abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201831312
Welkom in het Peutertopic!!

... en weer verder!

Verjaardagen van de peuters

- PKM: “Banaan”, december 2017
- BellaaElisa: N, 7 februari 2018
- arvensis: U, maart 2018
- Donna: G, maart 2018
- Elleska: L, mei 2018
- Schanu: 31 mei 2018
- Aure: Jip, juni 2018
- Takkie88: Sofie, augustus 2018
- NicolasJoy: S, augustus 2018
- Loj: “Li”, augustus 2018
- Aapieannie: V&J, 29 oktober 2018
- Solodelphi: A&M, december 2018
- Wieksel: Thor, januari 2019
- Peejtur: L, maart 2019
- CaVaBien: M, april 2019
- Rebubbled: Lily, 29 april 2019
- douche-eendje: Bas, juni 2019
- taxibabe: Thomas, 9 oktober 2019

[ Bericht 2% gewijzigd door Peejtur op 25-10-2021 13:46:24 ]
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_201831392
Bovenaan de lijst met mijn bijna kleuter. w/

Het heeft bijna vier jaar geduurd maar Banaan heeft nou eindelijk door dat als je rustig zit de kat weleens op schoot komt zitten. :D
pi_201832136
Ik wil ook wel in de lijst! Thomas, 9 oktober 2019
pi_201832427
quote:
3s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 14:04 schreef PKM het volgende:
Bovenaan de lijst met mijn bijna kleuter. w/

Het heeft bijna vier jaar geduurd maar Banaan heeft nou eindelijk door dat als je rustig zit de kat weleens op schoot komt zitten. :D
Juul heeft altijd hele gesprekken met onze kat. Het is een buitenkat, dan gaat ze naar hem toe in de tuin en vraagt hoe zijn dag is etc. Vervolgens laat ze hem speelgoed zien of probeert ze hem mee te laten voetballen of zo. Dan zie je hem kijken 'neeeee, ik wil gewoon geaaid worden, doei!'

Onze andere kat is een paar maanden geleden overleden en dat was echt een schootkatje. Nu vraagt ze steeds wanneer die terugkomt. ;(
pi_201832560
Hahaha Banaan, eindelijk :P.
Wij hebben 2 poezen sinds begin dit jaar en dat zijn echt zorgzame kinderdieren. Gisteren liep Lily mee naar het kinderdagverblijf om Bas op te halen. Luna gaat vervelend doen als de baby huilt om een van ons te halen en troost Bas door kopjes te geven.
pi_201834186
Cute van Juul @exode O+ En sneu van schootkatje..

Bij douche-eendje ook al zo lief..

Hier één poes. Favoriet van de kinderen. Grote S. wil altijd spelen en aaien, kleine S. reageert op niets, maar dan ook op niets zo enthousiast als op de poes. *) Alleen de poes wil niks van de kinderen weten. Die zijn maar druk en maken te veel herrie. Als ze toch eens doorkreeg dat die kinderen ook kunnen kroelen...
pi_201858368
-O- Hand-, voet- en mondziekte hier. -O-
Mini-ToT was eerst FLINK ziek en heeft nu een gezwollen en jeukerig handje. Daarna werd ik er zwaar ziek van en mijn handen, voeten en gezicht zitten onder de bulten. -O- Kin helemaal kapot ook....

Schijnt te heersen op peuterspeelzalen enzo.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:46:37 #8
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_201858733
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 11:16 schreef ToT het volgende:
-O- Hand-, voet- en mondziekte hier. -O-
Mini-ToT was eerst FLINK ziek en heeft nu een gezwollen en jeukerig handje. Daarna werd ik er zwaar ziek van en mijn handen, voeten en gezicht zitten onder de bulten. -O- Kin helemaal kapot ook....

Schijnt te heersen op peuterspeelzalen enzo.
Klopt, vriendje hier heeft het 2 weken geleden gekregen, lang leven KVD -O-
En nu hangen de vellen erbij aan zijn voeten en tenen. Arm ding.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_201858752
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 11:46 schreef Ynske het volgende:

[..]
Klopt, vriendje hier heeft het 2 weken geleden gekregen, lang leven KVD -O-
En nu hangen de vellen erbij aan zijn voeten en tenen. Arm ding.
:o Zoooo dan!
Ikzelf heb allemaal pukkels en blaasjes en dat m'n kin open ligt, maar niet zo extreem als dat. Dan mag ik dus van geluk spreken.
Mini-ToT zat net wel even iets te krabben, maar heeft nauwelijks hinder, gelukkig. :)

Peuterspeelzaal zegt overigens van niks te weten; ze hebben alleen 2 kinderen met krentenbaard en verder niets.

[ Bericht 5% gewijzigd door ToT op 22-10-2021 11:53:22 ]
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 22 oktober 2021 @ 12:01:13 #10
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_201858907
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 11:48 schreef ToT het volgende:

[..]
:o Zoooo dan!
Ikzelf heb allemaal pukkels en blaasjes en dat m'n kin open ligt, maar niet zo extreem als dat. Dan mag ik dus van geluk spreken.
Mini-ToT zat net wel even iets te krabben, maar heeft nauwelijks hinder, gelukkig. :)

Peuterspeelzaal zegt overigens van niks te weten; ze hebben alleen 2 kinderen met krentenbaard en verder niets.
probeer die bultjes goed schoon te houden, zodat het vocht niet verder verspreid.
op het moment dat die wegtrekken, zal de huid loslaten. Ik creme ze zodat de huid niet te droog word, en waar mogelijk knip ik het nu weg ander jeukt het te hard.
Let ook op, de nageltjes komen ook los te liggen.

wij zelf zijn er gelukkig niet mee besmet.

ik belde KDV en vroeg ernaar, vanaf meer dan 2 kinderen moeten ze het melden bij de GGD en de ouders, waarop mijn reactie was, dan ga maar bellen want de kleine vriend is nr 3 ;)
Today is life -

Dale Carnegie
pi_201858914
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 12:01 schreef Ynske het volgende:

[..]
probeer die bultjes goed schoon te houden, zodat het vocht niet verder verspreid.
op het moment dat die wegtrekken, zal de huid loslaten. Ik creme ze zodat de huid niet te droog word, en waar mogelijk knip ik het nu weg ander jeukt het te hard.
Let ook op, de nageltjes komen ook los te liggen.
:o Joy!!!
pi_201858916
En idd @ ga maar bellen ja! _O-
pi_201862278

Mayonaise, wat is dat?
LIK!
EWWWWW!!!
LIK!
EWWWWW!!!
Lik lik lik, alles er af! _O-
En toen kwam de mosterd! :')
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 22 oktober 2021 @ 16:12:06 #14
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_201862373
Ik had vandaag een zure mat. Tig keer gezegd tegen kleine vriend dat hij dat niet lekker vond. Maar doorzeuren.
Ok...
Steekt in mond, een gezig t _O-
En meteen weer uit mond
Nee mama nee
Today is life -

Dale Carnegie
pi_201885687
Welpje is ziek. Allebei vandaag al drie keer omgekleed. -O-
pi_201886605
Sofie gisteravond en vannacht ook al. Haar eigen bed 1x en ons bed 3x ondergespuugd -O-
Nu overdag vooral erg hangerig en moe maar het spugen lijkt gestopt.

Beterschap voor Welpje!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 24 oktober 2021 @ 18:10:42 #17
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_201887206
Hier ook, gister ochtend spugen, auto gistermiddag, vanmorgen bed weer en daarna een enorme spuitluier. En hangen hangen hangen
Today is life -

Dale Carnegie
pi_201887276
Ik hoor het ook veel in mijn omgeving nu, er zit echt wat in de lucht blijkbaar. De zesjarige doet ook 'gezellig' mee. Ook bij jullie beterschap gewenst, Takkie en Ynske!
pi_201889767
Mijn peuter heeft ook net buikgriep gehad, begon precies de laatste dag voor de vakantie. Eerste deel van de vakantie bleven we rondom huis/wc voor hem en het tweede deel van de vakantie was ik zelf ziek. Geen diarree maar wel darmontsteking. Gelukkig zijn we allemaal weer beter. Banaan was deze keer ook minder ziek dan van de zomer. w/

Jakkes @ToT . Mijn baby had het in de zomer, na een week lieten de korstjes op haar handen los en zag je er niets meer van. Onder de voetjes zag je nog wel heel lang stipjes. Hopelijk trekt het bij jou ook snel weg. Beterschap :*
pi_201889805
quote:
3s.gif Op zondag 24 oktober 2021 20:56 schreef PKM het volgende:
Mijn peuter heeft ook net buikgriep gehad, begon precies de laatste dag voor de vakantie. Eerste deel van de vakantie bleven we rondom huis/wc voor hem en het tweede deel van de vakantie was ik zelf ziek. Geen diarree maar wel darmontsteking. Gelukkig zijn we allemaal weer beter. Banaan was deze keer ook minder ziek dan van de zomer. w/

Jakkes @:ToT . Mijn baby had het in de zomer, na een week lieten de korstjes op haar handen los en zag je er niets meer van. Onder de voetjes zag je nog wel heel lang stipjes. Hopelijk trekt het bij jou ook snel weg. Beterschap :*
Dank je! :)
Inmiddels een videocall gehad met een arts die zei dat ik aan de Sudocrèm moest en dat de diagnose zeer dubieus was.
Dat spul helpt ECHT GOED! :Y
pi_201890029
Mag mijn ijskoningin Vlokje ook in de lijst? 31 mei 2018 :)

Ik lees over huisdieren. Hier de moeilijke beslissing moeten nemen afscheid te nemen van onze hond. Ze is ZO lief, maar de combinatie met onze oudste is hels. Jewel blijkt add te hebben en wordt daarnaast nog getest op autisme (psycholoog twijfelt tussen niveau 1 en niveau 2). De hond is zo'n heftige prikkel voor haar en triggert zulk gemeen gedrag richting onze hond... volgens de psycholoog niet ongewoon en gedrag dat ook vaak wordt gezien bij brusjes. Vlokje doet het sinds kort idd ook, al heb ik vooral het idee dat zij enkel kopieert wat ze ziet. Afijn, de hond lijdt, wij lijden met haar, dus een afscheid is het beste voor iedereen in deze situatie. Toen ik aan Vlokje vroeg of ze het erg vond, zei ze: nee dat is niet erg, want Jewel slaat B (de hond) en dat is zielig. ;(

Beterschap voor alle zieke kindjes, er hangt echt weer vanalles in de lucht.

Wij zijn gisteren naar de bioscoop geweest, Paw Patrol, de 1e keer voor Vlokje. Elke keer als ik haar vroeg of ze het leuk vond schudde ze haar hoofd, maar ze zat er helemaal in hoor :')

Plaatje bij het praatje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 5% gewijzigd door Schanu op 24-10-2021 21:26:48 ]
pi_201890278
Wij zijn donderdag ook voor het eerst met Sofie naar de bioscoop geweest, zelfde film. In het begin vond ze het spannend maar daarna zat ze echt te genieten O+

Sneu voor jullie allemaal dat de hond wegdoet, Schanu. Hopelijk hebben jullie een plek gevonden die goed voelt :*
pi_201890614
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2021 21:05 schreef Schanu het volgende:
Mag mijn ijskoningin Vlokje ook in de lijst? 31 mei 2018 :)

Ik lees over huisdieren. Hier de moeilijke beslissing moeten nemen afscheid te nemen van onze hond. Ze is ZO lief, maar de combinatie met onze oudste is hels. Jewel blijkt add te hebben en wordt daarnaast nog getest op autisme (psycholoog twijfelt tussen niveau 1 en niveau 2). De hond is zo'n heftige prikkel voor haar en triggert zulk gemeen gedrag richting onze hond... volgens de psycholoog niet ongewoon en gedrag dat ook vaak wordt gezien bij brusjes. Vlokje doet het sinds kort idd ook, al heb ik vooral het idee dat zij enkel kopieert wat ze ziet. Afijn, de hond lijdt, wij lijden met haar, dus een afscheid is het beste voor iedereen in deze situatie. Toen ik aan Vlokje vroeg of ze het erg vond, zei ze: nee dat is niet erg, want Jewel slaat B (de hond) en dat is zielig. ;(

Beterschap voor alle zieke kindjes, er hangt echt weer vanalles in de lucht.

Wij zijn gisteren naar de bioscoop geweest, Paw Patrol, de 1e keer voor Vlokje. Elke keer als ik haar vroeg of ze het leuk vond schudde ze haar hoofd, maar ze zat er helemaal in hoor :')

Plaatje bij het praatje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke kan iemand mij een lesje imgur geven? |:( ik krijg de foto's echt nooit meer zichtbaar... iemand zei laatst de link met jpg te pakken, maar ik heb geen keuze qua link en kan dus geen jpg link kiezen.
Beetje omslachtig, maar ik ga het proberen.
Je klikt op de foto die je wilt en dan pas ga je de link delen. Dan zie je wel een .jpg staan.

Jammer van de hond maar lijkt me voor iedereen het beste zo. Valt soms niet mee hè, doen wat goed is. :*
pi_201890771
Thanks! Ik doe het via de telefoon, misschien dat het daarom niet lukt. Heb nu een site gevonden die het wel doet ^O^
pi_201891044
L was met de start van de vakantie ziek en daar zijn we een week zoet mee geweest dus de herfstvakantie bestond vooral uit bankhangen en filmpjes kijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')