Morgen weer een kansquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 13:25 schreef gianni61 het volgende:
Ik had misschien moeten lunchen voordat ik aan een bier begon dat liquid cocaīne heet
quote:
De barman zei dat ze geen eten serveren, maar je mag ergens anders eten halen het hier opeten tijdens het zuipenquote:
Kusje voor de barman.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 13:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De barman zei dat ze geen eten serveren, maar je mag ergens anders eten halen het hier opeten tijdens het zuipen
Je hebt net doner op.quote:
Hoi,ik ben je naam even kwijt....quote:
Die mag je zelf geven. Zijn hipster baard is to much for mequote:
Lekker kriebelen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die mag je zelf geven. Zijn hipster baard is to much for me
Je vriend komt? Wat romantisch.quote:
Oh god nee..zit je bij Stan&co? Super hipster tent is dat ..quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die mag je zelf geven. Zijn hipster baard is to much for me
Straks klitten we aan elkaarquote:
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 13:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je vriend komt? Wat romantisch.
Gewoon bellen en ophangen zonder iets te zeggen als het je niet zint.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 13:28 schreef CherryLips het volgende:
Net een oproep gemist toen ik in de keuken was, maar durf niet terug te bellen want ben bang dat het zo'n callcenter is.
met knoflooksausquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 13:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je vriend komt? Wat romantisch.
Nee, simpla kert. De bekendste ruin bar. Het hipster gehalte is toch best hoog.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 13:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh god nee..zit je bij Stan&co? Super hipster tent is dat ..
Nooit van gehoordquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 13:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, simpla kert. De bekendste ruin bar. Het hipster gehalte is toch best hoog.
Lekker hoor,zo in gezichtje.Wel ogen dicht.quote:
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 13:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lekker hoor,zo in gezichtje.Wel ogen dicht.
Wel geinig op zich. Beetje jammer dat het in alle toeristen boekjes staat dus er ook hele gezinnen met kinderen rond wandelen en foto's maken terwijl je zit te drinkenquote:
Dat prikt joh.quote:
Oh echt ? Geld vragen ! Hahahaquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wel geinig op zich. Beetje jammer dat het in alle toeristen boekjes staat dus er ook hele gezinnen met kinderen rond wandelen en foto's maken terwijl je zit te drinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |