Nee gek, bodybuilders ruiken juist naar rot ei.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, dat valt wel mee, maar het zijn vooral mensen die aan een ketodieet doen.
Die meuren uit hun bek.
Met Salmonella of zo ?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:54 schreef Koen66 het volgende:
Was ook niet alcohol related maar spaghetti carbonara.
Dat komt omdat ze 10 gekookte eieren per dag naar binnen schuivenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee gek, bodybuilders ruiken juist naar rot ei.
Zou kunnen, geen idee maar het kostte me 2 vakantiedagenquote:
Zullen wij samen een vies boek schrijven ooit?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen.
Waar ik een Teamoverleg mee heb.
Die katten hebben.
En die dan in beeld komen.
Met kont en al.
En dan die baasjes zo raar gaan lachen, alsof dat leuk is.
Ja mooi.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee gek, bodybuilders ruiken juist naar rot ei.
Ja, we zijn hard op weg, maar ik denk dat mensen hier kotstend uit het topic rennenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zullen wij samen een vies boek schrijven ooit?
Daarom. Dan kak en kots je toch niet je hele bed eronderquote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Daar was ik dus ook zelf wel op eigen kracht heengelopen.
Was ook niet alcohol related maar spaghetti carbonara. Jaren later pas weer eens gegeten
Lekker slipe.quote:
Dat is echt niet gezondquote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja mooi.
Ik ken er 1 die koopt 40 (VEERTIG !!) eieren per week, en die neemt ie allemaal tot zich.
Ik haal een doosje van 10 stuks, daar doe ik 2-3 weken mee....
Ja echt he...na 2 uur film snap je er nog steeds niks van. Op het einde wordt het een klein beetje duidelijk. En wat die vrouwelijke 007 toevoegde weet ik nog steeds niet.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Precies dit
Maar was ook de voorgaande verhaallijnen vergeten om alles met specter te snappen.
Die leeft nog maar een jaar dan ben je er vanaf, die sterft aan een aorta met zacht eigeel aan de binnenkant.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja mooi.
Ik ken er 1 die koopt 40 (VEERTIG !!) eieren per week, en die neemt ie allemaal tot zich.
Ik haal een doosje van 10 stuks, daar doe ik 2-3 weken mee....
Je kunt je op vakantie ziekmelden.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zou kunnen, geen idee maar het kostte me 2 vakantiedagen
Het beste is als ze weglopen van hun eigen pufjesquote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja die ervaring heb ik ook. Goed en wel net uit het asiel gehaald en de eerste avond prrrrttttt..
Hey hallo dat hadden ze er even niet bij verteld.
Ik werd dus wakker op de grond op de wc voor het geval het niet duidelijk was. 2000 was het, nog mot gemaakt met een Noor die voor Italië zat te juichen bij Nederland-Italiëquote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Daarom. Dan kak en kots je toch niet je hele bed eronderMax een meter van de wc moet je je dan begeven
Ben jij Turks?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je kunt je op vakantie ziekmelden.
Dit :quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je kunt je op vakantie ziekmelden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik weet dingen.quote:
Als je echt incapabel bent om te werken: Why notquote:
Zit jij te Fokken terwijl er visite isquote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik denk dat ik die visite even oprotkoffie aanbied.
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dit :Je moet er alleen wel bovenop zitten, want HR is net georganiseerde misdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Dat was me een frustrerende kut wedstrijd.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik werd dus wakker op de grond op de wc voor het geval het niet duidelijk was. 2000 was het, nog mot gemaakt met een Noor die voor Italië zat te juichen bij Nederland-Italië
Dit is koffie met laxeermiddel?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik denk dat ik die visite even oprotkoffie aanbied.
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dit :Was je zwanger?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Het is mr. 4E zn visite en ze praten Brabants, dus ik versta dat toch nietquote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zit jij te Fokken terwijl er visite is
en als je niet in je bed in slaap valt maar bijvoorbeeld op de oprit?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Daarom. Dan kak en kots je toch niet je hele bed eronderMax een meter van de wc moet je je dan begeven
Nee, dan bied je koffie aan met een indringende blik en dan weet de tegenpartij wat je eigenlijk bedoeldquote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dit is koffie met laxeermiddel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |