abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 18:06:07 #1
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_201863339
Hallo
Ik ging een paar dagen terug solliciteren voor een bijbaantje in de supermarkt hier in de buurt. Vervolgens werd ik uitgenodigd voor een gesprek. De beste man opende het gesprekje, hierna kwam het gezeik.
Hij vroeg wat ik afwist van de desbetreffende supermarkt en of ik de historie kende van de supermarkt. Ik zei dat ik die niet kende. De man keek me verbaasd aan en zei:"hmm, dat is niet zo handig dat als je ergens gaat solliciteren de geschiedenis van het bedrijf niet kent, dit is een tip voor de volgende keer wanneer je ergens solliciteert!"
De sfeer zat er voor mij dus al weer lekker in.
Vervolgens begon hij uit te leggen dat de supermarkt ooit gestart was als familiebedrijf door broer Jan en broer Piet. Langzamerhand opende ze overal vestigingen in het land. Ze hadden een eigen veeboerderij maar al snel werd dit te klein en gingen ze hun vlees importeren. Onderhand had de supermarkt keten zoveel duizend vestigingen voornamelijk in Noord-Holland, met het oog op heel Nederland binnen enkelen jaren.
Maar dit is toch vreemd? Ik snap dat wanneer je als werkzoekende een sollicitatie hebt voor een 'echte' baan waar je een opleiding voor nodig hebt je je van tevoren moet inlezen. Je gaat wanneer je aangenomen word waarschijnlijk jarenlang werken voor dit bedrijf en ze willen weten dat ze te maken hebben met iemand die van aanpakken weet en dingen serieus neemt. Hiervoor begrijp ik dus dat ze iemand willen die zich perfect heeft voorbereid op het gesprek. Maar dit doe je toch niet bij iets als vakkenvullen voor een paar uur in de week? Ik vraag me af of meer mensen iets dergelijks hebben meegemaakt.
Een dag later heb ik een beter vakantiebaantje gevonden als archiefmedewerker in het ziekenhuis waar ze me helemaal geen dergelijke dingen vroegen. Waarschijnlijk hangt het gewoon van de persoon af waar ik bij de supermarkt mee sprak maar ik vind het toch stom, ook omdat je bij zo'n supermarkt maar een paar euro verdient en ik niet vind dat ze dan dit soort dingen van je mogen verwachten.

:o :o :'( :'( :'( :D :D :D :D :D :9 :P :P :P
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_201863401
Ze vonden je bij de supermarkt waarschijnlijk gewoon een kneus en om jou subtiel af te kunnen wijzen, ipv keihard, stellen ze je dan gewoon wat vragen waarvan ze weten dat jij het antwoord toch niet weet.

Dus al met al win-win. Jij hebt een leukere werkgever en zij waarschijnlijk een leukere werknemer.
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 18:13:44 #3
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_201863430
Ik sta er eerder van te kijken dat mensen schijnbaar zo weinig interesse hebben dat ze dit soort basisdingen niet eens weten.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_201863604
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 18:13 schreef Id_do_her het volgende:
Ik sta er eerder van te kijken dat mensen schijnbaar zo weinig interesse hebben dat ze dit soort basisdingen niet eens weten.
Gozer,

Het is een supermarkt.

Die pik moest waarschijnlijk artikelen in een vak stoppen.

Zo boeiend is dat niet.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_201863753
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 18:28 schreef spierbal het volgende:

[..]
Gozer,

Het is een supermarkt.

Zo boeiend is dat niet.
Het is wel de start van een carrière en een goede indruk achterlaten komt later altijd van pas.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 18:39:57 #6
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_201863758
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 18:28 schreef spierbal het volgende:

[..]
Gozer,

Het is een supermarkt.

Zo boeiend is dat niet.
Nee, maar als zo'n freddy fanatico dat verlangt is het wel handig om te weten en was deze klacht niet nodig geweest.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 18:45:04 #7
348749 dikkedaniel
pi_201863830
je gaat toch niet inlezen voor stom bijbaantje bij de lokale supermarkt :')
pi_201863915
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 18:39 schreef halfway het volgende:

[..]
Het is wel de start van een carrière
Ok
pi_201863920
quote:

[..]
Het is wel de start van een carrière en een goede indruk achterlaten komt later altijd van pas.
Het is een bijbaantje. Mijn bijbaantjes staan niet eens op mijn cv.
pi_201863933
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 18:49 schreef bamibij het volgende:

[..]
Ok
Diegene is nu waarschijnlijk filiaalmanager van de lokale Appie, ooit begonnen als vakkenvuller.

Vies veel respect.
pi_201863945
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 18:45 schreef dikkedaniel het volgende:
En het jaarverslag heb je zeker ook niet doorgenomen? Luiwammes _O-
pi_201864117
Je hebt deze fake Harry Piekema wel even verteld dat die geschiedenis je geen reet boeit en enkel wilt weten hoeveel centjes die kerel per uur betaald?
hardcoholic
pi_201864159
Ik heb ook ooit gesolliciteerd bij een supermarkt. Toen vonden ze blijkbaar ook belangrijk dat ik enige voorkennis over de winkel.
Bij andere bijbanen als tiener is daar nooit om gevraagd. Misschien komt dat toch doordat je het gezicht van de winkel bent.
KLB en DRT is een topcombinatie
pi_201864269
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 18:50 schreef spierbal het volgende:

[..]
Diegene is nu waarschijnlijk filiaalmanager van de lokale Appie, ooit begonnen als vakkenvuller.

Vies veel respect.
Ik? Nee. Ik ben wel manager maar niet van een supermarkt :7
pi_201864449
quote:

[..]
:')
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_201864458
Puur een lulvraag en een lulrespons van een lulsollicitateur.

Omhooggevallen supermarkt 'managers' :')
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_201864464
Ik heb nog een goede tip voor als je gaat solliciteren. Gebruik je enter op je toetsenbord zodat je sollicitatie beetje normaal te lezen is :')
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:36:36 #18
348749 dikkedaniel
pi_201864619
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 19:26 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb nog een goede tip voor als je gaat solliciteren. Gebruik je enter op je toetsenbord zodat je sollicitatie beetje normaal te lezen is :')
boeit niemandt bij een bijbaantje.
pi_201864729
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 19:36 schreef dikkedaniel het volgende:

[..]
Natuurlijk wel. Ook die mensen willen het normaal kunnen lezen. Maar nee je baan zal er niet vanaf hangen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_201864740
quote:

[..]
Niemandt? :')
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:56:56 #21
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_201864942
Wees blij dat je niet bij de bibliotheek solliciteerde.
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:59:49 #22
348749 dikkedaniel
pi_201864994
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 19:42 schreef halfway het volgende:

[..]
Niemandt? :')
helemaal niemandt inderdaad
pi_201865591
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 18:06 schreef dikkedaniel het volgende:
Hallo
Ik ging een paar dagen terug solliciteren voor een bijbaantje in de supermarkt
Hier gestopt met lezen.
Ik ga niet zo'n lap tekst lezen voor zoiets onbenulligs als een supermarktbaantje.
pi_201865881
quote:
Hij vroeg wat ik afwist van de desbetreffende supermarkt en of ik de historie kende van de supermarkt. Ik zei dat ik die niet kende. De man keek me verbaasd aan en zei:"hmm, dat is niet zo handig dat als je ergens gaat solliciteren de geschiedenis van het bedrijf niet kent, dit is een tip voor de volgende keer wanneer je ergens solliciteert!"
:9 :P :P :P
Had gezegd
"Nee, maar de geschiedenis van je vrouw ken ik wel en die ken jij weer niet anders was je er niets mee begonnen."

En dan opstaan en glimlachend weg lopen.
pi_201865884
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 20:35 schreef Werkman het volgende:

[..]
Hier gestopt met lezen.
Ik ga niet zo'n lap tekst lezen voor zoiets onbenulligs als een supermarktbaantje.
Hoe ben jij begonnen? 'ik ben werkman en ik zoek grof zwaar werk'?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_201866516
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 20:50 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]
Hoe ben jij begonnen? 'ik ben werkman en ik zoek grof zwaar werk'?
Ik ben ook in een supermarkt begonnen.
Was er ook al snel weer weg.
Moet je tempo maken met vakken vullen staan er iedere keer klanten achter je die iets niet kunnen vinden.
Moet je verplicht mee lopen en daarna kwam de manager vragen waarom het niet opschoot.

Op de dag van mijn ontslag nog ff in de thermoskan van zijn kantoor gezeken en daarna weg gegaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Werkman op 22-10-2021 21:37:34 ]
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 21:47:35 #27
348749 dikkedaniel
pi_201866781
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 20:50 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Had gezegd
"Nee, maar de geschiedenis van je vrouw ken ik wel en die ken jij weer niet anders was je er niets mee begonnen."

En dan opstaan en glimlachend weg lopen.
ja :D en daarna een prop in de uitlaat van zn auto doen, zodat er koolstofmonoxide in de auto vormt en en en... :P
pi_201869829
Ik hoefde letterlijk alleen op te dagen voor dat gesprek jaren terug. Het is vakkenvullen, geen chirurgie.

Maarja voor zo'n mbo 2 gastje het toppunt van carriere, teamleider
pi_201869852
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 08:51 schreef Chai het volgende:
Ik hoefde letterlijk alleen op te dagen voor dat gesprek jaren terug. Het is vakkenvullen, geen chirurgie.

Maarja voor zo'n mbo 2 gastje het toppunt van carriere, teamleider
zo moeten er ook zijn
pi_201908333
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 18:45 schreef dikkedaniel het volgende:
Bij deze voorspel ik je alvast dat jij er niet gaat komen in het werkleven.
pi_201908407
Voor een bijbaantje bij de supermarkt maakt het niet uit. Dat soort dingen moeten niet worden gevraagd voor zoiets.

Als jij nou filiaalmanager van de AH had willen worden had ik nog zoiets gehad van 'ok dat moet je dan wel eventjes googlen'. Maar om vakken te vullen? :')
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_201908511
Als je eerste sollicitatie al faalt wordt het later helemaal niets en ik kan het weten.
pi_201908555
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 13:46 schreef HansCojona het volgende:
Als je eerste sollicitatie al faalt wordt het later helemaal niets en ik kan het weten.
Dat slaat echt nergens op. Solliciteren is gewoonweg een vaardigheid die je moet leren.

Ik ben zo autistisch als een deur, denk je dat dat lekker overkomt bij sollicitaties? Via een zoomgesprek kan je het nog wel verbergen maar dat gaat in het eggie niet zo makkelijk hoor. Ik heb solliciteren geleerd door op álle mogelijke functies te solliciteren in mijn eerste callcenterbedrijf. Álles wat vrijkwam solliciteerde ik voor, ik kreeg de promoties niet maar zag het als oefening. Uiteindelijk wel een promotie gekregen, en daarna kreeg ik een betere baan bij een ander bedrijf en nu heb ik gewoon een goede baan.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_201908563
quote:

[..]
Ik heb er om die reden al zat mensen afgewezen. Als je te dom bent om gewoon normaal enigszins begrijpend Nederlands te kunnen schrijven, dan ga je maar gewoon bij de Belastingdienst werken ofzo.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-10-2021 13:56:31 ]
pi_201909598
inlezen voor een minimumloon _O-
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_201972036
quote:
4s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 13:52 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]
Ik heb er om die reden al zat mensen afgewezen. Als je te dom bent om gewoon normaal enigszins begrijpend Nederlands te kunnen schrijven, dan ga je maar gewoon bij de Belastingdienst werken ofzo.
Ben jij supermarktmanager
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_201972057
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 16:11 schreef Filosoofert het volgende:

[..]
Ben jij supermarktmanager
Nee.
  zondag 31 oktober 2021 @ 16:19:13 #38
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_201972146
Je had van die manager ook de polaroids moeten meenemen. Dan was je nu viesrijk.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  zondag 31 oktober 2021 @ 16:48:35 #39
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_201972742
Ik heb me ook een keer ingelezen voor een sollicitatie bij een supermarkt, maar ik snapte er niks van:

quote:
Vi er et særligt supermarked med stærk kundeloyalitet. Et supermarked, hvor medarbejderne, produkterne og stemningen i butikkerne gør forskellen hver dag. Men hvad gør os så specielle, og hvorfor skal du handle hos os hver dag? Det tror vi på, at ingen bedre kan sætte ord på end vores egne kunder og kollegaer fra butikkerne og fra hovedkontoret. Så vi spurgte dem bare. Kunder og medarbejdere diskuterede indgående, hvad der gør os så specielle, og hvordan vi som supermarked gør en forskel. Og gæt hvad? Kunder og medarbejdere føler sig altid hjemme hos os. Den 'hjemmefølelse' er blevet omsat til vores slogan, som vi hurtigt får dig til at føle dig fortrolig med.
:?

Bleek het de Deen te zijn. :N
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  zondag 31 oktober 2021 @ 20:22:11 #40
348749 dikkedaniel
pi_201975967
quote:
8s.gif Op zondag 31 oktober 2021 16:48 schreef Homijn het volgende:
Ik heb me ook een keer ingelezen voor een sollicitatie bij een supermarkt, maar ik snapte er niks van:
[..]
:?

Bleek het de Deen te zijn. :N
  zondag 31 oktober 2021 @ 20:49:07 #41
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_201976468
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 20:22 schreef dikkedaniel het volgende:

[..]
*O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  zondag 31 oktober 2021 @ 21:35:15 #42
377797 Missblackhairhighheels
Intelligent en gehaat.
pi_201977289
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 20:50 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Had gezegd
"Nee, maar de geschiedenis van je vrouw ken ik wel
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
pi_201978570
quote:
Hallo
Ik ging een paar dagen terug solliciteren voor een bijbaantje in de supermarkt hier in de buurt. Vervolgens werd ik uitgenodigd voor een gesprek. De beste man opende het gesprekje, hierna kwam het gezeik.
Vervolgens begon hij uit te leggen dat de supermarkt ooit gestart was als familiebedrijf door broer Jan en broer Piet. Langzamerhand opende ze overal vestigingen in het land. Ze hadden een eigen veeboerderij maar al snel werd dit te klein en gingen ze hun vlees importeren. Onderhand had de supermarkt keten zoveel duizend vestigingen voornamelijk in Noord-Holland, met het oog op heel Nederland binnen enkelen jaren.
Maar dit is toch vreemd? Ik snap dat wanneer je als werkzoekende een sollicitatie hebt voor een 'echte' baan waar je een opleiding voor nodig hebt je je van tevoren moet inlezen. Je gaat wanneer je aangenomen word waarschijnlijk jarenlang werken voor dit bedrijf en ze willen weten dat ze te maken hebben met iemand die van aanpakken weet en dingen serieus neemt. Hiervoor begrijp ik dus dat ze iemand willen die zich perfect heeft voorbereid op het gesprek. Maar dit doe je toch niet bij iets als vakkenvullen voor een paar uur in de week? Ik vraag me af of meer mensen iets dergelijks hebben meegemaakt.
Een dag later heb ik een beter vakantiebaantje gevonden als archiefmedewerker in het ziekenhuis waar ze me helemaal geen dergelijke dingen vroegen. Waarschijnlijk hangt het gewoon van de persoon af waar ik bij de supermarkt mee sprak maar ik vind het toch stom, ook omdat je bij zo'n supermarkt maar een paar euro verdient en ik niet vind dat ze dan dit soort dingen van je mogen verwachten.

Hangt er vanaf hoe de beste man de vraag brengt. Maar zo te lezen gaat hij er nogal serieus op in. Natuurlijk wil je weten wat voor 'slim' personeel je in dienst neemt...
  Moderator maandag 1 november 2021 @ 06:47:32 #44
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_201979602
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 18:11 schreef Raw85 het volgende:
Ze vonden je bij de supermarkt waarschijnlijk gewoon een kneus en om jou subtiel af te kunnen wijzen, ipv keihard, stellen ze je dan gewoon wat vragen waarvan ze weten dat jij het antwoord toch niet weet.

Dus al met al win-win. Jij hebt een leukere werkgever en zij waarschijnlijk een leukere werknemer.
Maar wat als er een nerd toch de geschiedenis weet?
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_201980112
Jij hebt aangetoond dat je niet de moeite neemt om je verdiepen in het bedrijf waar je gaat werken.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_201981421
Haha inderdaad, voor een echte baan is dat inderdaad logisch en ook een stukje interesse tonen. Maar managers die dit van een vakkenvuller vragen hebben het wel hoog in de bol ja.

Je hebt daar zeker ook een afgeronde opleiding bedrijfseconomie nodig om achter de kassa te mogen zitten?
pi_201995517
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 10:11 schreef LanaMyst het volgende:
Haha inderdaad, voor een echte baan is dat inderdaad logisch en ook een stukje interesse tonen. Maar managers die dit van een vakkenvuller vragen hebben het wel hoog in de bol ja.

Je hebt daar zeker ook een afgeronde opleiding bedrijfseconomie nodig om achter de kassa te mogen zitten?
De meeste managers zijn acteurs. Net als die drill-instructors in het Amerikaanse leger.
Zie je die echt al zo 24/7 door het leven gaan? Ook in eigen tijd?
Ze leggen het er meestal dik boven op omdat ze daarvoor betaald worden.
pi_201995615
Als je de hele geschiedenis van de supermarkt had opgedreund hadden ze je ook niet aangenomen want je moet wel verstandelijk beperkt zijn als je die moeite in een aanstelling voor vakkenvuller steekt.
-nee-
pi_201995687
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 november 2021 10:37 schreef Marsenal het volgende:
Als je de hele geschiedenis van de supermarkt had opgedreund hadden ze je ook niet aangenomen want je moet wel verstandelijk beperkt zijn als je die moeite in een aanstelling voor vakkenvuller steekt.
Als je een beetje gelikt bent zeg je gewoon dat je meer toekomstgericht bent en dat je wil kijken wat jij en dat bedrijf op dat gebied voor elkaar kunnen betekenen.
Toen ik midden jaren 90 bij de betoncentrale kwam solliciteren werd mij dezelfde vraag gesteld en zei ik zogenaamd heel erg enthousiast: ''Nee, heeft uw een videoband die ik thuis kan bekijken?'' (Tegenwoordig kijk je naar Youtube of de website)
In ieder geval schoffel je ze dan gewoon onderuit zodat ze op dat vlak niet te lang blijven hangen en kan je verder met de belangrijke zaken.
Ondertussen ben ik hier nu zelf een stuk geschiedenis. :7

[ Bericht 0% gewijzigd door Werkman op 02-11-2021 10:48:38 ]
pi_201995811
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2021 10:43 schreef Werkman het volgende:

[..]
Als je een beetje gelikt bent zeg je gewoon dat je meer toekomstgericht bent en dat je wil kijken wat jij en dat bedrijf op dat gebied voor elkaar kunnen betekenen.
Toen ik midden jaren 90 bij de betoncentrale kwam solliciteren werd mij dezelfde vraag gesteld en zei ik zogenaamd heel erg enthousiast: ''Nee, heeft uw een videoband die ik thuis kan bekijken?'' (Tegenwoordig kijk je naar Youtube of de website)
In ieder geval schoffel je ze dan gewoon onderuit zodat ze op dat vlak niet te lang blijven hangen en kan je verder met de belangrijke zaken.
Ondertussen ben ik hier nu zelf een stuk geschiedenis. :7
Werkmanpaint in de bedrijfsbrochure. :D
pi_201997764
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 18:49 schreef spierbal het volgende:

[..]
Het is een bijbaantje. Mijn bijbaantjes staan niet eens op mijn cv.
Dus jij zet tippelen achter het station er niet op? Juist wel doen, dan zal 1 of andere manager je wel aannemen als als slet van de firma. Manager aanklagen en je bent binnen!

Conclusie zet je tippelverleden op CV
  woensdag 10 november 2021 @ 22:25:27 #52
348749 dikkedaniel
pi_202118330
ik vind het onzin
  donderdag 24 april 2025 @ 00:25:36 #53
348749 dikkedaniel
pi_217452505
Ja wat een onzinbedrijf he
pi_217452575
quote:
Hallo

Dat was dus een supermarktmanager die zichzelf heel serieus nam. Maar geloof het of niet: ik heb een supermarktmanager meegemaakt die ervan hield om vooral nieuwe medewerkers de geschiedenis van het bedrijf bij te brengen als ze daar niet van op de hoogte waren...
  donderdag 24 april 2025 @ 00:44:46 #55
348749 dikkedaniel
pi_217452588
Ja het is gewoon ego tripperij! een schande
pi_217453161
TS is inmiddels chef vakenvuller
pi_217453450
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 00:42 schreef stokj het volgende:

[..]
Dat was dus een supermarktmanager die zichzelf heel serieus nam. Maar geloof het of niet: ik heb een supermarktmanager meegemaakt die ervan hield om vooral nieuwe medewerkers de geschiedenis van het bedrijf bij te brengen als ze daar niet van op de hoogte waren...
Dat was gewoon een eikel die nooit verder zal komen dan chef bij een supermarkt en die wil ff gewichtig en belangrijk doen omdat ie dat ergens anders nooit zal kunnen.

Of dat de gemiddelde klant en de onderbetaalde vakkenvuller ook maar één reetveeg kan boeien.
Je haalt er gewoon je boodschappen en je schijtminimumloontje en klaar.

[ Bericht 7% gewijzigd door Joopklepzeiker op 24-04-2025 08:41:28 ]
pi_217454526
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 00:25 schreef dikkedaniel het volgende:
Ja wat een onzinbedrijf he
Ja goede kick he
pi_217454633
Toen ik bij afdeling houdbaar van de albert heijn ging werken had ik gewoon een hele powerpoint gemaakt van de eerste 30 jaar sinds de eerste vestiging, begeleid door een orkest dat Also sprach Zarathustra speelde en afsloot met Die Walküre bij een foto van de vestiging waar ik solliciteerde. Gewoon een beetje huiswerk doen.
-nee-
pi_217455775
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2025 08:33 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Dat was gewoon een eikel die nooit verder zal komen dan chef bij een supermarkt en die wil ff gewichtig en belangrijk doen omdat ie dat ergens anders nooit zal kunnen.

Of dat de gemiddelde klant en de onderbetaalde vakkenvuller ook maar één reetveeg kan boeien.
Je haalt er gewoon je boodschappen en je schijtminimumloontje en klaar.

Inderdaad. En dat zijn dan van die mensen die een jonge puber even de les wilt lezen over hoe solliciteren werkt. Terwijl dat men op die leeftijd helemaal niet interesseert.
Vooral de vraag "Waarom wil je bij de AH werken en niet bij de Lidl of de Vomar of de Jumbo of de Deen".... man man man
pi_217455839
Trouwens recentelijk een niy website bekeken van een kennis van me die het bedrijf van zijn vader heeft overgenomen. Tig pagina's over de geschiedenis van het familiebedrijf, alleen de kleuren van de onderbroeken van zijn vader en opa staan er nog net niet bij. En maar een klein stukje pagina's over wat het bedrijf te bieden heeft met prijzen en contactformulier.

En toen ik zei dat klanten gewoon goede zakelijke informatie willen en dit geen tief boeit werd ie nog pissig ook nog.
pi_217456193
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 13:39 schreef stokj het volgende:

[..]
Inderdaad. En dat zijn dan van die mensen die een jonge puber even de les wilt lezen over hoe solliciteren werkt. Terwijl dat men op die leeftijd helemaal niet interesseert.
Vooral de vraag "Waarom wil je bij de AH werken en niet bij de Lidl of de Vomar of de Jumbo of de Deen".... man man man
"Jullie zitten gewoon het meest dichtbij"
pi_217456570
Je hoeft niet te solliciteren bij sociale werkplaats
pi_217457380
Niet weten dat er ooit een Germaan was die de locatie van het pand, gebruikte als zijn persoonlijke schijtplek :')
pi_217461298
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2025 14:29 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
"Jullie zitten gewoon het meest dichtbij"
Toen ik in de bijbaantijd begon kreeg ik ook die vraag. En toen gaf ik dat antwoord. Lekker dicht bij huis. De supermarktmanager vond dat allemaal prima.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')