Werd er gehuild? was er bloed?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 17:43 schreef CherryLips het volgende:
Er stond bij de kassa een kind achter me zó erg in m'n aura dat ik haar niet eens had gezienDus ik draai me om om het mandje op de stapel te zetten en hoek haar zo in het gezicht ermee
100 punten!quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 17:43 schreef CherryLips het volgende:
Er stond bij de kassa een kind achter me zó erg in m'n aura dat ik haar niet eens had gezienDus ik draai me om om het mandje op de stapel te zetten en hoek haar zo in het gezicht ermee
Nieuwe kleding is altijd leukquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 17:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nieuwe truitje gekocht en andere dingentjes, verder niet zo veel bijzonders
in t fransquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 17:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wie zegt er nou eigenlijk irl patat frites ?
Oeps, dat was gelijk huilen zeker.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 17:43 schreef CherryLips het volgende:
niet weggewaaid?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 17:22 schreef Koen66 het volgende:
Stukje door Het Zwin gewandeld vanmiddag, nu op 10.5k stappen
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 17:43 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 17:43 schreef CherryLips het volgende:
harder slaanquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 17:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ze schrok ervan maar was verder niet onder de indruk helaas
monster ben je ookquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 17:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ze schrok ervan maar was verder niet onder de indruk helaas
vind ik leukquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 17:43 schreef CherryLips het volgende:
PATT FRITquote:
Er is altijd wel een gelegenheid voor nieuwe kledingquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 17:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja heb wel weer nieuwe kleding nodig
Dat is waarquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 17:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er is altijd wel een gelegenheid voor nieuwe kleding
quote:✨Nieuw bij Kippie, de Kippiebox!✨
Onze krokante gegrilde kippeling, met een bakje ravigottesaus (of saus naar keuze). Je haalt de Kippiebox voor 3,99 euro bij ons in de winkel. Wij warmen de kippeling kort op in de frituur zodat het extra krokant is en je het gelijk op kunt eten. 🔥
Uit eten of thuis?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 17:52 schreef UitStraling het volgende:
Laptopje dicht, dikke steak vreten, bier achteroverslaan en lekker wiebeldansen
Is sowieso lekker, vooral op de markt bij de kippengrillboerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |