Maar Mercedes heeft maar 2 auto's op de baan in Amerika.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 20:12 schreef El-Stinho het volgende:
Ik heb genoeg gezien; een hattrick voor Benz zondag.
https://www.google.com/se(...)mpoli+atalanta#sie=m;/g/11rs0t3s8j;2;/m/03zv9;ln;fp;1;;quote:
Het is gewoon een zielloos team waar totaal geen idee achter schuilgaat. Er zijn zoveel leukere verhalen in de Spaanse competitie met clubs waar daadwerkelijk beleving op de tribunes is en beleid wordt gevoerd. Alleen zijn onze media ergerniswekkend gefocust op deze kutclub, die zichzelf op zoveel gebieden al jaren te schande maakt.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 20:14 schreef VoMy het volgende:
Frenkie ook totaal onzichtbaar. Futloos team.
Vroeger was Barcelona echt een balkaatsende ploeg om een hekel aan te hebben, met Pique, Puyol, Iniesta en al die andere zuigers, met als extra frustratie dat ze vaak wonnen. Nu is er gewoon niets meer om warm of koud van te worden.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 20:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het is gewoon een zielloos team waar totaal geen idee achter schuilgaat. Er zijn zoveel leukere verhalen in de Spaanse competitie met clubs waar daadwerkelijk beleving op de tribunes is en beleid wordt gevoerd. Alleen zijn onze media ergerniswekkend gefocust op deze kutclub, die zichzelf op zoveel gebieden al jaren te schande maakt.
Nu gaan de Pedri-fappers ziedend worden, maar wat je zegt.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 20:22 schreef VoMy het volgende:
[..]
Vroeger was Barcelona echt een balkaatsende ploeg om een hekel aan te hebben, met Pique, Puyol, Iniesta en al die andere zuigers, met als extra frustratie dat ze vaak wonnen. Nu is er gewoon niets meer om warm of koud van te worden.
De val van Barcelona is wel plots en bijzonder, ja.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 20:24 schreef maxi-mus het volgende:
Wie had 10 jaar geleden gedacht dat het potje van Ajax op dinsdag op CL niveau zou zijn en het potje van Barca op EL niveau?
Erg mooi.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 20:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat is dat Barcelona afgegleden zeg.
quote:Op woensdag 20 oktober 2021 20:24 schreef maxi-mus het volgende:
Wie had 10 jaar geleden gedacht dat het potje van Ajax op dinsdag op CL niveau zou zijn en het potje van Barca op EL niveau?
He die schoenen van Messi heb ik ook nog gehad. En wat een narigheid bij Ajax.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 20:28 schreef VoMy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie twee gelijkwaardige teams.
Enohgodquote:Op woensdag 20 oktober 2021 20:28 schreef VoMy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was stiekem bij Ajax ook al zo.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 20:34 schreef Szura het volgende:
Frenkie moet gauw weg bij die Spaanse jankbende, hij is besmet met dat virus
Shirts met lange mouwenquote:Op woensdag 20 oktober 2021 20:28 schreef VoMy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alsof iemand 80 miljoen gaat betalen voor iemand die nooit scoort,lol. Misschien Newcastlequote:Op woensdag 20 oktober 2021 20:34 schreef Szura het volgende:
Frenkie moet gauw weg bij die Spaanse jankbende, hij is besmet met dat virus
Je bent toch altijd een beetje immuun daarvoor als ze bij jouw club spelen, bij mij duurde het ook tot dat gedoe met Zoet voordat ik klaar was met het gedrag van die andere De Jong.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 20:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was stiekem bij Ajax ook al zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |