Even knuffelen straksquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 12:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje zwoel en langzaam over de koplampen wrijven.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 12:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Al is dit een coverband. Maar eigenlijk beter dan de echte Fleetwood Mac.
![]()
Ik luister ook graag naar Cock RobinStond ook vaak aan bij mijn ouders.
watquote:
Beetje langzaam aan de uitlaat likken met rollende ogen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, nu wordt het een beetje raawrrrr
Ja, dan kan ik me vast mentaal voorbereiden op het kattengejank.quote:
Zij kon zo leuk dansen,als een dartele pony.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 12:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Al is dit een coverband. Maar eigenlijk beter dan de echte Fleetwood Mac.
![]()
Ik luister ook graag naar Cock RobinStond ook vaak aan bij mijn ouders.
Wiebelende Anna.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 12:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zij kon zo leuk dansen,als een dartele pony.
Die zangeres van Cock Robin?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 12:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zij kon zo leuk dansen,als een dartele pony.
Mijn jeugdvriendin leek een beetje op haar maar die kon net zo goed dansen als een baksteen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 13:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die zangeres van Cock Robin?![]()
Nou ja, dat dansen is ook eigenlijk maar bijzaak danquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 13:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn jeugdvriendin leek een beetje op haar maar die kon net zo goed dansen als een baksteen.
al meer dan een bevestiging gehoord van die sollicitatie?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 13:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, dat dansen is ook eigenlijk maar bijzaak dan
quote:
quote:
quote:
Ik mag een assessment doen. Die moet ik maandag inleveren. En dan kijken of ik op gesprek mag komen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 13:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
al meer dan een bevestiging gehoord van die sollicitatie?
een assessment om badkamers schoon te maken?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 13:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik mag een assessment doen. Die moet ik maandag inleveren. En dan kijken of ik op gesprek mag komen.
En jij?
ik heb over 50 minuten gesprekquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 13:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik mag een assessment doen. Die moet ik maandag inleveren. En dan kijken of ik op gesprek mag komen.
En jij?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 12:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje langzaam aan de uitlaat likken met rollende ogen.
Succesjonsssquote:
Dat is het voor jou altijd.quote:
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 13:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die zangeres van Cock Robin?![]()
Gewoon doorzuipen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 13:25 schreef gianni61 het volgende:
Ik had misschien moeten lunchen voordat ik aan een bier begon dat liquid cocaīne heet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |