Ja jij nu ookquote:
het nootpakketquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:59 schreef Koen66 het volgende:
Morgen
Heb ik nog iets gemist vanochtend?
Dus nu gewoon niet aankomen.Dat scheelt werk.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
Het beste kunt u de vlinderstruik ieder jaar in het vroege voorjaar (na de nachtvorsten) tot 30 cm boven de grond snoeien. De struik zal in datzelfde jaar weer een hoogte van 150 tot 200 cm bereiken en uitbundig gaan bloeien.
Pakket bezorging bij LTVDKquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:59 schreef Koen66 het volgende:
Morgen
mijquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:59 schreef Koen66 het volgende:
Morgen
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 11:00 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
"De introverte werknemer ging juist beter presteren tijdens de lockdown. Ook daar is een simpele verklaring voor, zegt Meyers. Er gebeurde eigenlijk het tegenovergestelde bij introverten. Een introvert is stiller, vreemder, minder aantrekkelijk, vaak meer verlegen en teruggetrokken en heeft geen mensen om zich heen nodig om de batterij op te laden. Het thuiswerken gaf hen meer rust, er waren geen collega’s die even een gezellig praatje kwamen maken."
bron?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 11:00 schreef UitStraling het volgende:
"De introverte werknemer ging juist beter presteren tijdens de lockdown. Ook daar is een simpele verklaring voor, zegt Meyers. Er gebeurde eigenlijk het tegenovergestelde bij introverten. Een introvert is stiller, vreemder, minder aantrekkelijk, vaak meer verlegen en teruggetrokken en heeft geen mensen om zich heen nodig om de batterij op te laden. Het thuiswerken gaf hen meer rust, er waren geen collega’s die even een gezellig praatje kwamen maken
Dat is wel heel vroeg.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 11:03 schreef Haags het volgende:
Jongens ik ben iets vroeger, hopelijk nemen jullie mij dat niet kwalijk.
Hierbij verklaar ik lunchgenot voor geopend.
dat neem ik je wel kwalijkquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 11:03 schreef Haags het volgende:
Ik vergeef vandaag alles.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 11:03 schreef Haags het volgende:
"De introverte werknemer ging juist beter presteren. Ook daar is een simpele verklaring voor, zegt Meyers. ,,Er gebeurde eigenlijk het tegenovergestelde bij introverten. Een introvert is stiller, vaak meer verlegen en teruggetrokken en heeft geen mensen om zich heen nodig om de batterij op te laden. Het thuiswerken gaf meer rust, er waren geen collega’s die even een praatje kwamen maken.”quote:
waarom zo vroeg copainquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 11:03 schreef Haags het volgende:
Wel het verkeerde woordquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 11:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"De introverte werknemer ging juist beter presteren. Ook daar is een simpele verklaring voor, zegt Meyers. ,,Er gebeurde eigenlijk het tegenovergestelde bij introverten. Een introvert is stiller, vaak meer verlegen en teruggetrokken en heeft geen mensen om zich heen nodig om de batterij op te laden. Het thuiswerken gaf meer rust, er waren geen collega’s die even een praatje kwamen maken.”
Z'n duim heeft er blijkbaar maar een woord aan toegevoegd
https://www.ad.nl/werk/al(...)ttps://www.bing.com/
waarom zoek je met bingquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 11:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"De introverte werknemer ging juist beter presteren. Ook daar is een simpele verklaring voor, zegt Meyers. ,,Er gebeurde eigenlijk het tegenovergestelde bij introverten. Een introvert is stiller, vaak meer verlegen en teruggetrokken en heeft geen mensen om zich heen nodig om de batterij op te laden. Het thuiswerken gaf meer rust, er waren geen collega’s die even een praatje kwamen maken.”
Z'n duim heeft er blijkbaar maar een woord aan toegevoegdO nee twee.
https://www.ad.nl/werk/al(...)ttps://www.bing.com/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |