abonnement Unibet Coolblue
pi_201858975
Het is/was één van de bezwaren tegen vaccinatie.
Het zou de vruchtbaarheid aantasten.
Welnu... we zijn al ruim een half jaar bezig met vaccineren. Dus: hoe zit het met de statistieken? Zijn er significatn minder vrouwen zwanger?
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_201859049
quote:
Onderzoekers uit Noorwegen, de VS en Canada hebben onderzoek gedaan naar vrouwen die zich tijdens hun zwangerschap laten vaccineren tegen corona. De onderzoekers concluderen dat zij niet vaker een miskraam krijgen dan vrouwen die zich niet laat vaccineren tijdens hun zwangerschap. Daarbij maakte het ook niet uit of de vrouwen vaccins van Pfizer, Moderna of AstraZeneca kregen, schrijft het Noorse instituut voor de publieke gezondheid op de eigen site.

Er zijn al meer onderzoeken gedaan naar coronavaccinatie en zwangerschap. Tot nu toe wijst geen enkel onderzoek uit dat er risico's zitten aan het vaccineren van vrouwen die een kind verwachten. Zwangeren krijgen in Nederland dan ook het advies om zich te vaccineren, omdat het volgens het RIVM veilig en effectief is.

De Noren gaan binnenkort ook onder zwangere vrouwen onderzoeken of er een mogelijk verband is tussen coronavaccinaties en vroeggeboorte of een laag geboortegewicht van de baby.
Bron
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_201860796
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 12:16 schreef JustinK het volgende:

[..]
Bron
Mooi! Ik heb dit nieuws nog niet in de gebruikelijke nieuwskanalen gehoord.
Wordt dit gegeven al gebruikt om wappie-vrouwen te overtuigen?
Veel wappies zeggen "Ik wacht nog even af, het is allemaal te snel" hebben toch eigenlijk steeds minder houvast.
Maar ja, het is nu natuurlijk een politieke principe-kwestie geworden. Veel anti-vaxxers hebben op alle verjaardagen al doorgegeven zich niet te laten vaccineren. Dus wordt het steeds moeilijker hun ego op zij te zetten.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 14:14:16 #4
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_201860894
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 12:16 schreef JustinK het volgende:

[..]
Bron
Dat is geen antwoord op de vraag eigenlijk. De angst is (onder andere) dat de vruchtbaarheid verminderd wordt. En dat lees ik persoonlijk niet als wanneer iemand al zwanger is dat deze misschien een miskraam kan krijgen maar dat er geen bevruchting plaats in vinden.


Waarschijnlijk is daar nu ook wel iets van statistisch onderzoek naar geweest misschien?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_201861395
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 12:16 schreef JustinK het volgende:

[..]

Bron
Algemene Semantiek zegt: Dateer!

Waarom voegen mensen nooit de datum toe als ze iets quoten? Het zou een hele improvement van het Internet zijn wanneer bij alles de datum van publicatie automatisch als metadata meegestuurd zou worden. Zoiets als de metadata van een foto.
pi_201861432
Als ik het goed begrijp is een goed toegeslagen COVID19 infectie ook nogal slecht voor de zwangerschap.

Als je je niet laat vaccineren en je krijgt COVID19, dan slaat het goed toe. Als je wel gevaccineerd bent, slaat het mild toe.

De vraag is dus eigenlijk: kun je het risico dat je COVID19 zou krijgen terugbrengen naar 0, zodat je die vaccinatie niet nodig hebt?

Als je dat niet kan (en dan gaat het niet om DENKEN dat je het kan, maar om ZEKER WETEN dat je het kan), dan zou ik aanraden om die vaccinatie gewoon te nemen.
pi_201861524
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 12:06 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Het is/was één van de bezwaren tegen vaccinatie.
Het zou de vruchtbaarheid aantasten.
Welnu... we zijn al ruim een half jaar bezig met vaccineren. Dus: hoe zit het met de statistieken? Zijn er significatn minder vrouwen zwanger?
Waar haal je vandaan dat het de vruchtbaarheid zou aantasten?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_201861629
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 14:55 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Waar haal je vandaan dat het de vruchtbaarheid zou aantasten?
Dat gerucht gaat/ging..
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_201861755
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 15:04 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]
Dat gerucht gaat/ging..
Ah ok, net zoals 5g, chips, magneten en soros?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_201862058
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 15:17 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Ah ok, net zoals 5g, chips, magneten en soros?
Ja, OK. Maar de statistieken mbt vruchtbaarheid kunnen weer een aantal complottheorieën ontkrachten.
Want deze wappie-meiden zullen toch ook in hun familie kunnen zien dat gevaccineerde vrouwen zwanger worden.
Als er weer een aantal procenten gevaccineerden bijkomen is dat winst.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_201862554
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 15:41 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]
Ja, OK. Maar de statistieken mbt vruchtbaarheid kunnen weer een aantal complottheorieën ontkrachten.
Want deze wappie-meiden zullen toch ook in hun familie kunnen zien dat gevaccineerde vrouwen zwanger worden.
Als er weer een aantal procenten gevaccineerden bijkomen is dat winst.
Waarom zou je aandacht geven aan die onzin?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 16:48:50 #12
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_201862679
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 16:31 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Waarom zou je aandacht geven aan die onzin?
Omdat doodnegeren niet werkt en dit soort weerleggingen heel misschien bij een klein percentage wel werkt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 22 oktober 2021 @ 16:58:07 #13
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201862767
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 16:48 schreef jogy het volgende:

[..]
Omdat doodnegeren niet werkt en dit soort weerleggingen heel misschien bij een klein percentage wel werkt.
Eens. En dit is ook een angst bij vrouwen die niet wappie zijn. Ik ken eentje die blij is dat haar kinderen voorlopig geen vaccin hoeven vanwege de angst voor onvruchtbaarheid. Geen idee waar dit precies vandaan komt. Maar dit helpt mee aan het wegnemen van angst bij mensen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201862851
quote:
16s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 16:58 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Eens. En dit is ook een angst bij vrouwen die niet wappie zijn. Ik ken eentje die blij is dat haar kinderen voorlopig geen vaccin hoeven vanwege de angst voor onvruchtbaarheid. Geen idee waar dit precies vandaan komt. Maar dit helpt mee aan het wegnemen van angst bij mensen.
er worden standaard geen medische testen voor medicijnen of vaccins uitgevoerd in de testfase in het begin op vrouwen die zwanger zijn. Dit is genoemd in de media en toen was het geboren dat het vaccin gevaarlijk zou zijn voor zwangere vrouwen en dan volgt automatisch dat je er als vrouw onvruchtbaar van wordt.
Complot theorien hebben altijd een basis die verkeerd begrepen wordt.

Doodzwijgen werkt prima want je kan het niet winnen van mensen die meer ervaring hebben in dom zijn dan jij.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 17:31:24 #15
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_201863025
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 17:11 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
er worden standaard geen medische testen voor medicijnen of vaccins uitgevoerd in de testfase in het begin op vrouwen die zwanger zijn. Dit is genoemd in de media en toen was het geboren dat het vaccin gevaarlijk zou zijn voor zwangere vrouwen en dan volgt automatisch dat je er als vrouw onvruchtbaar van wordt.
Complot theorien hebben altijd een basis die verkeerd begrepen wordt.

Doodzwijgen werkt prima want je kan het niet winnen van mensen die meer ervaring hebben in dom zijn dan jij.
Mja, nee niet echt. Vroeger pre internet werkte die tactiek prima en kon je als maatschappij de besmettingsgraad van complottheorieën laag houden, nu niet meer dus moet er wel aandacht aan besteedt worden als je het tegen wil gaan en in dit geval de vaccinatiegraad hoog wil hebben. Dit of dwang.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')