Echt een hele enge, zelfingenomen man.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:39 schreef Szura het volgende:
Roger Schmidt
Wat verschrikkelijk pretentieuze kwast is dat toch
Gelukkig is er ook nog het sympathieke aardappelhoofd van Arne Slot.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 00:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Echt een hele enge, zelfingenomen man.
Zijn andere clubs Sjon op alle fronten voorbij?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 01:24 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft Sjon een groot probleem?
Hmm ja, ja ... klinkt wel een beetje 13 in een dozijn. Misschien groeit het nog.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 07:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Conclusie: Gesaffelstein is veel beter dan die drie Ikea plaatjesdraaiers. @:Mani89 Mijn rapportcijfer:
[ afbeelding ]
Het goede nieuws is dat dit een nummer is dat uitgebracht gaat worden op een nieuw album van Swedish House Mafia, wat natuurlijk helemaal niemand interesseert verder. De samenwerking zal dus wel een moetje geweest zijn van Sal, zelfde agency weetjewel.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hmm ja, ja ... klinkt wel een beetje 13 in een dozijn. Misschien groeit het nog.
Ik had ook nog nooit eerder van dit groepje gehoord, jammer dat Abel hier een klein smetje op zijn carriere voor moet toelaten.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het goede nieuws is dat dit een nummer is dat uitgebracht gaat worden op een nieuw album van Swedish House Mafia, wat natuurlijk helemaal niemand interesseert verder. De samenwerking zal dus wel een moetje geweest zijn van Sal, zelfde agency weetjewel.
Woorden als ultimatum, crisis en trauma vallen: Van den Brom voelt de drukquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 01:24 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft Sjon een groot probleem?
Daar zou je toch bijna je vrouw van gaan slaan.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 12:55 schreef franklop het volgende:
Vorig jaar reden ze op deze dag de Stelvio nog op
Ik werd hier net weer aan herinnerd en het blijft echt een schandequote:Vanaf januari 2022 mag omroep ON! uitzenden op radio & TV. De aspirant-omroep wil komend jaar een nieuws- en duidingsprogramma op radio en TV brengen. Hierin belichten zij urgente maatschappelijke thema’s van een andere zijde, waaronder “massa-immigratie, woningnood, klimaatdrammerij, stijgende energieprijzen, de coronapas, de uitdijende politieke macht van de Europese Unie en de afbraak van Nederlandse tradities”.
Ja fuck dit. Geef ons godverdomme een nieuwe GTA.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:36 schreef Koffieplanter het volgende:
De GTA trilogy ziet er echt niet uit. @:Mani89 Tommy Vercetti lijkt meer op Big Smoke dan op Tommy Vercetti.
Dit lees je toch echt alleen maar als je een hekel aan jezelf hebt.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
fweiojfnioejfipoejowjeo-qwjfioewhnvdwipjvowd
Niet gewoon een uitkering en 20 uur per week zwart bijklussenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:50 schreef Steven184 het volgende:
Onze geliefde overheid: "Al die uitkeringstrekkers verpesten ons geweldige lans. Kapot moeten ze, helemaal kapot zeg ik je."
[ twitter ]
Daar gaat het toch niet omquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit lees je toch echt alleen maar als je een hekel aan jezelf hebt.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 17:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik werd hier net weer aan herinnerd en het blijft echt een schande
Kutland.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:50 schreef Steven184 het volgende:
Onze geliefde overheid: "Al die uitkeringstrekkers verpesten ons geweldige lans. Kapot moeten ze, helemaal kapot zeg ik je."
[ twitter ]
Diederik heeft alleen maar corona laten uitbreken om zijn boekje te verkopen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Déjà vu. Marginaal figuur wordt door omstandigheden semi-bekend, brengt een kutboekje uit, komt wat later op licht dubieuze wijze aan de macht, roeit meteen alle politieke tegenstand uit, start een oorlog, miljoenen doden en half Europa en omstreken in puin. Zeg niet dat ik jullie niet gewaarschuwd heb als jullie over een tijdje ergens bij Volgograd liggen te creperen in een loopgraaf.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Diederik heeft alleen maar corona laten uitbreken om zijn boekje te verkopen.
Wat een walgelijke man is dit toch.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Ze vonden ook alle drie dat het aan de spelers van Feyenoord ligt dat het nu wel ergens op lijkt, blijft een leuke rubriek.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:16 schreef maxi-mus het volgende:
@:slobeend Gister VI gekeken? Johan is geen fan van Tim.
Oneerlijk ten opzichte van Dick.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ze vonden ook alle drie dat het aan de spelers van Feyenoord ligt dat het nu wel ergens op lijkt, blijft een leuke rubriek.
Dick had gewoon pech.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ze vonden ook alle drie dat het aan de spelers van Feyenoord ligt dat het nu wel ergens op lijkt, blijft een leuke rubriek.
Dick werd gewoon gesaboteerd door iedereen binnen de clubquote:
Ballenjongen kijkt ook van wat doe jij nou manquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 18:55 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Kijk nou wat 'ie doet Hans.
Volt kan er weinig aan doen dat zich niet genoeg vrouwen en transgenders aanmelden, ze moeten alleen afstappen van die quotumonzin.quote:
quote:Op zondag 24 oktober 2021 17:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is niet alleen ontzettend kinderachtig, maar de kwaliteit is ook echt bedroevend. Deed me meteen denken aan deze klassieker:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
De PSVer met camera ontbreekt.quote:Op zondag 24 oktober 2021 17:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij worden die PSV'ers in dit geval bewust als misvormden afgebeeld
Zal wel een apart doek voor zijn gemaaktquote:Op zondag 24 oktober 2021 17:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De PSVer met camera ontbreekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |