SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gone...
quote:
Dank je welquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 01:37 schreef Flory het volgende:
[..]![]()
Helaas ben ik vooral thuis morgen ivm diverse bestellingen.
Biertje drinken zou pas lukken na 18 uur ofzo, laat maar weten![]()
En sowieso veel plezier natuurlijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Geen probleem Koen, genieten jullie er maar van morgenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 01:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dank je wel
Zonder gezin bij me was dat een tof idee geweest
Maar mevr Koen heeft 0 begrip voor enig online leven dus dat gaat het hem niet worden
Thanksquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 01:43 schreef Flory het volgende:
[..]
Geen probleem Koen, genieten jullie er maar van morgen
Zwaait terug naar mijn jeugddorpquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 01:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Thanks
Slaap tijd maar eens... Cadzand zwaait![]()
Koffie moet nog even wachten. Ik ga denk ik rond half acht naar het restaurant voor het ontbijtquote:
Je bent al vroeg op danquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 06:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Koffie moet nog even wachten. Ik ga denk ik rond half acht naar het restaurant voor het ontbijt
Werd gewoon wakker, lig nog op bedquote:
Ja ik ben op vakantie in Kroatië, mijn hotel staat in Porec, Istriëquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 06:21 schreef Emmerdeur het volgende:
Allemaal vroeg opmoguh
Zit je in n hotel Bomenverzameling?
Ben je nieuw hier?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 06:21 schreef Emmerdeur het volgende:
Allemaal vroeg opmoguh
Zit je in n hotel Bomenverzameling?
Kroatie , leuk hoor. Al burek gegeten ?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 06:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Werd gewoon wakker, lig nog op bed
[..]
Ja ik ben op vakantie in Kroatië, mijn hotel staat in Porec, Istrië
Sinds July op fok, daarvoor lurker FP. Zat tot voorkort meer in dts, nu pas de rest ontdektquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 06:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben je nieuw hier?Of is het weer een naamswijziging die ik niet heb meegekregen
Volgens mij nog niet. Vandeweek staat er een Kroatische lunch op het programma. Ik ben hier met een groepsreisquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 06:54 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Kroatie , leuk hoor. Al burek gegeten ?
Genieten met de lunch van kiflaquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 07:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgens mij nog niet. Vandeweek staat er een Kroatische lunch op het programma. Ik ben hier met een groepsreis
Ik vind van wel, voor mij ook de eerste keer hoorquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 07:10 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Genieten met de lunch van kifla![]()
Is dat wat, zon groepsreis?
Dat wordt hard fietsen naar werk mevrouw paddenstoelquote:
Hoi vriendjequote:Op dinsdag 19 oktober 2021 07:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat wordt hard fietsen naar werk mevrouw paddenstoel
In Den Haag is er een man overleden die voor de tram is geduwd door anderenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 07:47 schreef Karzai het volgende:
Tram kwam er meteen aan, ben al bijna op het station en dan nog 5 minuutjes met de bus
Slechte jeugd gehad, mie mie mie.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 07:50 schreef Karzai het volgende:
Zag het vanochtend, hoop dat die moordenaars gepakt worden en minimaal 20 jaar krijgen. Maar zullen wel minderjarig zijn met een laag is en komen er met een flutstrafje vanaf
Vriendjequote:
Iemand voor de leeuwen gooien, maar jij mag er best tram van maken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 07:54 schreef UitStraling het volgende:
Is dat geen spreekwoord? "iemand voor de tram gooien"
Iemand voor de bus gooien is ook een uitdrukking.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 07:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iemand voor de leeuwen gooien, maar jij mag er best tram van maken.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 07:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit nu tegenover een collega die ook wakker moet worden of zo, gewoon alleen morguh tegen gezegd en gewoon je bek houden en fokkenZaaaalig
Ah jaquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 07:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Iemand voor de bus gooien is ook een uitdrukking.
Ik wist dat het iets anders wasquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 07:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iemand voor de leeuwen gooien, maar jij mag er best tram van maken.
Ik kan multitaskenquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wist dat het iets anders was![]()
Waar je nu woont zal het stelen van een bloemkool de ergste vorm van criminaliteit zijn denk ik, naast het dialect dan.
Dat zijn de beste collega'squote:Op dinsdag 19 oktober 2021 07:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit nu tegenover een collega die ook wakker moet worden of zo, gewoon alleen morguh tegen gezegd en gewoon je bek houden en werkenZaaaalig
Ik ben blij dat ik niet kan fokken tijdens mijn werk, maar ik vraag me oprecht wel eens af als ik zie hoeveel sommigen hier posten tijdens werktijd of dat niet wat productiever kan allemaal.quote:
Ik ook. Loop al 2 dagen te blaffen en verkouden. Maarja wij bikkels gaan door!!quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:00 schreef CherryLips het volgende:
Jezus wat ben ik verrot. Waarom. Hoe dan.
@Zipportal langer licht genotquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 07:43 schreef Karzai het volgende:
Gelukkig gaat de klok volgende week weer vooruit
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet kan fokken tijdens mijn werk, maar ik vraag me oprecht wel eens af als ik zie hoeveel sommigen hier posten tijdens werktijd of dat niet wat productiever kan allemaal.
Nog meer posten?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet kan fokken tijdens mijn werk, maar ik vraag me oprecht wel eens af als ik zie hoeveel sommigen hier posten tijdens werktijd of dat niet wat productiever kan allemaal.
Hou je Haags!quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:02 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ook. Loop al 2 dagen te blaffen en verkouden. Maarja wij bikkels gaan door!!
Jij bent ook aan het praten he? Alleen dan met tekst.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De rest is extravert en houdt niet op met pratenDat is niet erg, ik luister toch niet
Ja, dit kost minder moeitequote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij bent ook aan het praten he? Alleen dan met tekst.
Goed idee, ik wil altijd als ik thuiskom in bad, maar dan doe ik het niet omdat het tijd kostquote:
Een klok gaat altijd vooruit. Tenzij het stil staat. Dan heeft het 2x per dag gelijk. @Karzai niet, de dagen worden pas weer langer vlak voor de kerst.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:zipportal langer licht genot
Throw someone under the busquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 07:54 schreef UitStraling het volgende:
Is dat geen spreekwoord? "iemand voor de tram gooien"
Ik ben niet verkouden, loop niet te hoesten, maar gewoon bwuuh.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:02 schreef Haags het volgende:
[..]
Alles roze als hij thuiskomt?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:00 schreef kwiwi het volgende:
Gergi is 2 dagen weg voor werk, snel het halve huis reorganiseren![]()
Pompoenoranje.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alles roze als hij thuiskomt?
Eens met het eerste en het tweede is niet van mij van toepassing.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier antwoord je als je er zin in hebt. En kun je anders zijn.
Sta jij weer voor dag en dauw op of is dat voorgoed voorbij?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:02 schreef Haags het volgende:
[..]
Heel veel sterkte vandaag!quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben niet verkouden, loop niet te hoesten, maar gewoon bwuuh.
2x per week naar Utrecht.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sta jij weer voor dag en dauw op of is dat voorgoed voorbij?
Weet je al wie met wie?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ze zijn weer aan het boren op kantoor
Gewoon als je met mensen praat ook bordjes omhoog houden met een smiley om duidelijk te maken hoe je er echt over denktquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eens met het eerste en het tweede is niet van mij van toepassing.
Ik vind het anders voordoen online een raar iets
Komt omdat je zenuwachtig bent voor onze bruiloftquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben niet verkouden, loop niet te hoesten, maar gewoon bwuuh.
Nee in het echt anders voordoen. Als je tegen collega's over Wattenschijfje begint lopen ze voortaan met een boog om je heen. Alhoewel...quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eens met het eerste en het tweede is niet van mij van toepassing.
Ik vind het anders voordoen online een raar iets
Dan zal ik me straks ook nog een paar keer leeg schijten zeker.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Komt omdat je zenuwachtig bent voor onze bruiloft
Romantischquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan zal ik me straks ook nog een paar keer leeg schijten zeker.
Ga je de sprong wagen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Ben echt benieuwd naar die sollicitatie
Twee keer per week naar kantoor. Deze week morgen en overmorgen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja maar volgende maand wordt dat 3x. En jij?
Het is niet zo dat mannen spontaan gaan masturberen van dit zinnetje, hoop ik dan.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan kunnen we binnenkort weer zwaaienquote:
Al is het maar zodat je net iets beter in je jurk pastquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ron Brandsteder misschien.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is niet zo dat mannen spontaan gaan masturberen van dit zinnetje, hoop ik dan.
Ik weet dat je het niet prettig vind. Maar desondanks zal het snel wennen, weer onder je collega's.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Twee keer per week naar kantoor. Deze week morgen en overmorgen.
Zeg je nou dat CL dik is?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan kunnen we binnenkort weer zwaaien
[..]
Al is het maar zodat je net iets beter in je jurk past
Daar kom ik hier Huehue ook niet voor.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is niet zo dat mannen spontaan gaan masturberen van dit zinnetje, hoop ik dan.
Nee eigenlijk niet, ik pak vaker de auto nu.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan kunnen we binnenkort weer zwaaien
[..]
Al is het maar zodat je net iets beter in je jurk past
Goed zo, het is overal wel wat maar daar heb je de houdbaarheidsdatum wel overschreden qua irritatie en geneuzel en gewiewel.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zag gisteravond een leuke vacature en ben gelijk in de pen gekropen
Continu die huilllachsmiley in mensen hun gezicht duwen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon als je met mensen praat ook bordjes omhoog houden met een smiley om duidelijk te maken hoe je er echt over denkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |