Ik ben heel toevallig ook jaren 80 muziek aan het luisteren.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 12:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Elke keer als ik dit nummer hoor ben ik weer een klein budaatje op weg naar zwemles![]()

quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 12:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Elke keer als ik dit nummer hoor ben ik weer een klein budaatje op weg naar zwemles![]()

Beetje zwoel en langzaam over de koplampen wrijven.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 12:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aaaw, misschien neem ik ‘m wel mee naar het tankstation voor wat superbenzine en wat nieuwe ruitenwisservloeistof

Straks mag hij weer in zijn eigen bedje parkeervakje.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 12:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Verwen hem maar goed, een paar nachtjes slapen tussen de andere auto's is altijd wat eng

Betere Fleetwood Mac muziek was eerder uit de 70s tochquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 12:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben heel toevallig ook jaren 80 muziek aan het luisteren.
Vind dat echt zo'n jaren 80 band

Oke, nu wordt het een beetje raawrrrrquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 12:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje zwoel en langzaam over de koplampen wrijven.

Geen idee, maar het kan best wat jij zegtquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 12:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Betere Fleetwood Mac muziek was eerder uit de 70s toch

quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 12:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben heel toevallig ook jaren 80 muziek aan het luisteren.
Vind dat echt zo'n jaren 80 band

Even knuffelen straksquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 12:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje zwoel en langzaam over de koplampen wrijven.

quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 12:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Al is dit een coverband. Maar eigenlijk beter dan de echte Fleetwood Mac.
![]()
Ik luister ook graag naar Cock RobinStond ook vaak aan bij mijn ouders.

watquote:

Beetje langzaam aan de uitlaat likken met rollende ogen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, nu wordt het een beetje raawrrrr

Ja, dan kan ik me vast mentaal voorbereiden op het kattengejank.quote:

Zij kon zo leuk dansen,als een dartele pony.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 12:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Al is dit een coverband. Maar eigenlijk beter dan de echte Fleetwood Mac.
![]()
Ik luister ook graag naar Cock RobinStond ook vaak aan bij mijn ouders.

Wiebelende Anna.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 12:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zij kon zo leuk dansen,als een dartele pony.

Die zangeres van Cock Robin?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 12:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zij kon zo leuk dansen,als een dartele pony.

Mijn jeugdvriendin leek een beetje op haar maar die kon net zo goed dansen als een baksteen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 13:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die zangeres van Cock Robin?![]()

Nou ja, dat dansen is ook eigenlijk maar bijzaak danquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 13:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn jeugdvriendin leek een beetje op haar maar die kon net zo goed dansen als een baksteen.

al meer dan een bevestiging gehoord van die sollicitatie?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 13:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, dat dansen is ook eigenlijk maar bijzaak dan

quote:

quote:

quote:

Ik mag een assessment doen. Die moet ik maandag inleveren. En dan kijken of ik op gesprek mag komen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 13:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
al meer dan een bevestiging gehoord van die sollicitatie?

een assessment om badkamers schoon te maken?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 13:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik mag een assessment doen. Die moet ik maandag inleveren. En dan kijken of ik op gesprek mag komen.
En jij?

ik heb over 50 minuten gesprekquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 13:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik mag een assessment doen. Die moet ik maandag inleveren. En dan kijken of ik op gesprek mag komen.
En jij?

quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 12:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje langzaam aan de uitlaat likken met rollende ogen.

Succesjonsssquote:

Dat is het voor jou altijd.quote:

quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 13:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die zangeres van Cock Robin?![]()

Gewoon doorzuipen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 13:25 schreef gianni61 het volgende:
Ik had misschien moeten lunchen voordat ik aan een bier begon dat liquid cocaīne heet

Morgen weer een kansquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 13:25 schreef gianni61 het volgende:
Ik had misschien moeten lunchen voordat ik aan een bier begon dat liquid cocaīne heet

quote:

De barman zei dat ze geen eten serveren, maar je mag ergens anders eten halen het hier opeten tijdens het zuipenquote:

Kusje voor de barman.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 13:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De barman zei dat ze geen eten serveren, maar je mag ergens anders eten halen het hier opeten tijdens het zuipen

Je hebt net doner op.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |