"Als je dat contract van Ajax tekent breek ik je vingers."quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 23:36 schreef Mestreech1990 het volgende:
Geef die Mazraoui snel een dik contract met een dikke tekenpremie a.u.b. Deze ploeg moet echt intact blijven.
Berghuis nooit meer van 10 halen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 23:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Pakt goed uit met Berghuis, hij was ook erg goed, de rest ook trouwens maar had dit niveau niet verwacht van Ajax tegen zo'n tegenstander
Elk speler daar loopt verkeerd of de bal springt van hun voeten. Dood en doodvermoeiend moet dat zijnquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Berghuis nooit meer van 10 halen.
Wat een speler, je begint zijn frustraties bij Feyenoord steeds beter te begrijpen.
Wat heeft Ajax met Benfica te maken?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 23:46 schreef Dven het volgende:
Wordt lastig om op doelsaldo nog de boot in te gaan met +10 voor Ajax en -2 voor Benfica en BVB
Wordt gezellig druk met Benfica er ook bijquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 23:46 schreef Dven het volgende:
Wordt lastig om op doelsaldo nog de boot in te gaan met +10 voor Ajax en -2 voor Benfica en BVB
Het is laat.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat heeft Ajax met Benfica te maken?
quote:Trainer Marco Rose kreeg vlak na de nederlaag van zijn Borussia Dortmund tegen Ajax (4-0) de vraag wat voor een gevoel hij had overgehouden aan een avondje voetballen in de Johan Cruijff Arena. ,,Das war scheisse”, luidde zijn korte antwoord.
,,We begonnen nog wel aardig”, zei de coach van de nummer twee van de Bundesliga. ,,Maar dan komen we op achterstand en wordt het ook snel 2-0", doelde hij op een eigen doelpunt van Marco Reus en een treffer van Daley Blind. “En Ajax kreeg nog veel meer kansen. In de rust dachten we dat er misschien nog wel wat mogelijk was. Maar dan wordt het 3-0. Ajax speelde met zoveel plezier. Er hing voor hen ook een fantastische sfeer in het stadion. Bij ons werden de benen steeds zwaarder en uiteindelijk wordt het dan 4-0.”
,,We wisten dat Ajax goed is”, zei Rose. ,,Maar ze zijn écht goed. We hebben wel een paar kansen gehad. Maar hun doelman was ook erg goed”, zei hij over Remko Pasveer. ,,Ajax combineerde zo goed en legde zoveel agressie in de duels. We moeten hier snel van leren. Want over twee weken spelen we weer tegen elkaar. Maar dan in ons stadion.”
Bron: AD.nl
Dit was ook wel echt een ongekende prestatie, ongelofelijk hoe ze 90 minuten lang met zo'n pressie speelde. Besef ook even dat Dortmund echt in vorm is dit seizoen en een enorm goede selectie heeft. Die Bellingham heeft geen een goede bal geraakt.quote:
Niet als Ajax groepswinnaar wordt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 23:46 schreef TLC het volgende:
Met n beetje pech speelt Ajax meteen na de groepsfase tegen Manchester City
Bring’em on. Niet bang voor. Welke ploeg kan iets tegen de driehoek bergoaso-mazz-antony bedenken? Europese top!quote:Op woensdag 20 oktober 2021 00:20 schreef damsco het volgende:
Champions league titeltje dit jaar binnenhengelen. Lekker joh.
Dortmund laat verdedigend nog wel eens steken vallen natuurlijk. Iets waar Ajax perfect gebruik van heeft gemaakt en het leeuwendeel van de tegenstanders van Dortmund niet eens aan toekomt. Maar goed, Ajax combineert individuele klasse met een fenomenale spelopvatting en een moordend tempo.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 00:05 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Dit was ook wel echt een ongekende prestatie, ongelofelijk hoe ze 90 minuten lang met zo'n pressie speelde. Besef ook even dat Dortmund echt in vorm is dit seizoen en een enorm goede selectie heeft. Die Bellingham heeft geen een goede bal geraakt.
Ik dacht zelf dat Ajax een terugval zou gaan krijgen in de tweede helft vanwege de hoeveelheid energie die ze erin legde. Echter was het 90 minuten lang volle pressie. Dit was echt echt ongekend goed. Er zijn weinig clubs die zoveel energie en aanvallen op de mat leggen.
Laat ze maar komen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 23:46 schreef TLC het volgende:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
Niet gaan indekken, vol tegenaan. Met de sterkste opstelling, dat is met Berghuis.
We spelen ze helemaal dol.
Haha, die schijten zeven kleuren stront.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 23:46 schreef TLC het volgende:
Ja die kan dan wel gaan springen bij de 1-0, maar hij zit er gewoon naast he.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:22 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee, he? Dan ben ik dus toch niet gek. Vraag me al een tijd af of Haaland wel weet of er lucht of zand in de bal zit.
Tutti Frutti, ruit op het middenveld.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 08:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Driehoekjes
Ik ook, later op de avond wel een paar keer door m'n hoofd geschoten hoe kut het was geweest als je het door een technische fout had gemistquote:Op woensdag 20 oktober 2021 07:44 schreef tim020hoorn het volgende:
Wat een avond was het. 1 les geleerd: ticket thuis alvast laden en de app lekker open laten. Heb 45 minuten voor de poort gestaan met die kutapp. Ik was duidelijk niet de enige zag ik.
Denk ik niet. Altijd even wennen bij het grote Ajax.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 09:08 schreef Tarado het volgende:
Maar die Pasveer, was het voor hem nu zo belangrijk dat hij die druk van Stekelenburg niet meer heeft?
Je kan al op het scherm drukken waar het ticket staat tijdens die witte achtergrond met laadcirkel , dan krijg je het ticket te zien zonder dat de app al uitgeladen is.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 07:44 schreef tim020hoorn het volgende:
Wat een avond was het. 1 les geleerd: ticket thuis alvast laden en de app lekker open laten. Heb 45 minuten voor de poort gestaan met die kutapp. Ik was duidelijk niet de enige zag ik.
Iedere matige keeper heeft wel eens een uitschieter. Hij keepte geweldig hoor, maar hij is niet de eerste en ook niet de laatste die in een grote wedstrijd boven zichzelf uitstijgt.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 09:08 schreef Tarado het volgende:
Maar die Pasveer, was het voor hem nu zo belangrijk dat hij die druk van Stekelenburg niet meer heeft?
goeie tip thanks, geen idee of ik dat gisteren geprobeerd heb trouwens. Ben maar de rij uitgegaan, ter hoogte van de pathe deed ie het weer en was op het vak (428) toen de rook net opsteeg van benedenquote:Op woensdag 20 oktober 2021 09:24 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Je kan al op het scherm drukken waar het ticket staat tijdens die witte achtergrond met laadcirkel , dan krijg je het ticket te zien zonder dat de app al uitgeladen is.
Wel de juiste wedstrijd gepaktquote:Op woensdag 20 oktober 2021 09:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Iedere matige keeper heeft wel eens een uitschieter. Hij keepte geweldig hoor, maar hij is niet de eerste en ook niet de laatste die in een grote wedstrijd boven zichzelf uitstijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |