Niks.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vinden jullie van het aanvalsduo Zahavi - Vinicius?
Wie is jouw favoriete speler bij PSV (naast Gakpo)?quote:Op donderdag 4 november 2021 19:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
PSV v Monaco.
Straks weer Leverkusen v Betis.
Heb ik niet.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Wie is jouw favoriete speler bij PSV (naast Gakpo)?
Sangaré gun ik het enigszins, maar niet meer dan dat.quote:
Al zet ik Spurs v Vitesse wel even op de achtergrond aan voor ConteGod.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
PSV v Monaco.
Straks weer Leverkusen v Betis.
Doet me denken aan Serge Gnabry in zijn jonge jaren, maar dan wel de actionvariant.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:12 schreef maxi-mus het volgende:
Rikkert gaat straks weer tweeten dat Vertessen heel goed was terwijl hij niets anders doet dan dom rennen.
Çakirquote:
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee hoooooooooooooooooooooooooooooooquote:
Heeft best een goede cv zie ik.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Çakir.
Is hij gedegradeerd vanuit de CL?
Geen aandacht aan geven, dan blijft hij bezig.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat ben jij vroeg uit je feyenoordhol.
De CL is vooralsnog een oase van leuk voetbal. Kan me niet heugen wanneer dat voor het laatst was.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:16 schreef Bolasie het volgende:
Na al het geweld van de afgelopen dagen is zo'n wedstrijd toch wel extra pijnlijk.
EL was normaal leuker ja.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De CL is vooralsnog een oase van leuk voetbal. Kan me niet heugen wanneer dat voor het laatst was.
Het is nu nog veilig hier. Immers, we spelen nog nietquote:Op donderdag 4 november 2021 19:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat ben jij vroeg uit je feyenoordhol.
Meer?quote:Op donderdag 4 november 2021 19:17 schreef Bolasie het volgende:
Pijnlijk dat moderator @:onlogisch geen enkel draagvlak meer heeft. Het volk is hem zat.
Is dat er ooit geweestquote:Op donderdag 4 november 2021 19:17 schreef Bolasie het volgende:
Pijnlijk dat moderator @:onlogisch geen enkel draagvlak meer heeft. Het volk is hem zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |