SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!
[ Bericht 0% gewijzigd door Zipportal op 19-10-2021 17:02:22 ]
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:27 schreef GotenSSJ het volgende:
Die all-time NBA top 75 is ook weer erg raar. Lillard en Anthony Davis er in, terwijl iemand als Dwight Howard er niet in staat
Team slaat ook nergens op, hebben allemaal oudjes zonder driepunter opgepikt, en de enige pointguard in de league die absoluut 3 punt schutters om zich heen nodig heeft. Dat gaat genot worden dit jaar.quote:
quote:
Ellington , Bazemore , Monk en Bradley kunnen soms wel schieten.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 12:09 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Team slaat ook nergens op, hebben allemaal oudjes zonder driepunter opgepikt, en de enige pointguard in de league die absoluut 3 punt schutters om zich heen nodig heeft. Dat gaat genot worden dit jaar.
Ellington is wel okay geloof ik ja, maar de rest hebben 1 goed seizoen gehad qua 3 pt %?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 16:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ellington , Bazemore , Monk en Bradley kunnen soms wel schieten.
Nee dit kan ook niet
Wel twee keer Pistons + Pelicans zonder Zion... Timberwolves beginnen waarschijnlijk ook wel 3-0, maar tegen Houston en twee keer Pels. Nog maar even afwachten of dat legit is.quote:
Wat?quote:Op zondag 24 oktober 2021 23:10 schreef GotenSSJ het volgende:
Jezus, Stand With Kyrie Irving![]()
Dan weet je dat die mensen ver heen zijn. Dat is wel de laatste persoon waar bij wil horen
Waarom zou je samen willen staan met een idioot als Kyrie? Dan ben je vrij ver heen imo.quote:
good pointquote:Op maandag 25 oktober 2021 00:27 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Waarom zou je samen willen staan met een idioot als Kyrie? Dan ben je vrij ver heen imo.
SGA sloopt de Lakers ongeveer in z’n eentjequote:Op donderdag 28 oktober 2021 04:46 schreef PowerLoungen het volgende:
Weer smakelijk gelachen om Westbrook en zijn dronken bejaarden terwijl Harden ook niks meer kan uitrichten met de nieuwe regels omtrent het floppen als er geschoten wordt.
Wie geven er tegenwoordig commentaar bij ESPN?quote:Op zondag 24 oktober 2021 00:15 schreef T3hTommay het volgende:
Ik word niet zo vrolijk van deze commentator op ESPN.
Dat Harden keihard door de mand zou vallen zonder al die cadeautjes vanaf de vrijeworplijn zag je al van mijlenver aankomen, goed dat hier eindelijk tegen opgetreden word. Dat geflop liep de spuigaten uit. Overigens zag je Curry dat ook regelmatig doen en Trae Young had er ook een handje van.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 04:46 schreef PowerLoungen het volgende:
Weer smakelijk gelachen om Westbrook en zijn dronken bejaarden terwijl Harden ook niks meer kan uitrichten met de nieuwe regels omtrent het floppen als er geschoten wordt.
Ziet er ook uit alsof die elke ochtend een stuk of 4 chickenbuckets opvreet . Maar goed dat KD met sterren wil spelen die allemaal niet goed snik zijn ipv iemand die wel zijn leven op orde heeft .quote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:35 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat Harden keihard door de mand zou vallen zonder al die cadeautjes vanaf de vrijeworplijn zag je al van mijlenver aankomen, goed dat hier eindelijk tegen opgetreden word. Dat geflop liep de spuigaten uit. Overigens zag je Curry dat ook regelmatig doen en Trae Young had er ook een handje van.
SGA speelde een dag daarvoor ook lekker tegen GSW totdat de duimschroeven werden aangedraaid.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 11:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
SGA sloopt de Lakers ongeveer in z’n eentjeDan heb je toch een groot probleem, ook al was Lebron er niet bij.
Al hadden Giddey en Bazley ook prima games. Maar SGA is speciaal.
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ziet er ook uit alsof die elke ochtend een stuk of 4 chickenbuckets opvreet . Maar goed dat KD met sterren wil spelen die allemaal niet goed snik zijn ipv iemand die wel zijn leven op orde heeft .
Ronald van Damquote:Op donderdag 28 oktober 2021 11:26 schreef Distinction het volgende:
[..]
Wie geven er tegenwoordig commentaar bij ESPN?
Heb je dat ESPN In alle Staten gezien? Die tering Van Gameren van Ziggo zit daar ook al met zijn rubriekje. Optaffen.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:01 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ronald van DamDat jonge jochie en Frank Vischschraper, hebben ook vaak een oud-basketballer naast zich.
Ah bedankt, kan ik dat ook overslaan.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb je dat ESPN In alle Staten gezien? Die tering Van Gameren van Ziggo zit daar ook al met zijn rubriekje. Optaffen.
Hmm, Vischschraper is nog wel ok, van Dam is inderdaad een ramp. Ik vond Smeets altijd top, maar daar zijn de meningen nogal over verdeeld heb ik gemerkt.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:01 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ronald van DamDat jonge jochie en Frank Vischschraper, hebben ook vaak een oud-basketballer naast zich.
Jammer dat ESPN niet de keuze biedt om te kunnen schakelen naar het Amerikaanse commentaar. Op Ziggo bij Nascar kan dat wel bv.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:01 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Met Giddey, F.Wagner en Barnes heb je inderdaad drie youngsters die het tot nu toe goed doen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:58 schreef Sabata het volgende:
Giddey is idd een lekkere fantasy investering, evenals Scottie Barnes die van Siakams afwezigheid. Gelukkig krijgen m'n Duitstalige reserves ook speeltijd (Jakob Poeltl, Frans Wagner en Daniel Theis)
Minstens 8 denk ik en deze jongen had dezelfde hype als LeChina achter zich een paar jaar geleden .quote:Op zondag 31 oktober 2021 11:32 schreef GotenSSJ het volgende:
Cade waardeloos in z'n eerste pot, maar zal vast goed komen.
Die Zion kan trouwens ook echt niet, die zou zomaar eens de zwaarste speler in de league kunnen zijn.
[ afbeelding ]
Hoeveel chickenbuckets eet deze kerel per dag denk jij @:Powerloungen ? Meer/Minder dan Harden?
Ik durf het bijna wel aan dat hij geen 100 games meer gaat spelen in de nba als hij op dit gewicht blijft. Het menselijk lichaam is niet gemaakt voor de combinatie vertical en gewicht wat hij heeft.quote:Op zondag 31 oktober 2021 11:32 schreef GotenSSJ het volgende:
Cade waardeloos in z'n eerste pot, maar zal vast goed komen.
Die Zion kan trouwens ook echt niet, die zou zomaar eens de zwaarste speler in de league kunnen zijn.
[ afbeelding ]
Hoeveel chickenbuckets eet deze kerel per dag denk jij @:Powerloungen ? Meer/Minder dan Harden?
Die gaat binnen zeer afzienbare tijd last krijgen van zijn enkels, maar vooral van zijn knieen. Die lichaamsbouw is niet ok voor voor een atleet in die specifieke sport.quote:Op woensdag 3 november 2021 07:53 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik durf het bijna wel aan dat hij geen 100 games meer gaat spelen in de nba als hij op dit gewicht blijft. Het menselijk lichaam is niet gemaakt voor de combinatie vertical en gewicht wat hij heeft.
Dit wisten we in principe voor de draft ook al. Achteraf had je natuurlijk veel beter voor Ja kunnen gaan, maar ja, als je alles van te voren wist he.
Zoals Charles Barkley zei: "Looks like me and Shaq had a baby"quote:Op woensdag 3 november 2021 07:53 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik durf het bijna wel aan dat hij geen 100 games meer gaat spelen in de nba als hij op dit gewicht blijft. Het menselijk lichaam is niet gemaakt voor de combinatie vertical en gewicht wat hij heeft.
Dit wisten we in principe voor de draft ook al. Achteraf had je natuurlijk veel beter voor Ja kunnen gaan, maar ja, als je alles van te voren wist he.
quote:Op donderdag 4 november 2021 13:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zoals Charles Barkley zei: "Looks like me and Shaq had a baby"
GS heeft nu de beste defense sinds de 2003-2004 Pistons en dat met heel veel turnovers per wedstrijdquote:Op donderdag 4 november 2021 12:52 schreef danusz1986 het volgende:
Wow Gary Payton II mag wel meer speeltijd krijgen. Wat een verdediger. Perfecte match van hem. Verdedigend gaat GS sowieso weer eens stuk beter en zijn daarin een van de betere. Charlotte had een scoring droogte van 7 en 5 minuten.
Zijn bijnaam is ‘The Mitten’.quote:Op donderdag 4 november 2021 12:52 schreef danusz1986 het volgende:
Wow Gary Payton II mag wel meer speeltijd krijgen. Wat een verdediger. Perfecte match van hem. Verdedigend gaat GS sowieso weer eens stuk beter en zijn daarin een van de betere. Charlotte had een scoring droogte van 7 en 5 minuten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |