abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202441683
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2021 21:37 schreef BobbyMcGee het volgende:
Laten we ook een Sinterklaascadeaus-opsom doen:

- geruite flanellen pyjama
- tekenbord/whiteboard van de ikea + toebehoren
- Magnatiles

Van mijn ouders, die het met ons komen vieren, krijgt hij:
- een trui (door mijn moeder gebreid O+)
- een sjaal (same)
- vier op een rij
- een dokterssetje (heeft hij al :') )

En verder heeft hij als schoencadeautje twee potjes Play Doh gehad en liggen er nog van die grote klemmen/knijpers van de ikea klaar waar je goed dekens aan meubels kunt klemmen oftewel tenten bouwen.
- Nijntje pyjama
- Hamertje tik
- Oude speelgarage van mijn man's opa, helemaal opgeknapt door mijn man zelf met wat nieuwe autootjes erin.

In zijn schoen vond hij:
Discolamp
2 draaischijf-onderdelen voor de houten treinbaan
Een puzzel.

Wat ik zo zie op zijn lijstje wat er is afgestreept:
2 bambino loco boekjes van Nijntje
Vingerstempel-boek
Houten camera
Houten werkbankje

Voor Anna wat boeken en holztiger diertjes en ook een Nijntje pyjama.
pi_202442425
Van ons krijgt hij wat toet-toet auto spul: garage + wegdelen + lanceerder.
En van mijn ouders een driewieler met trappers.
En nog een klein cadeau van mijn werk.

We hebben nog geen schoen gezet dus het totaal valt nog mee. Maar met kerst krijgt hij weer een stapel cadeaus:
- Duplo getallentrein
- Duplo set met sloopkogel
- pop (jim van little Dutch)
- pyjama

Plus wat mijn ouders en misschien andere familie (hangt van de maatregelen af) nog verzinnen. Het is veel, zeker omdat zijn verjaardag pas is geweest
  donderdag 2 december 2021 @ 22:53:21 #278
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_202442923
Koert krijgt deze maand een viewmaster, onder de kerstboom. Vooral omdat hij net allemaal speelgoed heeft gekregen. Vorige week nog een ballenbak gekocht bijvoorbeeld :')
Verder weet ik het nog niet eigenlijk. Een discolamp misschien. Gelukkig nog even om erover na te denken.
  donderdag 2 december 2021 @ 22:55:39 #279
346653 Ceviche
pi_202442961
Koert gaat ook steeds beter praten, zo kon hij vandaag aangeven dat hij verschillende boterhammen/beleg niet wilde, maar wel een koekje. Prioriteiten :Y)
pi_202446257
Jaaaa, nog 2 nachtjes slapen :)

Juul krijgt:
Een rokje met shirt van Frozen
Een PJ van Paw Patrol
Dokterstasje
Verband (nog even halen bij Kruidvat)
Duplo onderzeeer voor in bad
Duplo trein
Vissenspel
Ledikantje voor haar poppen
Elsa barbie pop
En nog 1 ding, maar weet even niet meer wat :D Gisteren cadeaus geteld, want anders gaat B zeiken dat ie minder of meer krijgt.

Nog even een kleinigheidje voor verloofde halen. Wij geven elkaar altijd cadeaus met Kerst, maar met Sint altijd wel leuk om iets kleins te geven. Ik denk een kraskalender.
pi_202446365
Duplo onderzeeer voor in bad :o . Dat klinkt geweldig, hahaha.
pi_202446444
Vandaag komt sinterklaas op school dus de oudste ging met sinterklaas haarband naar school. De jongens zijn dus met hun mijter op naar de opvang haha!

Hier krijgen ze
- paw patrol pyjama
- domino expres
- bumba boekjes ( allebei 1 en 1 grote samen)
- nieuwe sjaal en muts
- duplo poppenhuis
- hotwheels
- knutselpakket van de coop

En van opa en oma nog puzzels, boekjes en dekbed overtrekken. Kadootjes chaos incoming!
  FOK!fotograaf vrijdag 3 december 2021 @ 12:12:42 #283
148247 taxibabe
pi_202447478
Hier houden we het klein, volgens mij heeft Thomas het fenomeen Sinterklaas ook nog niet echt door. Hij krijgt een mooie houten stratenbaan en nieuwe handschoentjes.

quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 22:55 schreef Ceviche het volgende:
Koert gaat ook steeds beter praten, zo kon hij vandaag aangeven dat hij verschillende boterhammen/beleg niet wilde, maar wel een koekje. Prioriteiten :Y)
_O-

Met het uitzoeken van alle mutsen/handschoenen etc. kwamen we ook hoedjes en petten tegen. Thomas is al een half uur druk met de verschillende hoeden en petten _O_
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_202448208
Welpje krijgt een duplotrein + uitbreiding, Paw Patrol megabloks, eerste boomgaard spelletje, een boek en wat kleding. Dat is van ons, mijn ouders en mijn oma. Uiteindelijk krijgt hij ook nog wat van mijn broertje maar dat is nog een verrassing voor mij.
pi_202448319
L krijgt
Pannetjes voor zijn keukentje
Fietslampjes + bel + wielreflectoren
Boekje juf roos
Grote boomgaard spelletjesverzameling

En laarzen maar die heeft hij al gehad als schoencadeau want die waren nodig voor de pietenspeurtocht.

[ Bericht 1% gewijzigd door Elleska op 03-12-2021 13:13:52 ]
pi_202448374
Mars krijgt een doosje Playmobil, een boek en een pyjama en samen met zijn broer een Nintendo Switch, stond bovenaan het verlanglijstje van broerlief en hun papa ziet dit helemaal zitten. Ik ging overstag maar heb niks met dat soort dingen dus ik vind het nog steeds te duur en zulks.
pi_202448383
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 22:55 schreef Ceviche het volgende:
Dit is fijn om te lezen zeg! Er is dus ontwikkeling!!
pi_202448446
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 december 2021 10:50 schreef douche-eendje het volgende:
Duplo onderzeeer voor in bad :o . Dat klinkt geweldig, hahaha.
Haha, ja toch?
Ze zit graag in bad en speelt dan met de Lego boten van B. Maar die gaan snel stuk en dan is B weer boos.
Deze is het:
pi_202448455
Banaan krijgt een afstandbestuurbare raceauto, Paw Patrol voor naar school, leren weven van SES en een Smart Game (Roodkapje).

Dat is best mager maar hij mocht de afgelopen 2x per week zijn schoen zetten. Trapspiraal, Paw Patrol puzzel, dino knuffel, fietsversiering en bouwstaafjes. Maakt niet uit verder, hij wou vooral wat zijn zusje kreeg. ;)

En we vieren het morgen nog in het klein met oma. Vandaag trouwens bij peuterspeelzaal. Hij schrok zo van de pieten op het dak dat hij zo via mijn man zijn been omhoog zou kruipen. :D

Nog maar twee weken, dan is hij vier. :s)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  vrijdag 3 december 2021 @ 13:25:04 #290
346653 Ceviche
pi_202448587
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 13:12 schreef Malteser het volgende:

[..]
Dit is fijn om te lezen zeg! Er is dus ontwikkeling!!
:Y en het ouderschap is ook echt een stuk leuker nu we een soort van gesprek kunnen voeren.
Hij loopt nog steeds achter, maar de logopedist verwacht dat hij de komende 6-9 maanden veel vooruitgang gaat boeken.
De wil om te praten is er in ieder geval, dat was 3 maanden geleden wel anders :)
  vrijdag 3 december 2021 @ 13:27:23 #291
346653 Ceviche
pi_202448621
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 12:12 schreef taxibabe het volgende:
Hier houden we het klein, volgens mij heeft Thomas het fenomeen Sinterklaas ook nog niet echt door. Hij krijgt een mooie houten stratenbaan en nieuwe handschoentjes.
[..]
_O-

Met het uitzoeken van alle mutsen/handschoenen etc. kwamen we ook hoedjes en petten tegen. Thomas is al een half uur druk met de verschillende hoeden en petten _O_
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat soort dingen vinden peuters toch het leukste :D
Koert draagt de hele dag een speelgoedbril. Of hij kijkt door een zelfgeknutselde verrekijker. Daarom hoop ik dat hij een viewmaster ook leuk gaat vinden :)
pi_202448693
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 13:16 schreef exode het volgende:

[..]
Haha, ja toch?
Ze zit graag in bad en speelt dan met de Lego boten van B. Maar die gaan snel stuk en dan is B weer boos.
Deze is het: [ afbeelding ]
Wij hebben deze ook, die is leuk inderdaad.

@Malteser een Switch stond hier ook bovenaan het lijstje van de zesjarige. Maar dat zit er qua budget niet in én hij heeft al genoeg schermpjes, dus we hebben de afgelopen weken maar heel vaak herhaald dat Sinterklaas ook nog geld over moet houden voor andere kindjes. :')
pi_202449141
Hier is al een switch in huis. Die kreeg oudste 2 jaar geleden voor haar verjaardag. Hij is al zn geld waard gebleken! Alleen de spellen die ze graag wil zijn vaak vreselijk duur...

Ze mochten van ons 1 keer per week schoen zetten op zaterdag. 2 keer een klein iets erin, chocoladereepje en een transformer auto. Morgen mogen ze weer schoen zetten maar dan komt er geen kado in omdat we al vrij voeg op de dag pakjes doen. We doen er een chocokikker in en bij de oudste een brief.
pi_202449215
quote:

[..]
Haha, ja toch?
Bwoh die gaat hier ook op een lijstje. Even denken, denk die van Anna :P
pi_202449258
Oh taxi, Thomas O+ . Hier loopt Bas momenteel ook afwisselend met zijn zonnebril/pet/muts/pietenmuts/clownshoed in huis rond. Ook dienen de stoffen mandjes in het speelkeukentje ineens als hoedje en heeft hij op het kdv laatst een hoed van papier gemaakt waar weken mee gespeeld is O+

Wij hebben ook een switch, in de pre-order besteld toen hij nog laaaaaang niet uit was. Mijn man speelt momenteel vooral Fifa. Mario Kart is geweldig, Mario Party is leuk als gezin vanaf kleuterleeftijd en deze mama gaat zo maar weer eens sporten oppakken met de Ringfit. Er zijn genoeg spellen waardoor je niet meer naar de sportschool hoeft voor dat apparaat :P.
pi_202449749
DE, Lego verkoopt hem zelf niet meer dus even zoeken voor een exemplaar.

Wij hebben bij de 2e lockdown een Switch gekocht, Juul vindt het leuk om mee te kijken als ik Animal Crossing speel. Dan roept ze steeds waar de diertjes zijn die ik van haar moet vangen.
En B speelt Mario Kart en dan zit Juul ernaast met een controllor die niet is aangesloten. Ze is altijd Peach _O-
pi_202452160
Ik vind de Switch gewoon echt heel duur. Ik vind dat dus eigenlijk echt too much, onze jongens hebben al zoveel prachtig speelgoed en het ontbreekt ze verder aan niets.
We voorzien elk jaar een gezin uit de wijk ook van wat cadeaus (wij kunnen het missen, zij hebben niks te missen). Dus ik probeer het altijd een beetje binnen de perken te houden en ik koop veel vooruit in de zomer.

Maar man wilde eigenlijk vorig jaar al een Switch kopen en tijdens de lockdown had ik toen spijt dat ik het tegen had gehouden… :X Dus toen ‘ie dit jaar weer bovenaan het lijstje verscheen, ben ik overstag gegaan.
En heel eerlijk, ik kijk enorm uit naar de snoetjes van de jongens zondagavond. Wat zullen ze blij zijn.
pi_202452491
Mayra kreeg een keer vingerverf en een keer een chocololly in haar schoen.

Voor zondag hebben we:
- frozen barbie
- dikkie dik verhalenbundel
- chocololly
- adventkalender van trollz

Voor bonusdochter:
- chocoladeletter
- een 3d-pen
- een album van een of andere koreaanse band

Voor partner: chocoladeletter en pantoffels

Voor mij: geen idee :P
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 3 december 2021 @ 18:16:19 #299
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_202452703
quote:

[..]
Haha, ja toch?
En toen kreeg ik de vraag wat ons vriendje nog voor zijn verjaardag wil hebben. Heb deze maar met link doorgegeven 😀
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!fotograaf vrijdag 3 december 2021 @ 19:24:02 #300
148247 taxibabe
pi_202454041
Oh die duplo onderzeeër is gaaf! Jammer dat wij geen bad hebben..
Net meneer naar bed gebracht, voor het eerst in het peuterbed. Ben benieuwd hoe het gaat! In het ledikantje slaapt hij binnen 10 minuten, nu moest ik binnen 5 minuten al terug omdat hij de knuffel uit bed had gegooid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')