SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
misschien wat vaker testen of dit nog goed werktquote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:52 schreef Haags het volgende:
Ja want ik heb gel waar je rustig een betonblok op kan laten knallen.
Ik heb mijn haar meteen goed gedaan na aankomst op locatiequote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Want nu is én je plu stuk én je kapsel verneukt door het ontbreken van said plu.
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
misschien wat vaker testen of dit nog goed werkt
Deze moet het wel aankunnen: https://www.anwb.nl/webwi(...)u-rood?anwb_color=85quote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:44 schreef Haags het volgende:
Ik dacht windkracht 10 dat kan ie wel aan. Nou ja, niet dus.
Plonscaafquote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een dom plaatje in de OP trouwens. Vroegah hadden we nog weleens een plonscaaf of een rode panda of die russische wiskundemevrouw met die heerlijke tetten
Als het stormt waait de helft toch nog steeds onder je paraplu?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Deze moet het wel aankunnen: https://www.anwb.nl/webwi(...)u-rood?anwb_color=85
Wat zeur jij over mijn plaatje?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een dom plaatje in de OP trouwens. Vroegah hadden we nog weleens een plonscaaf of een rode panda of die russische wiskundemevrouw met die heerlijke tetten
Haha ja als ie dichtgeklapt zit zekerquote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Deze moet het wel aankunnen: https://www.anwb.nl/webwi(...)u-rood?anwb_color=85
Je durft nog naar buiten in dit weer?quote:
Ik heb kip gehaald en grillworst.quote:
Kun je een voorbeeldplaatje geven van die laatste optie?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja waarom niet, het is paar minuten fietsen.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je durft nog naar buiten in dit weer?
Het is kutquote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat zeur jij over mijn plaatje?
Niet als je 'm tegen de wind in houdt, toch? Dan blijft je kapsel tenminste droog. Je benen niet natuurlijk.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Als het stormt waait de helft toch nog steeds onder je paraplu?
Kom maar met een alternatief.quote:
Eigenlijk blijft met dit weer altijd mijn haar juist wel droog.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Niet als je 'm tegen de wind in houdt, toch? Dan blijft je kapsel tenminste droog. Je benen niet natuurlijk.
Toegewijd aan de kibbeling.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja waarom niet, het is paar minuten fietsen.
Maar jij hebt ook niet zulk delicaat haar als Haags. Zijn kapsel is al geruīneerd bij een halve druppel.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Eigenlijk blijft met dit weer altijd mijn haar juist wel droog.
Heb ook geen avondeten in huis dus ik moet sowieso wel.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Toegewijd aan de kibbeling.Het is hier echt vies weer nu.
oh ik hoor net nog dat je er een betonblok op kunt knallen.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook niet zulk delicaat haar als Haags. Zijn kapsel is al geruīneerd bij een halve druppel.
Dat betonblok is natuurlijk droog.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh ik hoor net nog dat je er een betonblok op kunt knallen.
zo ziet haags er wel uit.quote:
Oh ja, dat moet ik ook nog halen. Crap.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb ook geen avondeten in huis dus ik moet sowieso wel.
Ik ben net geweest ,alles in huis.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, dat moet ik ook nog halen. Crap.
Vreselijk.die hele list.quote:
Ieder zijn/haar eigen smaak.quote:
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:03 schreef Ama het volgende:
Eskimo Callboy staat in mijn top 8 meest geluisterde artiesten nu.
[ afbeelding ]
Da's niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:07 schreef Ama het volgende:
Naja nog 7x hupsen op we got the moves en hij is ingehaald.
quote:
Singapore als eerste?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:08 schreef kwiwi het volgende:
Ben voor het eerst in 1.5 jaar weer reizen aan het plannen voor het werkAiport tours op vliegvelden naar keuze
Jaquote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nog wat leuks langs zien waaien?
Pics? Filmpjes?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Jaman man man wat een nacht
geweldig
hier leef ik voor jongens.
halve dierentuin volgens mijquote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat schijnt wel echt heel tof te zijn, dat is met dat zwembad toch?
Dat is niet jouw prijsklasse mevrouwquote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat schijnt wel echt heel tof te zijn, dat is met dat zwembad toch?
Wat heb je gedaan?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Jaman man man wat een nacht
geweldig
hier leef ik voor jongens.
Het vliegveld niet?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is niet jouw prijsklasse mevrouw
Och, voor een keertje?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is niet jouw prijsklasse mevrouw
Het nieuwe vliegveld van Berlijn schijnt vreselijk te zijn. Daar maar geen tour plannen, denk ik.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:08 schreef kwiwi het volgende:
Ben voor het eerst in 1.5 jaar weer reizen aan het plannen voor het werkAirport tours op vliegvelden naar keuze
Het is nu nog steeds niet best.. Toen ik naar huis fietste kwam ik met mn maximale trap ondersteuning er bijna niet tegen inquote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
JammerHier stormde het vannacht ook. Lekker naar liggen luisteren terwijl ik een boek las
Ik had iets anders verwacht.quote:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa AMA DE PAMA DRAMA LAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Gok dat ze nog wel in de top 3 komen.
Ik zoek vliegvelden waar het heel goed gaat, maar ook waar het een beetje chaos is, om te bekijken wat de verschillen zijn die het veroorzaken.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Het nieuwe vliegveld van Berlijn schijnt vreselijk te zijn. Daar maar geen tour plannen, denk ik.
Oh shitquote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Het is nu nog steeds niet best.. Toen ik naar huis fietste kwam ik met mn maximale trap ondersteuning er bijna niet tegen in
O, dat lijkt me wel leukquote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:08 schreef kwiwi het volgende:
Ben voor het eerst in 1.5 jaar weer reizen aan het plannen voor het werkAirport tours op vliegvelden naar keuze
Wel lekker?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk, ik ga tussendoor eventjes kwarkbroodjes maken, is zo gebeurd volgens het recept.
Goed, drie kwartier later...
Kwark over 12.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk, ik ga tussendoor eventjes kwarkbroodjes maken, is zo gebeurd volgens het recept.
Goed, drie kwartier later...
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je dat hotel bedoelde![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Het is nu nog steeds niet best.. Toen ik naar huis fietste kwam ik met mn maximale trap ondersteuning er bijna niet tegen in
Ben je cwrisis manager geworden?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zoek vliegvelden waar het heel goed gaat, maar ook waar het een beetje chaos is, om te bekijken wat de verschillen zijn die het veroorzaken.
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa AMA DE PAMA DRAMA LAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Nee, gelukkig niet. Maar moet wel operations tot in detail begrijpenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben je cwrisis manager geworden?
Lol nee, dat is zeker niet in mijn prijsklasse, dacht al dat je die bedoelde. Maar op de luchthaven van Singapore is dacht ik een zwembad waar je kan zwemmen als je bijvoorbeeld lang moet wachten. Ook op een dak trouwens.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je dat hotel bedoelde![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
geloof dat je het met een beetje zoeken wel voor ¤ 750 pppn kunt boeken hoorquote:
even kijken of we Larnaca niet beter via Singapore kunnen doen dan.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol nee, dat is zeker niet in mijn prijsklasse, dacht al dat je die bedoelde. Maar op de luchthaven van Singapore is dacht ik een zwembad waar je kan zwemmen als je bijvoorbeeld lang moet wachten. Ook op een dak trouwens.
Als dat ergens bestaat is Singapore inderdaad wel de plek waar je het dan verwachtquote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol nee, dat is zeker niet in mijn prijsklasse, dacht al dat je die bedoelde. Maar op de luchthaven van Singapore is dacht ik een zwembad waar je kan zwemmen als je bijvoorbeeld lang moet wachten. Ook op een dak trouwens.
Oh, dan is het juist weer interessant! Het schijnt door allerlei verschillende bedrijven gebouwd te zijn, zonder dat iemand goed over het geheel heeft nagedacht.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zoek vliegvelden waar het heel goed gaat, maar ook waar het een beetje chaos is, om te bekijken wat de verschillen zijn die het veroorzaken.
Gaaf! En mag je dan wereldwijd airports checken?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Maar moet wel operations tot in detail begrijpen
Klein omweggetje maarquote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
even kijken of we Larnaca niet beter via Singapore kunnen doen dan.
Ik zie zelfs ¤300 per nacht joh.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
geloof dat je het met een beetje zoeken wel voor ¤ 750 pppn kunt boeken hoor
Normaal wel, maar denk dat ik het om niet ergens vast komen te zitten door coronaregels maar zoveel mogelijk in Europa houdt. Sowieso Schiphol natuurlijkquote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gaaf! En mag je dan wereldwijd airports checken?
Pff, is nog duur.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie zelfs ¤300 per nacht joh.
Zie je heel vaak als je goedkope tickets zoekt. Dat je met een Amerikaanse maatschappij bijvoorbeeld Amsterdam - Oslo kunt vliegen via Denver en dt het dan een kwartje goedkoper is dan rechtstreeks met SAS of zoquote:
Jaquote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh shitWel goed voor de beenspieren
Wanneer gaan we?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie zelfs ¤300 per nacht joh.
Kan ik me niet voorstellen.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nou zeg gewoon blij je te zien...
ja was niet best.. overal losse voorwerpen die over staat vlogen. kwam in elke straat wel een brandweer auto tegenquote:
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb van alles gemist op het vliegveld van Singapore. Aankomst was karig en niet bijzonder, maar bij vertrek zaten we eerste klas![]()
Maar blijkbaar had je daar een orchideeëntuin en weet ik veel wat allemaal nog meer.
Ja soms heb je rare verbindingen inderdaad.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zie je heel vaak als je goedkope tickets zoekt. Dat je met een Amerikaanse maatschappij bijvoorbeeld Amsterdam - Oslo kunt vliegen via Denver en dt het dan een kwartje goedkoper is dan rechtstreeks met SAS of zo
Ja best. Ik ga uit van eigen windmeters en wat er daadwerkelijk gemeten wordtquote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Niet volgens het KNMI!
[ afbeelding ]
Incheon is ook een aanraderquote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Normaal wel, maar denk dat ik het om niet ergens vast komen te zitten door coronaregels maar zoveel mogelijk in Europa houdt. Sowieso Schiphol natuurlijk
Wat, omdat ik weer een regendans specifiek voor Emmen heb gedaan?quote:
Jij woont toch ook bij de zee?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja best. Ik ga uit van eigen windmeters en wat er daadwerkelijk gemeten wordtIk heb overwegend stoten van 10 en soms 11 gehad vannacht.
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat, omdat ik weer een regendans specifiek voor Emmen heb gedaan?
Zitten jullie alleen op de grotere luchthavens? Anders kun je ook wat schattige kleine vliegveldjes aandoenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Normaal wel, maar denk dat ik het om niet ergens vast komen te zitten door coronaregels maar zoveel mogelijk in Europa houdt. Sowieso Schiphol natuurlijk
Windstoten druk je niet uit in Beaufort!quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja best. Ik ga uit van eigen windmeters en wat er daadwerkelijk gemeten wordtIk heb overwegend stoten van 10 en soms 11 gehad vannacht.
Nee ook op kleinere, het is echt een mix van vanalles. Die kleine opereren echt heel anders, is interessant om dat verschil te zien.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zitten jullie alleen op de grotere luchthavens? Anders kun je ook wat schattige kleine vliegveldjes aandoen
Lijkt op een dronequote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:19 schreef Recce het volgende:
Raar ding op de stream die ik kijk:
[ afbeelding ]
V-22 Osprey
Even Barra airport checken Kwiwiquote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee ook op kleinere, het is echt een mix van vanalles. Die kleine opereren echt heel anders, is interessant om dat verschil te zien.
En welke wijsgeer heeft je deze kennis verschaft?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Windstoten druk je niet uit in Beaufort!![]()
quote:
Mooi nummer wel, sowieso zijn de meeste liedjes mooi van hemquote:
lekker binnen blijven danquote:
Het KNMI onder andere.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
En welke wijsgeer heeft je deze kennis verschaft?
quote:De windkracht volgens Beaufort wordt bepaald uit het gemiddelde van de windsnelheid over 10 minuten.
Deze werd op uitvaart van mijn oma gedraaid.quote:
Vind ik ook.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mooi nummer wel, sowieso zijn de meeste liedjes mooi van hem
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het is dus echt drama weer in NL begrijp ik??
Blijkbaarquote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
Op het vliegveld in België is het al iets beter. Minder wind. Dat is wel zo makkelijk met opstijgenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ohwquote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:24 schreef Ama het volgende:
Als je nu gaat zeggen dat de zon schijnt en dat je het warm hebt dan zeg maar niks.
Best wel lekker, toen ik net even rende langs de kust was de zee wat onstuimig, maar het regent hier niet iigquote:
Van Wikipedia:quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja.. lees nog eens wat je plakt. de windkracht..
Maar stoten van windkracht xx is doodnormaal.
quote:De schaal van Beaufort wordt gebruikt voor de gemiddelde windsnelheid, níet voor de snelheid van rukwinden. Heel vaak worden die twee met elkaar verward. Als de wind bijvoorbeeld gedurende 10 minuten waait met een gemiddelde snelheid van 70 km/u met pieken tot meer dan 117 km/u, is er dus geen sprake van windkracht 12 (orkaan), maar van windkracht 8 (stormachtige wind).
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Op het vliegveld in België is het al iets beter. Minder wind. Dat is wel zo makkelijk met opstijgen
Nu nog in Charleroi. Straks Boedapestquote:
Dat komt dan vast even binnen.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Deze werd op uitvaart van mijn oma gedraaid.
Stil dan maarquote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nu nog in Charleroi. Straks Boedapest
therethere.gifquote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:27 schreef Karzai het volgende:
Ernstige mannengriep, ik heb boodschappen besteld, ga zo wat kippenpoten braden
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Op het vliegveld in België is het al iets beter. Minder wind. Dat is wel zo makkelijk met opstijgen
Mwah liedjes bij opa's en oma's doen me niet heel veel.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat komt dan vast even binnen.
Ik heb dat bij dit nummer bij mijn vader.
Ja en dit stiekem ook.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Veel plezier in Boedapest
Weerplaza ook:quote:
quote:Gemiddelde wind
De wind die we in Beaufort uitdrukken is een gemiddelde wind over 10 minuten. Windstoten mogen we dus niet in Beaufort uitdrukken omdat die slechts kort optreden. Helaas wordt dit in de media nogal eens fout gedaan. Windstoten worden gewoonlijk in km/uur uitgedrukt, de gemiddelde wind in Beaufort.
Van de ene oostblokstad naar de anderequote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nu nog in Charleroi. Straks Boedapest
Ik wil ook klagenquote:
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wil ook klagen
Ze praten allemaal Frans hier
Dan niet,ik zei bij mijn vader.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Mwah liedjes bij opa's en oma's doen me niet heel veel.
Ja dat snap ik wel, heb ik bij mijn moeder ook wel. Naja alleen met het liedje wat ik heb uitgezocht dan hehe.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan niet,ik zei bij mijn vader.
ik ookquote:
Bestquote:
16 hier.quote:
Leven die allemaal nog?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:30 schreef FreshFruit het volgende:
De Dolly Dots gaan weer op tournee.
Er mist 1.quote:
kansloosquote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:30 schreef FreshFruit het volgende:
Zal een lekkere pislucht geven die bejaarde sleuven op het podium.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:30 schreef FreshFruit het volgende:
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Best
in mijn wereld gaat het allemaal in Beaufort en soms eens in knopen. Maar als jij de toetsenbordridder wil uit hangen: dikke prima
Wat, omdat we niet enthousiast worden van een groepje has beens?quote:
De Dolly Dots?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:35 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij hadden ze iets langer in de oven gemoeten.
de dolly dots?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:35 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:35 schreef CherryLips het volgende:
Zo las ik het ook.quote:
Jij bent vast te jong?quote:
Voor de Dolly Dots wel ja.quote:
Dat waren een soort van Spice girls.quote:
Deze man weet.quote:
Ja, dat snap ik:quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat waren een soort van Spice girls.
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat, omdat we niet enthousiast worden van een groepje has beens?
ik ben ook geen fan van bejaarden op het podiumquote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat waren een soort van Spice girls.
kwak broodje??quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:39 schreef CherryLips het volgende:
Kwakbroodje is wel lekker. Beetje scone-gevoel. Zal wel onwijs ongezond zijn.
OH NOES, ZIJN PETJES!quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:36 schreef IJsdraakje het volgende:
NIET DE PETJES
https://twitter.com/RTV_Rijnmond/status/1451127783497904137
Toon en Maria.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben ook geen fan van bejaarden op het podium![]()
dat was met die dansmarathon ook wel duidelijk dat sommigen het echt niet meer kunnen
Ik heb het filmpje zelf niet geluisterd, moest vooral lachen om het petjes-deel.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:40 schreef Recce het volgende:
[..]
OH NOES, ZIJN PETJES!
Wel vaag verhaal dat-ie tijdens een windhoosachtig iets ook nog door de bliksem wordt geraakt. Ik heb daar m'n twijfels over.
want de wind blaast de bliksem weg?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:40 schreef Recce het volgende:
[..]
OH NOES, ZIJN PETJES!
Wel vaag verhaal dat-ie tijdens een windhoosachtig iets ook nog door de bliksem wordt geraakt. Ik heb daar m'n twijfels over.
Vraag maar niet.quote:
oh oh oh.quote:
HOI PAULUSquote:
Nee, maar door een windhoos en een bliksem tegelijkertijd getroffen worden is wel hele dikke pech.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
want de wind blaast de bliksem weg?
Ik ga even wat anders doen.quote:
Lekker Bos wat ben je aan het genieten man.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga weer even naar de zee kijken
hoe laat ga je dolfijnen kijken?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga weer even naar de zee kijken
Echt hequote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lekker Bos wat ben je aan het genieten man.
#jaloersquote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Echt he
Hopelijk laten de dolfijnen zich straks zien, maar ik zit sws met zonsondergang op zee, dat lijkt me sws al prachtig
Half vier stappen we op de Sveta Ana, de boot,quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Echt he
Hopelijk laten de dolfijnen zich straks zien, maar ik zit sws met zonsondergang op zee, dat lijkt me sws al prachtig
Yep, ik denk eigenlijk stiekem dat deze reis veel avontuurlijker is dan Toscane, hoewel dat natuurlijk ook een schitterende reis was geweest. Maar dit is nog wat exotischer ofzo, in mijn hoofd althans.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Echt he
die komt uit de lucht vallen zekerquote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan hier ook naar een zee kijken.
Doe a widdie die didiie doo.quote:
was op na aanschaf van die pakjesquote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
zouden ze geen styliste hebben?
Dat doen ze zelf hoor ik net.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:58 schreef dud0r het volgende:
geld
[..]
was op na aanschaf van die pakjes
damnnnquote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat doen ze zelf hoor ik net.
Die ene was toch styliste?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jammer Boom.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
nou het dolfijnen kijken gaat dus niet door, het waait te hard, hopelijk morgen anders krijgen we ons geld daarvoor terug
Ohnee, wat jammer joh. Krijgen jullie dan een vervangende activiteit nu of vrije tijd?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
nou het dolfijnen kijken gaat dus niet door, het waait te hard, hopelijk morgen anders krijgen we ons geld daarvoor terug
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 13:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Patty_Zomer
Nooit geweten dat dat een ding was.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 13:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
damnnn
dus het is echt waar
des te ouder je wordt
des te slechter je smaak
bij een tros zomerfeest ofzo?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 13:02 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb ze vroeger wel live gezien.
Bij Los vast en nog een keer ergens anders.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 13:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
bij een tros zomerfeest ofzo?
van de TROSquote:Op donderdag 21 oktober 2021 13:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij Los vast en nog een keer ergens anders.
Avrotros nuquote:Op donderdag 21 oktober 2021 13:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
van de TROS![]()
![]()
bestaat dat eigenlijk nog?? de TROS
ah kijkquote:
Ik moest ook even spieken of het nog bestond, ik kijk amper tv.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 13:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
ah kijk
daar zie ik denk ik weinig programmas van
Gewoon vrije tijdquote:Op donderdag 21 oktober 2021 13:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohnee, wat jammer joh. Krijgen jullie dan een vervangende activiteit nu of vrije tijd?
ik F1 voetbal of seriesquote:Op donderdag 21 oktober 2021 13:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moest ook even spieken of het nog bestond, ik kijk amper tv.![]()
En als ik tv kijk, kijk ik sport of cartoons.
F1/autosport, daar houdt het wel mee op.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 13:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik F1 voetbal of series
docu's kijk ik wel op youtube
Regenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:24 schreef Ama het volgende:
Als je nu gaat zeggen dat de zon schijnt en dat je het warm hebt dan zeg maar niks.
al enig idee hoe je gaat kijken volgend jaar naar F1?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 13:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
F1/autosport, daar houdt het wel mee op.
Nope, eerst eens afwachten waar men mee komt. Al kan het zijn dat ik op F1TV inzet.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 13:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
al enig idee hoe je gaat kijken volgend jaar naar F1?
ik weet het ook nog nietquote:Op donderdag 21 oktober 2021 13:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nope, eerst eens afwachten waar men mee komt. Al kan het zijn dat ik op F1TV inzet.
Geen gluurders.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 13:18 schreef bitterbal het volgende:
water in mijn oor.
zwembad was super rustig
We vouwen de plattegrond op, stoppen 'm in de bus, en rijden gewoon naar een nieuw stukje grondquote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:56 schreef UitStraling het volgende:
Tijd om een ander dorpje te stichten
ergens warmer dan?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 13:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We vouwen de plattegrond op, stoppen 'm in de bus, en rijden gewoob naar een nieuw stukje grond
Ik heb echt geen seconde spijt, al kun je het pas echt zeggen zodra ik de Toscane reis ook heb gemaaktquote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep, ik denk eigenlijk stiekem dat deze reis veel avontuurlijker is dan Toscane, hoewel dat natuurlijk ook een schitterende reis was geweest. Maar dit is nog wat exotischer ofzo, in mijn hoofd althans.
Stiekem een paar keer extra dat trapje op gelopen lekkerpuhquote:
Hopelijk kan dat volgend jaar danquote:Op donderdag 21 oktober 2021 13:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb echt geen seconde spijt, al kun je het pas echt zeggen zodra ik de Toscane reis ook heb gemaakt
Deal, het ruikt naar bloemkool in dit dorpje inmiddels, op naar de volgende.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 13:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We vouwen de plattegrond op, stoppen 'm in de bus, en rijden gewoon naar een nieuw stukje grond
Ik denk over 2 jaar als ik zo naar mijn bankrekening kijkquote:Op donderdag 21 oktober 2021 13:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hopelijk kan dat volgend jaar danMaar fijn dat het zo goed bevalt in ieder geval
trapje op trapje afquote:Op donderdag 21 oktober 2021 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stiekem een paar keer extra dat trapje op gelopen lekkerpuh
nou er was dus nog een jonge badmeester maar die heb ik vakkundig ontwekenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 13:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Durfde je nu wel het trappetje op te klimmen?
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 13:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou er was dus nog een jonge badmeester maar die heb ik vakkundig ontweken
2021, also known as the year of the Big Move. Even de stekker van US z'n hek uit het stopcontact trekken, anders trekken we het hele electriciteitsnet achter ons aan.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 13:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zit al de hele tijd op deze kans te wachten
Die is nu de camerabeelden aan het terugkijken met het zwembroekje op de enkels.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 13:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou er was dus nog een jonge badmeester maar die heb ik vakkundig ontweken
* Voelt voorzichtig aan het hekje.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 13:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
2021, also known as the year of the Big Move. Even de stekker van US z'n hek uit het stopcontact trekken, ander trekken we het hele electriciteitsnet achter ons aan.
jaaaaaaaaaaaaa op naar de warmtequote:Op donderdag 21 oktober 2021 13:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
2021, also known as the year of the Big Move. Even de stekker van US z'n hek uit het stopcontact trekken, ander trekken we het hele electriciteitsnet achter ons aan.
So it beginsquote:Op donderdag 21 oktober 2021 13:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* Voelt voorzichtig aan het hekje.
De warmte van IJslandse vulkanenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 13:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaa op naar de warmte![]()
Dat is echt zo naar en koud. Ben wel blij dat ik mijn oude winterjas nog heb voor noodgevallen.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 13:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
groot gelijk.
ik moet straks weer die natte jas aantrekken
Ik wilde net ook de honden gaan doen. Maar het kwam met bakken uit de hemel. Ik blijf nog wel even onder mijn dekentje.quote:
Dekentje heb ik ook om.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 13:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik wilde net ook de honden gaan doen. Maar het kwam met bakken uit de hemel. Ik blijf nog wel even onder mijn dekentje.
Thermaalbaden, dan kan Oost-Europe ook een optie zijn.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 13:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De warmte van IJslandse vulkanen
Dat soort mensen zou je gewoon met z'n allen op een eiland in de atlantische oceaan moeten kunnen zetten. Nooit meer eraf. Die roeien elkaar wel uit denk ik.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 13:33 schreef bitterbal het volgende:
echt wat een zwakzinnige. Levenslang stadionverbod voor dit soort mongolen
In een restaurant in het centrum van Rotterdam is gisteravond de clubleiding van Union Berlin aangevallen door hooligans van Feyenoord. De Duitse club speelt vanavond in de Kuip in de Conference League tegen de Rotterdamse ploeg.
https://nos.nl/artikel/24(...)otterdams-restaurant
Ik heb er volgens mij 6.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 13:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Zullen we dekenaantallen vergelijken?
Fijn dat deze zo goed bevalt in ieder geval.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 13:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb echt geen seconde spijt, al kun je het pas echt zeggen zodra ik de Toscane reis ook heb gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |