SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gone...
quote:
Dank je welquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 01:37 schreef Flory het volgende:
[..]![]()
Helaas ben ik vooral thuis morgen ivm diverse bestellingen.
Biertje drinken zou pas lukken na 18 uur ofzo, laat maar weten![]()
En sowieso veel plezier natuurlijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Geen probleem Koen, genieten jullie er maar van morgenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 01:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dank je wel
Zonder gezin bij me was dat een tof idee geweest
Maar mevr Koen heeft 0 begrip voor enig online leven dus dat gaat het hem niet worden
Thanksquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 01:43 schreef Flory het volgende:
[..]
Geen probleem Koen, genieten jullie er maar van morgen
Zwaait terug naar mijn jeugddorpquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 01:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Thanks
Slaap tijd maar eens... Cadzand zwaait![]()
Koffie moet nog even wachten. Ik ga denk ik rond half acht naar het restaurant voor het ontbijtquote:
Je bent al vroeg op danquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 06:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Koffie moet nog even wachten. Ik ga denk ik rond half acht naar het restaurant voor het ontbijt
Werd gewoon wakker, lig nog op bedquote:
Ja ik ben op vakantie in Kroatië, mijn hotel staat in Porec, Istriëquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 06:21 schreef Emmerdeur het volgende:
Allemaal vroeg opmoguh
Zit je in n hotel Bomenverzameling?
Ben je nieuw hier?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 06:21 schreef Emmerdeur het volgende:
Allemaal vroeg opmoguh
Zit je in n hotel Bomenverzameling?
Kroatie , leuk hoor. Al burek gegeten ?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 06:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Werd gewoon wakker, lig nog op bed
[..]
Ja ik ben op vakantie in Kroatië, mijn hotel staat in Porec, Istrië
Sinds July op fok, daarvoor lurker FP. Zat tot voorkort meer in dts, nu pas de rest ontdektquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 06:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben je nieuw hier?Of is het weer een naamswijziging die ik niet heb meegekregen
Volgens mij nog niet. Vandeweek staat er een Kroatische lunch op het programma. Ik ben hier met een groepsreisquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 06:54 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Kroatie , leuk hoor. Al burek gegeten ?
Genieten met de lunch van kiflaquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 07:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgens mij nog niet. Vandeweek staat er een Kroatische lunch op het programma. Ik ben hier met een groepsreis
Ik vind van wel, voor mij ook de eerste keer hoorquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 07:10 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Genieten met de lunch van kifla![]()
Is dat wat, zon groepsreis?
Dat wordt hard fietsen naar werk mevrouw paddenstoelquote:
Hoi vriendjequote:Op dinsdag 19 oktober 2021 07:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat wordt hard fietsen naar werk mevrouw paddenstoel
In Den Haag is er een man overleden die voor de tram is geduwd door anderenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 07:47 schreef Karzai het volgende:
Tram kwam er meteen aan, ben al bijna op het station en dan nog 5 minuutjes met de bus
Slechte jeugd gehad, mie mie mie.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 07:50 schreef Karzai het volgende:
Zag het vanochtend, hoop dat die moordenaars gepakt worden en minimaal 20 jaar krijgen. Maar zullen wel minderjarig zijn met een laag is en komen er met een flutstrafje vanaf
Vriendjequote:
Iemand voor de leeuwen gooien, maar jij mag er best tram van maken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 07:54 schreef UitStraling het volgende:
Is dat geen spreekwoord? "iemand voor de tram gooien"
Iemand voor de bus gooien is ook een uitdrukking.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 07:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iemand voor de leeuwen gooien, maar jij mag er best tram van maken.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 07:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit nu tegenover een collega die ook wakker moet worden of zo, gewoon alleen morguh tegen gezegd en gewoon je bek houden en fokkenZaaaalig
Ah jaquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 07:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Iemand voor de bus gooien is ook een uitdrukking.
Ik wist dat het iets anders wasquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 07:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iemand voor de leeuwen gooien, maar jij mag er best tram van maken.
Ik kan multitaskenquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wist dat het iets anders was![]()
Waar je nu woont zal het stelen van een bloemkool de ergste vorm van criminaliteit zijn denk ik, naast het dialect dan.
Dat zijn de beste collega'squote:Op dinsdag 19 oktober 2021 07:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit nu tegenover een collega die ook wakker moet worden of zo, gewoon alleen morguh tegen gezegd en gewoon je bek houden en werkenZaaaalig
Ik ben blij dat ik niet kan fokken tijdens mijn werk, maar ik vraag me oprecht wel eens af als ik zie hoeveel sommigen hier posten tijdens werktijd of dat niet wat productiever kan allemaal.quote:
Ik ook. Loop al 2 dagen te blaffen en verkouden. Maarja wij bikkels gaan door!!quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:00 schreef CherryLips het volgende:
Jezus wat ben ik verrot. Waarom. Hoe dan.
@Zipportal langer licht genotquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 07:43 schreef Karzai het volgende:
Gelukkig gaat de klok volgende week weer vooruit
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet kan fokken tijdens mijn werk, maar ik vraag me oprecht wel eens af als ik zie hoeveel sommigen hier posten tijdens werktijd of dat niet wat productiever kan allemaal.
Nog meer posten?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet kan fokken tijdens mijn werk, maar ik vraag me oprecht wel eens af als ik zie hoeveel sommigen hier posten tijdens werktijd of dat niet wat productiever kan allemaal.
Hou je Haags!quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:02 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ook. Loop al 2 dagen te blaffen en verkouden. Maarja wij bikkels gaan door!!
Jij bent ook aan het praten he? Alleen dan met tekst.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De rest is extravert en houdt niet op met pratenDat is niet erg, ik luister toch niet
Ja, dit kost minder moeitequote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij bent ook aan het praten he? Alleen dan met tekst.
Goed idee, ik wil altijd als ik thuiskom in bad, maar dan doe ik het niet omdat het tijd kostquote:
Een klok gaat altijd vooruit. Tenzij het stil staat. Dan heeft het 2x per dag gelijk. @Karzai niet, de dagen worden pas weer langer vlak voor de kerst.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:zipportal langer licht genot
Throw someone under the busquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 07:54 schreef UitStraling het volgende:
Is dat geen spreekwoord? "iemand voor de tram gooien"
Ik ben niet verkouden, loop niet te hoesten, maar gewoon bwuuh.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:02 schreef Haags het volgende:
[..]
Alles roze als hij thuiskomt?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:00 schreef kwiwi het volgende:
Gergi is 2 dagen weg voor werk, snel het halve huis reorganiseren![]()
Pompoenoranje.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alles roze als hij thuiskomt?
Eens met het eerste en het tweede is niet van mij van toepassing.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier antwoord je als je er zin in hebt. En kun je anders zijn.
Sta jij weer voor dag en dauw op of is dat voorgoed voorbij?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:02 schreef Haags het volgende:
[..]
Heel veel sterkte vandaag!quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben niet verkouden, loop niet te hoesten, maar gewoon bwuuh.
2x per week naar Utrecht.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sta jij weer voor dag en dauw op of is dat voorgoed voorbij?
Weet je al wie met wie?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ze zijn weer aan het boren op kantoor
Gewoon als je met mensen praat ook bordjes omhoog houden met een smiley om duidelijk te maken hoe je er echt over denktquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eens met het eerste en het tweede is niet van mij van toepassing.
Ik vind het anders voordoen online een raar iets
Komt omdat je zenuwachtig bent voor onze bruiloftquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben niet verkouden, loop niet te hoesten, maar gewoon bwuuh.
Nee in het echt anders voordoen. Als je tegen collega's over Wattenschijfje begint lopen ze voortaan met een boog om je heen. Alhoewel...quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eens met het eerste en het tweede is niet van mij van toepassing.
Ik vind het anders voordoen online een raar iets
Dan zal ik me straks ook nog een paar keer leeg schijten zeker.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Komt omdat je zenuwachtig bent voor onze bruiloft
Romantischquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan zal ik me straks ook nog een paar keer leeg schijten zeker.
Ga je de sprong wagen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Ben echt benieuwd naar die sollicitatie
Twee keer per week naar kantoor. Deze week morgen en overmorgen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja maar volgende maand wordt dat 3x. En jij?
Het is niet zo dat mannen spontaan gaan masturberen van dit zinnetje, hoop ik dan.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan kunnen we binnenkort weer zwaaienquote:
Al is het maar zodat je net iets beter in je jurk pastquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ron Brandsteder misschien.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is niet zo dat mannen spontaan gaan masturberen van dit zinnetje, hoop ik dan.
Ik weet dat je het niet prettig vind. Maar desondanks zal het snel wennen, weer onder je collega's.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Twee keer per week naar kantoor. Deze week morgen en overmorgen.
Zeg je nou dat CL dik is?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan kunnen we binnenkort weer zwaaien
[..]
Al is het maar zodat je net iets beter in je jurk past
Daar kom ik hier Huehue ook niet voor.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is niet zo dat mannen spontaan gaan masturberen van dit zinnetje, hoop ik dan.
Nee eigenlijk niet, ik pak vaker de auto nu.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan kunnen we binnenkort weer zwaaien
[..]
Al is het maar zodat je net iets beter in je jurk past
Goed zo, het is overal wel wat maar daar heb je de houdbaarheidsdatum wel overschreden qua irritatie en geneuzel en gewiewel.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zag gisteravond een leuke vacature en ben gelijk in de pen gekropen
Continu die huilllachsmiley in mensen hun gezicht duwen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon als je met mensen praat ook bordjes omhoog houden met een smiley om duidelijk te maken hoe je er echt over denkt
Heb ik misschien al gedaanquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee in het echt anders voordoen. Als je tegen collega's over Wattenschijfje begint lopen ze voortaan met een boog om je heen. Alhoewel...
Is meestal wel zo'n punt in het leven waarop vrouwen zich compleet uithongeren om een dagje in een lelijke jurk te passen, daarna begint het grote groeien weer.quote:
Ja, dat vind ik ookquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goed zo, het is overal wel wat maar daar heb je de houdbaarheidsdatum wel overschreden qua irritatie en geneuzel en gewiewel.
Go for itquote:
quote:
Ohquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, ik pak vaker de auto nu.
echt he, niet op leeftijd gesorteerd, niet op naam gesorteerd. Hoe kun je een lijstje van 3 ZO verneukenquote:
Kijk USquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Anita, Giovanni en Wesley dan?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Continu die huilllachsmiley in mensen hun gezicht duwen.
al 1000maal beterquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Anita, Giovanni en Wesley dan?
Ja wel wat relaxter nu.quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:20 schreef UitStraling het volgende:
https://columbus-globus-s(...)-oe-100/40-inch?c=40
Instant goedgezindheidquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kijk US![]()
https://www.instagram.com/reel/CVLE4YMJwXC/
Waarom dat nou weer.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik had vanochtend bijna iemand van de weg afgereden een zelfde type auto had als mijn leidinggevend, dus misschien moet ik daar ook even op letten.
ja eigenlijk zouden we elke dag met snoepvipsjes die zingen moeten beginnenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Instant goedgezindheid![]()
Snoepvipsjes
Ja ik wil er sowieso wel eenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ben je modelletje Adolf al tegengekomen? Als ik een huis met een bibliotheek zou hebben, zou ik zoiets wel aanschaffen
Maar dan moet hij open kunnen zodat er een espressoapparaat in past
die komt pas tegen het einde van het jaar denk ik.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Eindejaarsbonus valt wat tegen waarschijnlijk
Ik stem voor, op naar een lieflijkere en aardigere wereldquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja eigenlijk zouden we elke dag met snoepvipsjes die zingen moeten beginnen
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik stem voor, op naar een lieflijkere en aardigere wereld
13e maand komt in novemberquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Eindejaarsbonus valt wat tegen waarschijnlijk
Ja half novemberquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die komt pas tegen het einde van het jaar denk ik.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik had vanochtend bijna iemand van de weg afgereden een zelfde type auto had als mijn leidinggevend, dus misschien moet ik daar ook even op letten.
Ja eh.. als mensen ineens met 80 links gaan rijden...quote:
dat is wat anders. Dat is gewoon als je per 4 weken betaald wordt.quote:
Ik moet iets hequote:
Nee, we worden per maand betaald en dit is een extraatjequote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat is wat anders. Dat is gewoon als je per 4 weken betaald wordt.
Vanavond een varkenshaasje met champignonsquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vanavond slakken uit de oven met snotsaus?
Serieus ja?? Ik heb nooit een eindejaarsbonus gehadquote:
Op Fok! is zij de schuchtere introvert die graag cavia's aait maar zodra het gaspedaal ingetrapt wordt dan is zij de schrik der Nederlandsche snelwegen.quote:
Wat een klotebedrijf zeg, gauw ergens anders kijkenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, we worden per maand betaald en dit is een extraatje
Gewoon de hele maand extra fooi eisen. Naast dat tafeltje blijven staan en de gasten porren tot je genoeg hebtquote:
Dynamiet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je geen koevoet meegenomen om die kast open te breken?
Geniet ervan iig!quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 07:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind van wel, voor mij ook de eerste keer hoor
Volgens mij doel je nu op een ander beroep dan wat @bitterbal doet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij wordt rijk van de fooien door je prachtige kleine wiebelkontje
Triest. Make America lose again.quote:Voormalig president Trump wil via de
rechter voorkomen dat documenten worden
vrijgegeven over de bestorming van het
Capitool op 6 januari.Een commissie van
het Congres doet onderzoek naar de rol
van Trump bij die aanval en wil stukken
inzien van het Witte Huis.
Volgens Trump vallen die stukken,onder
meer vertrouwelijke gesprekken met
medewerkers,onder het recht van een
president om gevoelige documenten niet
te openbaren.
Eerder riep hij voormalige medewerkers
die waren gedagvaard al op om niets te
zeggen.Een van hen,Steve Bannon,kwam
helemaal niet opdagen bij de commissie.
Waar ik heb gesolliciteerd krijg je dat ookquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een klotebedrijf zeg, gauw ergens anders kijken
Dit stukkie klopt ook niet. Bannon was ten tijde van die bestorming al een paar jaar geen medewerker meer.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Triest. Make America lose again.
Daar gaat je vriend dimmy
En toch gaat het gewoon Trump 2024 worden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Triest. Make America lose again.
Daar gaat je vriend dimmy
Klopt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit stukkie klopt ook niet. Bannon was ten tijde van die bestorming al een paar jaar geen medewerker meer.
nou ja die zijn flink gezakt nuquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij wordt rijk van de fooien door je prachtige kleine wiebelkontje
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon de hele maand extra fooi eisen. Naast dat tafeltje blijven staan en de gasten porren tot je genoeg hebt [ afbeelding ]
Denk het niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En toch gaat het gewoon Trump 2024 worden.
Nee, gewoon opgeruimd en georganiseerd.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alles roze als hij thuiskomt?
Ik heb een lam oog en mijn auto in de prak geredenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow dus jij betaald de volgende keer
Nou ja dat hoeft strikt genomen ook niet natuurlijk. Misschien wil de commissie hem toch horen om redenen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit stukkie klopt ook niet. Bannon was ten tijde van die bestorming al een paar jaar geen medewerker meer.
Dat kan. Ik zeg alleen dat het stukkie niet klopt. En als één ding niet klopt, ga ik gelijk twijfelen aan de juistheid van de restquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja dat hoeft strikt genomen ook niet natuurlijk. Misschien wil de commissie hem toch horen om redenen.
is niet te hopen. We hebben nu van beide kampen een seniele clown aan het roer gehad en daaris al 8 jaar mee verloren. De wereld heeft geen tijd voor deze onzin.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En toch gaat het gewoon Trump 2024 worden.
En dus? Dat wist je al voordat onze afspraak stond. Oke de auto mssn nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een lam oog en mijn auto in de prak gereden![]()
dat is dus niet zo. Wat er in het stukkie staat zijn alleen feitelijkheden. Er staat nergens dat Bannon op dat moment nog medewerker was. Dat interpreteer jij, en vervolgens ga je met dat als waarheid in de hand het hele stuk omzagen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat kan. Ik zeg alleen dat het stukkie niet klopt. En als één ding niet klopt, ga ik gelijk twijfelen aan de juistheid van de rest
Netjesquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:43 schreef bitterbal het volgende:
Wij geven op werk op 2e kerstdag een diner voor gezinnen die bij de voedselbank lopen geloof ik
Eens zien of die wel kibbeling krijgen danquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:43 schreef bitterbal het volgende:
Wij geven op werk op 2e kerstdag een diner voor gezinnen die bij de voedselbank lopen geloof ik
Ga ik wel vanuit jaquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Netjes
Ben je ingeroosterd voor die dag?
Hij heeft zich toch alweer officieus kandidaat gesteld "If my doctor says yes I will be there"quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is niet te hopen. We hebben nu van beide kampen een seniele clown aan het roer gehad en daaris al 8 jaar mee verloren. De wereld heeft geen tijd voor deze onzin.
Dan hebben we dus aan één nee-stemmer genoeg deze keerquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij heeft zich toch alweer officieus kandidaat gesteld "If my doctor says yes I will be there"
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is wel je kans om heel veel te eten, de gasten zijn het toch wel gewend om honger te lijden
[..]
Is wel je kans om heel veel te eten, de gasten zijn het toch wel gewend om honger te lijden
Ja, maar niet dat ik moest betalenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:44 schreef TaMieke het volgende:
[..]
En dus? Dat wist je al voordat onze afspraak stond. Oke de auto mssn niet
💪👊quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Een klok gaat altijd vooruit. Tenzij het stil staat. Dan heeft het 2x per dag gelijk. @:karzai niet, de dagen worden pas weer langer vlak voor de kerst.
Run Buda, run.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar niet dat ik moest betalen
Volgens mij zit ik daar al aan.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:25 schreef Dr_Flash het volgende:
tevens welkom op deze warme zachte maar daarom dus natuurlijk weer zeikregenachtige dag. Gelukkig weer 3:54 korter dan gisteren.
In de loop van het leven kan de BH-maat van een vrouw maximaal zes maal veranderen.
Voor wat het waard is
Hopen dan maarquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:52 schreef bitterbal het volgende:
belde net de huisarts. mocht al om 1040 komen maar moet om 11 werken. Dus morgen kan ik om 8 bellen en dan hebben ze eventueel nog een dagplek vrij.
[..]
Heb je een mannelijke of vrouwelijke huisarts?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:52 schreef bitterbal het volgende:
belde net de huisarts. mocht al om 1040 komen maar moet om 11 werken. Dus morgen kan ik om 8 bellen en dan hebben ze eventueel nog een dagplek vrij.
Was te proberenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar niet dat ik moest betalen
Dat vandaag zou een mannelijke zijn geweest. Morgen weet ik nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je een mannelijke of vrouwelijke huisarts?
Maar waarom kun je nu geen afspraak maken voor overmorgen. Da’s toch ook raar?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja 10 gaten had die mevrouw
huehhue
Vol zei ze. Dus ze zegt dat ze morgen en donderdag tien dagplekken overhouden en daar kan je dan sochtends voor bellenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar waarom kun je nu geen afspraak maken voor overmorgen. Da’s toch ook raar?
Nog een paar minuten in het tijdsvakquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:54 schreef CherryLips het volgende:
Er zou tussen half negen en negen uur iemand iets op komen halen.
MAAR JA.
* dud0r kijkt in shirt.quote:
Nou ehm. Dan kun je de rest van je leven toe met wat je nu in de kast hebt liggenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij zit ik daar al aan.
Vroeger licht eerder donker.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:zipportal langer licht genot
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
* dud0r kijkt in shirt.
Verdomd je hebt gelijk. Nooit geweten
ja hier ookquote:
Dan mag je het officieel weggooienquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:06 schreef UitStraling het volgende:
Lachgas - beentje eraf gezaagd.
https://www.ad.nl/binnenl(...)kan-worden~a284e045/
Tijdje geleden bij een bedrijf van mijn zus was er ook een het pand binnen gereden, die had echt iets van tien pogingen gedaan om totaal van de wereld door een muur heen te rijden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Dat lachgas is echt een probleem
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:11 schreef Dr_Flash het volgende:
"Kijk mijn zus in een stevig pand werken"
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:11 schreef Dr_Flash het volgende:
"Kijk mijn zus in een stevig pand werken"
Oh, da's wel flink open voor interpretatie.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:01 schreef CherryLips het volgende:
En vanmiddag komen er mensen naar een mogelijke lekkage kijken, staat ook zo'n fijne ruime tijd voor, tussen negen en half vijf
Hopen dat er zich geen gerrie aandient.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:01 schreef CherryLips het volgende:
En vanmiddag komen er mensen naar een mogelijke lekkage kijken, staat ook zo'n fijne ruime tijd voor, tussen negen en half vijf
Of dat Gerrie net met snacks in haar preutje ligt te ontspannen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hopen dat er zich geen gerrie aandient.
Weer lekker onrustig geslapen maar niet echt pijn ergens. Heb net wel de wonden gezien zijn best groot en geloof dat mijn navel weg isquote:
Tijdens ons vriendenweekend stonden we in een of andere kroeg waar meer lachgas dan bier verkocht werd. Week daarvoor las ik dat grote gemeentes het tegen willen gaan, maar als het gewoon vrij in de kroeg verkocht wordt dan maken ze daar ook niet echt werk van.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:06 schreef UitStraling het volgende:
Lachgas - beentje eraf gezaagd.
https://www.ad.nl/binnenl(...)kan-worden~a284e045/
Nooit meer navelsmeerkaas pulkenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weer lekker onrustig geslapen maar niet echt pijn ergens. Heb net wel de wonden gezien zijn best groot en geloof dat mijn navel weg is
Die zal bitterbal wel opgehangen hebben in de woonkamer.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weer lekker onrustig geslapen maar niet echt pijn ergens. Heb net wel de wonden gezien zijn best groot en geloof dat mijn navel weg is
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dom gedoe voor sjappies.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tijdens ons vriendenweekend stonden we in een of andere kroeg waar meer lachgas dan bier verkocht werd. Week daarvoor las ik dat grote gemeentes het tegen willen gaan, maar als het gewoon vrij in de kroeg verkocht wordt dan maken ze daar ook niet echt werk van.
Mijn navel was sowieso al wat vervormd door de vorige operaties dus dat had ik al niet meerquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nooit meer navelsmeerkaas pulken
Nogal. Waren daar dus ook snel genoeg weer weg.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:23 schreef UitStraling het volgende:
Op dinsdag 19 oktober 2021 09:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Deze post geeft een raar gevoel ergens in mijn tenenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:24 schreef LTVDK het volgende:
Heb straks wel een groot litteken in de vorm van een L
Valt nog best mee met hoe lastig het is.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:14 schreef CherryLips het volgende:
https://www.laurasbakery.(...)oRogQB3bz0rxOUQ1UBN0
Heb alleen geen zin om dat deeg zelf te maken.
Wel fijn dat je geen pijn hebt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan nog de vtk erbij laten tatoeërenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:24 schreef LTVDK het volgende:
Dat ding kost 600 euro, voor dat geld kan ik heel veel kant-en-klaardeeg kopen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Valt nog best mee met hoe lastig het is.
Heb je geen Keukenmachine die kan kneden?
Ik gebruik de KitchenAid als ik geen zin heb om zelf te kneden.
Vergeet de D niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan nog de vtk erbij laten tatoeëren
Ik heb ook nog een beetje raar gevoel in mijn tenen, maar dat komt door de ruggeprikquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Deze post geeft een raar gevoel ergens in mijn tenen
Halloween is vroeg genoeg voor de foto's OK? Wel met hechtingen er nog in graagquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:24 schreef LTVDK het volgende:
Zijn niet oplosbare hechtingen dus die zitten er nog we evenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Halloween is vroeg genoeg voor de foto's OK? Wel met hechtingen er nog in graag
1 van de beste investeringen die ik gedaan heb voor het koken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat ding kost 600 euro, voor dat geld kan ik heel veel kant-en-klaardeeg kopen.
Die mag hij zelf geven huehuehuequote:
Oh nee geen wintertijd, dan kan ik helemaal slecht mijn bed uitkomen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja hier ookGa ik braaf om 10 uur naar bed steeds, lig ik eerst tot 12 uur wakker en de volgende ochtend kan ik er niet uit komen
Schiet maar gauw op met die wintertijd.
Ik straks wel een pita shoarmaquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb geen loempia meer voor de lunch.
ja maar dan is het weer wat langer licht smorgensquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh nee geen wintertijd, dan kan ik helemaal slecht mijn bed uitkomen.
eerst koffie met boterkoek. Voor lunch de rest van die pizza van gisterenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb geen loempia meer voor de lunch.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die zal bitterbal wel opgehangen hebben in de woonkamer.
Wel al gelopen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een beetje raar gevoel in mijn tenen, maar dat komt door de ruggeprik
Gisteren rondjes over de afdeling omdat ik niet verder mocht, toch nog 3800 stapjesquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wel al gelopen?
je stapgemidddelde schiet nu omlaag he
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gisteren rondjes over de afdeling omdat ik niet verder mocht, toch nog 3800 stapjes
good riddance?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen wel jammer dat die katheter er in moet blijven hangen zolang ik dat ruggeprik spul nog krijgquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
blij dat het zo goed met je gaat![]()
dat spul is voor de verdoving? misschien scheelt het je wel heel veel pijn?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen wel jammer dat die katheter er in moet blijven hangen zolang ik dat ruggeprik spul nog krijg
Ja je moet mijn stappen compenserenquote:
Dat denk ik wel ja, heel mijn buik en een deel van mijn benen is er door verdoofdquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat spul is voor de verdoving? misschien scheelt het je wel heel veel pijn?
Heb je een geluk dat het een doordeweekse dag is, dan hoef je er maar 15000 extraquote:
Zullen ze wel voor een reden doenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat denk ik wel ja, heel mijn buik en een deel van mijn benen is er door verdoofd
Ja dat slaat ook nergens op inderdaad. Ik heb gewoon zo'n ding om mijn pols. Dat gaat beter.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:05 schreef mschol het volgende:
ik doe niet aan stappen, ik rol wel
wel eens geprobeerd zo'n telefoon stappen teller maar die sloeg meer dan de helft over
Ik heb hem wel gewoon op de telefoon, die ene die standaard euro op staat. Is qua stappen en snelheid vrij accuraat alleen soms wat te optimistisch over het aantal km’squote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:05 schreef mschol het volgende:
wel eens geprobeerd zo'n telefoon stappen teller maar die sloeg meer dan de helft over
Denk dat hj zonder nu gruwelijke pijnen zou hebbenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat spul is voor de verdoving? misschien scheelt het je wel heel veel pijn?
Ze willen het zo wel gaan afbouwen omdat ik eigenlijk geen pijn heb nuquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat hj zonder nu gruwelijke pijnen zou hebben
Daarom bandje om je pols.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:05 schreef mschol het volgende:
Dat klinkt wel wat enthousiast.quote:
Ja vooral voor een dinsdag waar het heel rustig is haha.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat klinkt wel wat enthousiast.
heb je morfine?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze willen het zo wel gaan afbouwen omdat ik eigenlijk geen pijn heb nu
Hebben ze nog mensen nodig?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja vooral voor een dinsdag waar het heel rustig is haha.
Ah goed, geen doorbraakpijnquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze willen het zo wel gaan afbouwen omdat ik eigenlijk geen pijn heb nu
die stond nog op het station gekquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:22 schreef Ama het volgende:
Volgende keer vraag ik of ik mijn fiets terug mag.
Nee weet niet wat het precies is, zit geloof ik ergens tussen de ruggenwervels en is een of andere anesthesie vloeistofquote:
Nee inmiddels staat mijn stationsfiets op het werk. Morgen maar even met de bus naar werk.quote:
Je ziet er nu uit als een Borg, met allemaal slangetjes?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee weet niet wat het precies is, zit geloof ik ergens tussen de ruggenwervels en is een of andere anesthesie vloeistof
Die probeert as we speak kasten op te blazen om bij haar nootjes te komen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Heeft @:4everblackeyed deze al?
https://eu.flyingtiger.com/products/enter-key-3015609
[ afbeelding ]
quote:De ziekenhuizen in Ede en Tiel willen
dat de landelijke spreiding van
coronapatiënten weer opstart.Ze kampen
met een toestroom van patiënten met
covid,onder meer door de lage
vaccinatiegraad in de regio's,waardoor
ze de drukte nog amper aankunnen.
Een woordvoerder van het ziekenhuis in
Ede zegt tegen Omroep Gelderland dat de
seizoensafdeling voor patiënten met
griep en corona "nu al" vol ligt.Het
LCPS was vorige week juist gestopt met
het spreiden van patiënten,omdat het
niet meer nodig leek.
Volgens Ernst Kuipers van het LCPS kan
de spreiding snel opgestart worden.
Even tellen, heb er 3 voor de wondvocht afvoer, eentje voor de ruggeprik, eentje voor het infuus met zoutoplossing en een katheterquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je ziet er nu uit als een Borg, met allemaal slangetjes?
Resistance is futile. You will be assimilated
Je hebt nog geen regenerate-stekkertje?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even tellen, heb er 3 voor de wondvocht afvoer, eentje voor de ruggeprik, eentje voor het infuus met zoutoplossing en een katheter
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je ziet er nu uit als een Borg, met allemaal slangetjes?
Resistance is futile. You will be assimilated
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |