SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
misschien wat vaker testen of dit nog goed werktquote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:52 schreef Haags het volgende:
Ja want ik heb gel waar je rustig een betonblok op kan laten knallen.
Ik heb mijn haar meteen goed gedaan na aankomst op locatiequote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Want nu is én je plu stuk én je kapsel verneukt door het ontbreken van said plu.
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
misschien wat vaker testen of dit nog goed werkt
Deze moet het wel aankunnen: https://www.anwb.nl/webwi(...)u-rood?anwb_color=85quote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:44 schreef Haags het volgende:
Ik dacht windkracht 10 dat kan ie wel aan. Nou ja, niet dus.
Plonscaafquote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een dom plaatje in de OP trouwens. Vroegah hadden we nog weleens een plonscaaf of een rode panda of die russische wiskundemevrouw met die heerlijke tetten
Als het stormt waait de helft toch nog steeds onder je paraplu?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Deze moet het wel aankunnen: https://www.anwb.nl/webwi(...)u-rood?anwb_color=85
Wat zeur jij over mijn plaatje?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een dom plaatje in de OP trouwens. Vroegah hadden we nog weleens een plonscaaf of een rode panda of die russische wiskundemevrouw met die heerlijke tetten
Haha ja als ie dichtgeklapt zit zekerquote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Deze moet het wel aankunnen: https://www.anwb.nl/webwi(...)u-rood?anwb_color=85
Je durft nog naar buiten in dit weer?quote:
Ik heb kip gehaald en grillworst.quote:
Kun je een voorbeeldplaatje geven van die laatste optie?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja waarom niet, het is paar minuten fietsen.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je durft nog naar buiten in dit weer?
Het is kutquote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat zeur jij over mijn plaatje?
Niet als je 'm tegen de wind in houdt, toch? Dan blijft je kapsel tenminste droog. Je benen niet natuurlijk.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Als het stormt waait de helft toch nog steeds onder je paraplu?
Kom maar met een alternatief.quote:
Eigenlijk blijft met dit weer altijd mijn haar juist wel droog.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Niet als je 'm tegen de wind in houdt, toch? Dan blijft je kapsel tenminste droog. Je benen niet natuurlijk.
Toegewijd aan de kibbeling.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja waarom niet, het is paar minuten fietsen.
Maar jij hebt ook niet zulk delicaat haar als Haags. Zijn kapsel is al geruīneerd bij een halve druppel.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Eigenlijk blijft met dit weer altijd mijn haar juist wel droog.
Heb ook geen avondeten in huis dus ik moet sowieso wel.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Toegewijd aan de kibbeling.Het is hier echt vies weer nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |