Psv koopt al een tijdje de spelers van zijn keus. Beste wat ze kunnen doen is met n zak geld zwaaien en hopen daf ze slot kunnen verleiden en los kunnen kopen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 17:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Klopt. Om er maar iets 'positiefs' uit te halen, onder vBommel ging het achteruit, nu staat het tenminste nog stil. Dit geeft in ieder geval nog het idee dat er meer in zit -waar ik ook wel van overtuigd ben-. Des te frustrerender misschien. Alleen lijkt het er niet op dat Schmidt echt iets wil/kan veranderen in zijn systeem, waardoor ik niet inzie hoe het eruit gehaald kan worden, behalve door misschien de juiste spelers nog aan te kopen..
Besiktas had ook 13 geblesseerden oid, en bij Sporting was de beste speler geblesseerd.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:45 schreef Zorro het volgende:
Haaland eerst niet helemaal fit en vervolgens er helemaal niet bij, Madueke en Gakpo op het juiste moment geblesseerd...
De term "Lucky ajax" komt niet helemaal uit de lucht vallen.
Ajax rond de 1.40 bij de bookiesquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Besiktas had ook 13 geblesseerden oid, en bij Sporting was de beste speler geblesseerd.Ajax heeft zeker niets te klagen dit jaar.
Maar dat Gakpo en Madueke er nu niet bij zijn zondag is wel echt zwaar klote, nu kan je de pot bijna schriftelijk af doen
Teringquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ajax rond de 1.40 bij de bookies
Ja bij ajax missen ze nooit iemand en de tegenpartij altijd net en alleen tegen ajax.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:45 schreef Zorro het volgende:
Haaland eerst niet helemaal fit en vervolgens er helemaal niet bij, Madueke en Gakpo op het juiste moment geblesseerd...
De term "Lucky ajax" komt niet helemaal uit de lucht vallen.
die laatste 2 is ook niks.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:38 schreef tja77 het volgende:
Geen Gakpo en geen Madueke dus de komende weken. Doan, Bruma en Vinicius kunnen er geen klote van. Zahavi is hopeloos uit vorm. Dit gaat echt een klote maand worden met alle gevolgen van dien.
Kom maar op met Bakayoko, Fofana en kornuiten geef die maar een kans.
1,53 wat ik eigenlijk erg hoog vind tegen zo'n gehandicapt psv.quote:
Bewijzen dat ze dit niveau niet aan kunnen?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:16 schreef PSVCL het volgende:
1-2 gok ik, Bruma en Vertessen gaan zich morgen weer bewijzen.
[ twitter ]
Ze vallen altijd wel aardig in, vooral wanneer er veel ruimte ligt. Wat morgen ook geval is.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 20:23 schreef tja77 het volgende:
[..]
Bewijzen dat ze dit niveau niet aan kunnen?
Verassen? Ja dat hoop ik ook ja!quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 20:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ze vallen altijd wel aardig in, vooral wanneer er veel ruimte ligt. Wat morgen ook geval is.
Denk dat PSV ajax morgen gaat verassen op de counter. 1-2
Wie van ze neemt de lucifers mee?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 20:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ze vallen altijd wel aardig in, vooral wanneer er veel ruimte ligt. Wat morgen ook geval is.
?? vergassen gaat te ver.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 20:41 schreef Elbosia het volgende:
[..]
Wie van ze neemt de lucifers mee?
Ik denk dat hij viel over verassenquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 20:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV fans, altijd cynisch![]()
Ze staan maar een puntje achter man
Ik ben bang dat je gelijk hebt ja. Ajax speelt altijd vrij open en helaas redelijk naïef tegen PSV. Achterin wordt altijd veel ruimte weggegeven en onze zogenaamde topverdediger Martinez zal wel weer geregeld zijn man laten lopen, cruciale duels verliezen en/of gewoon dom balverlies lijden.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 20:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
helaas is er dankzij de blessures van madueke en gakpo helemaal niemand bij PSV die kan scorenquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je gelijk hebt ja. Ajax speelt altijd vrij open en helaas redelijk naïef tegen PSV. Achterin wordt altijd veel ruimte weggegeven en onze zogenaamde topverdediger Martinez zal wel weer geregeld zijn man laten lopen, cruciale duels verliezen en/of gewoon dom balverlies lijden.
Zahavi scoorde vorig seizoen twee keer in de Johan Cruijff Arena. Götze, de beste speler van de eredivisie, scoorde dit jaar in de Johan Cruijff schaal, net als aankomend talent Vertessen.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:21 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
helaas is er dankzij de blessures van madueke en gakpo helemaal niemand bij PSV die kan scoren
Volgens mij is er helemaal niemand bij PSV die veel doelpunten kan maken. Maar bij PSV heb je heel veel spelers die al wel gescoord hebben dit seizoen. Uit mijn hoofd 11 of 12 verschillende spelers, dus wat jij zegt klopt niet.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:21 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
helaas is er dankzij de blessures van madueke en gakpo helemaal niemand bij PSV die kan scoren
Je moet je er maar mee bezig willen houden.quote:Op zondag 24 oktober 2021 08:23 schreef kurk_droog het volgende:
Wat een kneuterige Chinese marketingafdeling heeft psv
Typische Ajax supporter dit. Nog nooit in het stadion geweest, eerst fan van een andere club voor hij supporter werd van Ajax en een grotere hekel aan PSV en Feyenoord dan liefde voor zijn "eigen club".quote:Op zondag 24 oktober 2021 08:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moet je er maar mee bezig willen houden.
Kurk_droog is wel schattig ja. Zelfs als ajax speelt is hij in andere clubtopics te vinden. Dan ben je een echte.quote:Op zondag 24 oktober 2021 08:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Typische Ajax supporter dit. Nog nooit in het stadion geweest, eerst fan van een andere club voor hij supporter werd van Ajax en een grotere hekel aan PSV en Feyenoord dan liefde voor zijn "eigen club".
De Arena zit er vol mee.quote:Op zondag 24 oktober 2021 08:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Typische Ajax supporter dit. Nog nooit in het stadion geweest, eerst fan van een andere club voor hij supporter werd van Ajax en een grotere hekel aan PSV en Feyenoord dan liefde voor zijn "eigen club".
Hoezo? PSV speelt niet best en mist zijn 2 beste spelers. Ajax mist niemand, heeft 2 dagen meer rust gehad en heeft Dortmund met 4-0 weggespeeld. Dan kan het toch alleen maar meevallen? Puntje zou op voorhand al prima zijn.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik hoop op een wonder morgen, maar deze situatie heeft echt alle ingrediënten in zich voor een pak slaag zoals we dat al lang niet meer meegemaakt hebben.
Madueke is de laatste weken niet 1 van de beste spelers natuurlijk. Sangaré, het vreselijke beest dat niks kan is samen met Gakpo de man van de laatste weken.quote:Op zondag 24 oktober 2021 12:14 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Hoezo? PSV speelt niet best en mist zijn 2 beste spelers. Ajax mist niemand, heeft 2 dagen meer rust gehad en heeft Dortmund met 4-0 weggespeeld. Dan kan het toch alleen maar meevallen? Puntje zou op voorhand al prima zijn.
Dan vrees ik voor een pijnlijke anus…quote:Op zondag 24 oktober 2021 15:13 schreef Buitendam het volgende:
Als die Antony en co hun dag hebben worden we dronken getikt.
Hoe oud was je?quote:Op zondag 24 oktober 2021 15:03 schreef PSVCL het volgende:
Een gelijkspel zonder je gevaarlijkste spelers en zonder rust is niks mis mee idd.
Mocht het al vroeg misgaan dan maar vol erop klappen en een paar kaarten pakken, jezelf niet laten wegspelen door die arrogante ratten
quote:Op zondag 24 oktober 2021 08:23 schreef kurk_droog het volgende:
Wat een kneuterige Chinese marketingafdeling heeft psv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |