SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
misschien wat vaker testen of dit nog goed werktquote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:52 schreef Haags het volgende:
Ja want ik heb gel waar je rustig een betonblok op kan laten knallen.
Ik heb mijn haar meteen goed gedaan na aankomst op locatiequote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Want nu is én je plu stuk én je kapsel verneukt door het ontbreken van said plu.
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
misschien wat vaker testen of dit nog goed werkt
Deze moet het wel aankunnen: https://www.anwb.nl/webwi(...)u-rood?anwb_color=85quote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:44 schreef Haags het volgende:
Ik dacht windkracht 10 dat kan ie wel aan. Nou ja, niet dus.
Plonscaafquote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een dom plaatje in de OP trouwens. Vroegah hadden we nog weleens een plonscaaf of een rode panda of die russische wiskundemevrouw met die heerlijke tetten
Als het stormt waait de helft toch nog steeds onder je paraplu?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Deze moet het wel aankunnen: https://www.anwb.nl/webwi(...)u-rood?anwb_color=85
Wat zeur jij over mijn plaatje?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een dom plaatje in de OP trouwens. Vroegah hadden we nog weleens een plonscaaf of een rode panda of die russische wiskundemevrouw met die heerlijke tetten
Haha ja als ie dichtgeklapt zit zekerquote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Deze moet het wel aankunnen: https://www.anwb.nl/webwi(...)u-rood?anwb_color=85
Je durft nog naar buiten in dit weer?quote:
Ik heb kip gehaald en grillworst.quote:
Kun je een voorbeeldplaatje geven van die laatste optie?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja waarom niet, het is paar minuten fietsen.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je durft nog naar buiten in dit weer?
Het is kutquote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat zeur jij over mijn plaatje?
Niet als je 'm tegen de wind in houdt, toch? Dan blijft je kapsel tenminste droog. Je benen niet natuurlijk.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Als het stormt waait de helft toch nog steeds onder je paraplu?
Kom maar met een alternatief.quote:
Eigenlijk blijft met dit weer altijd mijn haar juist wel droog.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Niet als je 'm tegen de wind in houdt, toch? Dan blijft je kapsel tenminste droog. Je benen niet natuurlijk.
Toegewijd aan de kibbeling.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja waarom niet, het is paar minuten fietsen.
Maar jij hebt ook niet zulk delicaat haar als Haags. Zijn kapsel is al geruīneerd bij een halve druppel.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Eigenlijk blijft met dit weer altijd mijn haar juist wel droog.
Heb ook geen avondeten in huis dus ik moet sowieso wel.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Toegewijd aan de kibbeling.Het is hier echt vies weer nu.
oh ik hoor net nog dat je er een betonblok op kunt knallen.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook niet zulk delicaat haar als Haags. Zijn kapsel is al geruīneerd bij een halve druppel.
Dat betonblok is natuurlijk droog.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh ik hoor net nog dat je er een betonblok op kunt knallen.
zo ziet haags er wel uit.quote:
Oh ja, dat moet ik ook nog halen. Crap.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb ook geen avondeten in huis dus ik moet sowieso wel.
Ik ben net geweest ,alles in huis.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, dat moet ik ook nog halen. Crap.
Vreselijk.die hele list.quote:
Ieder zijn/haar eigen smaak.quote:
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:03 schreef Ama het volgende:
Eskimo Callboy staat in mijn top 8 meest geluisterde artiesten nu.
[ afbeelding ]
Da's niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:07 schreef Ama het volgende:
Naja nog 7x hupsen op we got the moves en hij is ingehaald.
quote:
Singapore als eerste?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:08 schreef kwiwi het volgende:
Ben voor het eerst in 1.5 jaar weer reizen aan het plannen voor het werkAiport tours op vliegvelden naar keuze
Jaquote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nog wat leuks langs zien waaien?
Pics? Filmpjes?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Jaman man man wat een nacht
geweldig
hier leef ik voor jongens.
halve dierentuin volgens mijquote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat schijnt wel echt heel tof te zijn, dat is met dat zwembad toch?
Dat is niet jouw prijsklasse mevrouwquote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat schijnt wel echt heel tof te zijn, dat is met dat zwembad toch?
Wat heb je gedaan?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Jaman man man wat een nacht
geweldig
hier leef ik voor jongens.
Het vliegveld niet?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is niet jouw prijsklasse mevrouw
Och, voor een keertje?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is niet jouw prijsklasse mevrouw
Het nieuwe vliegveld van Berlijn schijnt vreselijk te zijn. Daar maar geen tour plannen, denk ik.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:08 schreef kwiwi het volgende:
Ben voor het eerst in 1.5 jaar weer reizen aan het plannen voor het werkAirport tours op vliegvelden naar keuze
Het is nu nog steeds niet best.. Toen ik naar huis fietste kwam ik met mn maximale trap ondersteuning er bijna niet tegen inquote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
JammerHier stormde het vannacht ook. Lekker naar liggen luisteren terwijl ik een boek las
Ik had iets anders verwacht.quote:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa AMA DE PAMA DRAMA LAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Gok dat ze nog wel in de top 3 komen.
Ik zoek vliegvelden waar het heel goed gaat, maar ook waar het een beetje chaos is, om te bekijken wat de verschillen zijn die het veroorzaken.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Het nieuwe vliegveld van Berlijn schijnt vreselijk te zijn. Daar maar geen tour plannen, denk ik.
Oh shitquote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Het is nu nog steeds niet best.. Toen ik naar huis fietste kwam ik met mn maximale trap ondersteuning er bijna niet tegen in
O, dat lijkt me wel leukquote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:08 schreef kwiwi het volgende:
Ben voor het eerst in 1.5 jaar weer reizen aan het plannen voor het werkAirport tours op vliegvelden naar keuze
Wel lekker?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk, ik ga tussendoor eventjes kwarkbroodjes maken, is zo gebeurd volgens het recept.
Goed, drie kwartier later...
Kwark over 12.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk, ik ga tussendoor eventjes kwarkbroodjes maken, is zo gebeurd volgens het recept.
Goed, drie kwartier later...
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je dat hotel bedoelde![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Het is nu nog steeds niet best.. Toen ik naar huis fietste kwam ik met mn maximale trap ondersteuning er bijna niet tegen in
Ben je cwrisis manager geworden?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zoek vliegvelden waar het heel goed gaat, maar ook waar het een beetje chaos is, om te bekijken wat de verschillen zijn die het veroorzaken.
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa AMA DE PAMA DRAMA LAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Nee, gelukkig niet. Maar moet wel operations tot in detail begrijpenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben je cwrisis manager geworden?
Lol nee, dat is zeker niet in mijn prijsklasse, dacht al dat je die bedoelde. Maar op de luchthaven van Singapore is dacht ik een zwembad waar je kan zwemmen als je bijvoorbeeld lang moet wachten. Ook op een dak trouwens.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je dat hotel bedoelde![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
geloof dat je het met een beetje zoeken wel voor ¤ 750 pppn kunt boeken hoorquote:
even kijken of we Larnaca niet beter via Singapore kunnen doen dan.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol nee, dat is zeker niet in mijn prijsklasse, dacht al dat je die bedoelde. Maar op de luchthaven van Singapore is dacht ik een zwembad waar je kan zwemmen als je bijvoorbeeld lang moet wachten. Ook op een dak trouwens.
Als dat ergens bestaat is Singapore inderdaad wel de plek waar je het dan verwachtquote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol nee, dat is zeker niet in mijn prijsklasse, dacht al dat je die bedoelde. Maar op de luchthaven van Singapore is dacht ik een zwembad waar je kan zwemmen als je bijvoorbeeld lang moet wachten. Ook op een dak trouwens.
Oh, dan is het juist weer interessant! Het schijnt door allerlei verschillende bedrijven gebouwd te zijn, zonder dat iemand goed over het geheel heeft nagedacht.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zoek vliegvelden waar het heel goed gaat, maar ook waar het een beetje chaos is, om te bekijken wat de verschillen zijn die het veroorzaken.
Gaaf! En mag je dan wereldwijd airports checken?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Maar moet wel operations tot in detail begrijpen
Klein omweggetje maarquote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
even kijken of we Larnaca niet beter via Singapore kunnen doen dan.
Ik zie zelfs ¤300 per nacht joh.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
geloof dat je het met een beetje zoeken wel voor ¤ 750 pppn kunt boeken hoor
Normaal wel, maar denk dat ik het om niet ergens vast komen te zitten door coronaregels maar zoveel mogelijk in Europa houdt. Sowieso Schiphol natuurlijkquote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gaaf! En mag je dan wereldwijd airports checken?
Pff, is nog duur.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie zelfs ¤300 per nacht joh.
Zie je heel vaak als je goedkope tickets zoekt. Dat je met een Amerikaanse maatschappij bijvoorbeeld Amsterdam - Oslo kunt vliegen via Denver en dt het dan een kwartje goedkoper is dan rechtstreeks met SAS of zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |