Volgens mij is er helemaal niemand bij PSV die veel doelpunten kan maken. Maar bij PSV heb je heel veel spelers die al wel gescoord hebben dit seizoen. Uit mijn hoofd 11 of 12 verschillende spelers, dus wat jij zegt klopt niet.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:21 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
helaas is er dankzij de blessures van madueke en gakpo helemaal niemand bij PSV die kan scoren
Je moet je er maar mee bezig willen houden.quote:Op zondag 24 oktober 2021 08:23 schreef kurk_droog het volgende:
Wat een kneuterige Chinese marketingafdeling heeft psv
Typische Ajax supporter dit. Nog nooit in het stadion geweest, eerst fan van een andere club voor hij supporter werd van Ajax en een grotere hekel aan PSV en Feyenoord dan liefde voor zijn "eigen club".quote:Op zondag 24 oktober 2021 08:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moet je er maar mee bezig willen houden.
Kurk_droog is wel schattig ja. Zelfs als ajax speelt is hij in andere clubtopics te vinden. Dan ben je een echte.quote:Op zondag 24 oktober 2021 08:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Typische Ajax supporter dit. Nog nooit in het stadion geweest, eerst fan van een andere club voor hij supporter werd van Ajax en een grotere hekel aan PSV en Feyenoord dan liefde voor zijn "eigen club".
De Arena zit er vol mee.quote:Op zondag 24 oktober 2021 08:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Typische Ajax supporter dit. Nog nooit in het stadion geweest, eerst fan van een andere club voor hij supporter werd van Ajax en een grotere hekel aan PSV en Feyenoord dan liefde voor zijn "eigen club".
Hoezo? PSV speelt niet best en mist zijn 2 beste spelers. Ajax mist niemand, heeft 2 dagen meer rust gehad en heeft Dortmund met 4-0 weggespeeld. Dan kan het toch alleen maar meevallen? Puntje zou op voorhand al prima zijn.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik hoop op een wonder morgen, maar deze situatie heeft echt alle ingrediënten in zich voor een pak slaag zoals we dat al lang niet meer meegemaakt hebben.
Madueke is de laatste weken niet 1 van de beste spelers natuurlijk. Sangaré, het vreselijke beest dat niks kan is samen met Gakpo de man van de laatste weken.quote:Op zondag 24 oktober 2021 12:14 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Hoezo? PSV speelt niet best en mist zijn 2 beste spelers. Ajax mist niemand, heeft 2 dagen meer rust gehad en heeft Dortmund met 4-0 weggespeeld. Dan kan het toch alleen maar meevallen? Puntje zou op voorhand al prima zijn.
Dan vrees ik voor een pijnlijke anus…quote:Op zondag 24 oktober 2021 15:13 schreef Buitendam het volgende:
Als die Antony en co hun dag hebben worden we dronken getikt.
Hoe oud was je?quote:Op zondag 24 oktober 2021 15:03 schreef PSVCL het volgende:
Een gelijkspel zonder je gevaarlijkste spelers en zonder rust is niks mis mee idd.
Mocht het al vroeg misgaan dan maar vol erop klappen en een paar kaarten pakken, jezelf niet laten wegspelen door die arrogante ratten
quote:Op zondag 24 oktober 2021 08:23 schreef kurk_droog het volgende:
Wat een kneuterige Chinese marketingafdeling heeft psv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |