in t fransquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 17:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wie zegt er nou eigenlijk irl patat frites ?
Oeps, dat was gelijk huilen zeker.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 17:43 schreef CherryLips het volgende:
Er stond bij de kassa een kind achter me zó erg in m'n aura dat ik haar niet eens had gezienDus ik draai me om om het mandje op de stapel te zetten en hoek haar zo in het gezicht ermee
niet weggewaaid?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 17:22 schreef Koen66 het volgende:
Stukje door Het Zwin gewandeld vanmiddag, nu op 10.5k stappen
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 17:43 schreef CherryLips het volgende:
Er stond bij de kassa een kind achter me zó erg in m'n aura dat ik haar niet eens had gezienDus ik draai me om om het mandje op de stapel te zetten en hoek haar zo in het gezicht ermee
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 17:43 schreef CherryLips het volgende:
harder slaanquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 17:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ze schrok ervan maar was verder niet onder de indruk helaas
monster ben je ookquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 17:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ze schrok ervan maar was verder niet onder de indruk helaas
vind ik leukquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 17:43 schreef CherryLips het volgende:
Ja heb wel weer nieuwe kleding nodigquote:
PATT FRITquote:
Er is altijd wel een gelegenheid voor nieuwe kledingquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 17:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja heb wel weer nieuwe kleding nodig
Dat is waarquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 17:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er is altijd wel een gelegenheid voor nieuwe kleding
quote:✨Nieuw bij Kippie, de Kippiebox!✨
Onze krokante gegrilde kippeling, met een bakje ravigottesaus (of saus naar keuze). Je haalt de Kippiebox voor 3,99 euro bij ons in de winkel. Wij warmen de kippeling kort op in de frituur zodat het extra krokant is en je het gelijk op kunt eten. 🔥
Uit eten of thuis?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 17:52 schreef UitStraling het volgende:
Laptopje dicht, dikke steak vreten, bier achteroverslaan en lekker wiebeldansen
Is sowieso lekker, vooral op de markt bij de kippengrillboerquote:
oh ja, zometeen eens de lift naar beneden pakken en kijken welk restaurant het vandaag gaat wordenquote:
En tien paar sokken bij de HEMAquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 17:53 schreef Karzai het volgende:
hmm ik koop altijd eens in het jaar 10 onderbroeken en tien witte t hirtjes bij de zeeman
paar schoenen bij van haren
2 spijkerbroeken bij H&M en twee truitjes
kan ik weer een jaartje voort
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 17:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mij nog niet
Sowieso ben ik nog niet aan de andere kant van het water geweest.
Tijdje geleden wilde ik dit dus halen, dus vroeg ik om een portie, wilde ze weten hoeveel dat was. ik denk, ik bestel gewoon net zoals de kibbeling bij de visboer maar het werkt dus net iets anders. Fijn dat ze meedenken nuquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 17:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is sowieso lekker, vooral op de markt bij de kippengrillboer
Ruikt zo zalig
Joepiequote:Op vrijdag 22 oktober 2021 17:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De HEMA heeft lekkere zeewiersnacks
mijn tenen prikken er altijd doorheen binnen max 2 jaar, wat ik ook koop of doe (goed bijhouden nagels)quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 17:55 schreef FranticDJ het volgende:
Sinds ik mn sokken niet meer in de droger doe koop ik misschien 1x in de 3 jaar nieuwe
1 portie is 750 gram zeg je danquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 17:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tijdje geleden wilde ik dit dus halen, dus vroeg ik om een portie, wilde ze weten hoeveel dat was. ik denk, ik bestel gewoon net zoals de kibbeling bij de visboer maar het werkt dus net iets anders. Fijn dat ze meedenken nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |