heeft je smoel vol geblaft ?![]()
Als je dickpics wilt kun je die vast wel krijgen 🤔🤔😜😜quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:26 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Kijk ik vind alles goed, alles mag, zolang je het maar op beeldmateriaal kan krijgen en in mijn mailbox dropt
Stuur danquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:02 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Als je dickpics wilt kun je die vast wel krijgen 🤔🤔😜😜
Interessantquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:24 schreef KogelLager het volgende:
De mods zijn er niet, snel post foto's van broekspijpen
[ afbeelding ]
Ik zal het niet sturen want ik ben 16 en dat is strafbaar. Misschien nog andere fokkers die hun ontblote lichtbehaarde vlaggenstok willen fotograveren en delen?quote:
@Sfancta schiet je even opquote:Op woensdag 3 november 2021 12:19 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Ik zal het niet sturen want ik ben 16 en dat is strafbaar. Misschien nog andere fokkers die hun ontblote lichtbehaarde vlaggenstok willen fotograveren en delen?
Ben ff druk met het aanmaken van mijn OnlyFans.quote:Op woensdag 3 november 2021 14:53 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
@:Sfancta schiet je even op
jawel, maar niet zo geil van mannenzaad slikken😂😂quote:Op woensdag 10 november 2021 22:27 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Word jij hier geil van, je eigen topic kicken?
pff weet echt niet meer die betreffende avond, topic is al van 2021.quote:Op donderdag 23 mei 2024 10:06 schreef TALIN het volgende:
de vraag is: had je op dat moment sokken aan of niet.
ik heb altijd geleerd als je sokken aan hebt telt het niet!
nope! twijfel is gay!quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:39 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
pff weet echt niet meer die betreffende avond, topic is al van 2021.
Telt het ook niet als je t niet meer weet?
zal ik jou eens klaarpijpen ventje wil je dat?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:19 schreef dikkedaniel het volgende:
Omdat mijn gehele topic weggejorist is en niet meer te vinden... hier (nogmaals) verder.
Blijkbaar mag je in het seks subforum niets, voor de zekerheid dus maar in ONZ.
Ik zal dit topic later wel weer aanvullen met de originele OP enz (zei ik vorige keer ook, is nooit gebeurd kon em niet meer vinden).
Drie vrienden (vriend1 en vriend 2 waren tweelingbroers; vriend3 was alleen) kwamen op het idee om eens een keer op vakantie te gaan naar Spanje, waar weet ik niet meer precies. Wat ik wel weet is dat na die twee weken dat ze daar waren ze niet meer met elkaar omgingen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:19 schreef dikkedaniel het volgende:
Omdat mijn gehele topic weggejorist is en niet meer te vinden... hier (nogmaals) verder.
Blijkbaar mag je in het seks subforum niets, voor de zekerheid dus maar in ONZ.
Ik zal dit topic later wel weer aanvullen met de originele OP enz (zei ik vorige keer ook, is nooit gebeurd kon em niet meer vinden).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor zover ik weet, 20 jaar na dato, spreken ze nog steeds niet met elkaar en gaan ze niet meer met elkaar om.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |