- Nijntje pyjamaquote:Op donderdag 2 december 2021 21:37 schreef BobbyMcGee het volgende:
Laten we ook een Sinterklaascadeaus-opsom doen:
- geruite flanellen pyjama
- tekenbord/whiteboard van de ikea + toebehoren
- Magnatiles
Van mijn ouders, die het met ons komen vieren, krijgt hij:
- een trui (door mijn moeder gebreid)
- een sjaal (same)
- vier op een rij
- een dokterssetje (heeft hij al)
En verder heeft hij als schoencadeautje twee potjes Play Doh gehad en liggen er nog van die grote klemmen/knijpers van de ikea klaar waar je goed dekens aan meubels kunt klemmen oftewel tenten bouwen.
quote:Op donderdag 2 december 2021 22:55 schreef Ceviche het volgende:
Koert gaat ook steeds beter praten, zo kon hij vandaag aangeven dat hij verschillende boterhammen/beleg niet wilde, maar wel een koekje. Prioriteiten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is fijn om te lezen zeg! Er is dus ontwikkeling!!quote:Op donderdag 2 december 2021 22:55 schreef Ceviche het volgende:
Koert gaat ook steeds beter praten, zo kon hij vandaag aangeven dat hij verschillende boterhammen/beleg niet wilde, maar wel een koekje. Prioriteiten
Haha, ja toch?quote:Op vrijdag 3 december 2021 10:50 schreef douche-eendje het volgende:
Duplo onderzeeer voor in bad. Dat klinkt geweldig, hahaha.
quote:Op vrijdag 3 december 2021 13:12 schreef Malteser het volgende:
[..]
Dit is fijn om te lezen zeg! Er is dus ontwikkeling!!
quote:Op vrijdag 3 december 2021 12:12 schreef taxibabe het volgende:
Hier houden we het klein, volgens mij heeft Thomas het fenomeen Sinterklaas ook nog niet echt door. Hij krijgt een mooie houten stratenbaan en nieuwe handschoentjes.
[..]![]()
Met het uitzoeken van alle mutsen/handschoenen etc. kwamen we ook hoedjes en petten tegen. Thomas is al een half uur druk met de verschillende hoeden en petten
Dat soort dingen vinden peuters toch het leuksteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Koert draagt de hele dag een speelgoedbril. Of hij kijkt door een zelfgeknutselde verrekijker. Daarom hoop ik dat hij een viewmaster ook leuk gaat vinden![]()
Wij hebben deze ook, die is leuk inderdaad.quote:Op vrijdag 3 december 2021 13:16 schreef exode het volgende:
[..]
Haha, ja toch?
Ze zit graag in bad en speelt dan met de Lego boten van B. Maar die gaan snel stuk en dan is B weer boos.
Deze is het: [ afbeelding ]
Bwoh die gaat hier ook op een lijstje. Even denken, denk die van Annaquote:Op vrijdag 3 december 2021 13:16 schreef exode het volgende:
[..]
Haha, ja toch?
Ze zit graag in bad en speelt dan met de Lego boten van B. Maar die gaan snel stuk en dan is B weer boos.
En toen kreeg ik de vraag wat ons vriendje nog voor zijn verjaardag wil hebben. Heb deze maar met link doorgegeven 😀quote:Op vrijdag 3 december 2021 13:16 schreef exode het volgende:
[..]
Haha, ja toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |