Nice; uh wat ik zelf heb is een monitor met usb c waardoor die oplaad als ik hem daarin plug; dat icm de goede accu heeft er voor gezorgd dat ik de meegeleverde oplader nog niet uitgepakt heb.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:57 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Krijg hem morgen binnen. Nog tips voor must-have accessoires? Is mijn eerste MacBook Pro ooit namelijk. Altijd desktop Windows PC gehad.
Als je hem mobiel gebruikt, een stevige laptop tas of beter een rugzakquote:Op woensdag 26 januari 2022 23:57 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Krijg hem morgen binnen. Nog tips voor must-have accessoires? Is mijn eerste MacBook Pro ooit namelijk. Altijd desktop Windows PC gehad.
magic mouse is geweldig. Je weet niet wat je mist. Helaas niet goedkoop,quote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:44 schreef AssyriskaFF het volgende:
Dank voor de tips. Sleeve, Rugtas is al binnen. Magic Mouse wil ik niet. Magic Keyboard gaat terug omdat ik mijn werk laptop op Windows draait dus nu eentje aangeschaft die beide ondersteunt. Alleen nog USB-C monitor.
Mooi apparaat. Fijn dat ik geen dingen als drivers enzo moet installeren. Had ik altijd een hekel aan op Windows.
Prijs maakt mij niet uit maar ik heb ook andere (negatieve) verhalen gehoord. Ook niet praktisch voor mij omdat ik wel eens wissel tussen MacBook en Windows laptop (werk).quote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:50 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
magic mouse is geweldig. Je weet niet wat je mist. Helaas niet goedkoop,
Ik kan echt helemaal niks met dat dingquote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:50 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
magic mouse is geweldig. Je weet niet wat je mist. Helaas niet goedkoop,
Dit gaat een dodelijk saai event worden. Ze kunnen er beter wat persberichten uitgooienquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:03 schreef Aether het volgende:
New Low-Cost iPhone SE 5G and iPad Air Coming on March 8
https://www.macrumors.com/2022/02/04/iphone-se-march-event/
Apple is planning to unveil an updated version of the iPhone SE with 5G and a new iPad Air at an event that's set to take place in March, reports Bloomberg's Mark Gurman. Apple is said to be targeting Tuesday, March 8 for the iPhone SE event.
Geen "erop of eronder" dit keer?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:46 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dit gaat een dodelijk saai event worden. Ze kunnen er beter wat persberichten uitgooien![]()
We kunnen alvast zeggen dat dit eronder gaat zijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Geen "erop of eronder" dit keer?
Voor jou wellicht niet interessant, maar een iPad Pro kost ¤900 en een Mini ¤560. Die iPad Air is kostentechnisch (¤390 ofzo?) voor vrijwel iedereen het meest interessant hoor.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:18 schreef DKUp het volgende:
[..]iPad Air is gewoon tja minder dan een iPad Pro en deze spec update (A15 en camera updates) trekt hem gelijk met de iPad Mini.
Ik bedoel meer dat de aankomende Air nauwelijks een verbetering is met de huidige iPad Air.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Voor jou wellicht niet interessant, maar een iPad Pro kost ¤900 en een Mini ¤560. Die iPad Air is kostentechnisch (¤390 ofzo?) voor vrijwel iedereen het meest interessant hoor.
600?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:43 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat de aankomende Air nauwelijks een verbetering is met de huidige iPad Air.
Deze iPad Air is al meer dan 600 euro. A15, 5G en betere camera’s wat een update zeg voor een event.
De huidige Air is ook 670 euro?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:17 schreef Zwansen het volgende:
[..]
600?
Oh, dacht dat ie qua prijs in de zelfde prijscatalogus kwam als de huidige Air. Zou jammer zijn als er geen goedkoper model iPad zou blijven.
Ik weet de oplossing niet maar 50Gb kost ¤1 per maand ofzo. 5Gb is anno 2022 niks.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:47 schreef SolidasRock het volgende:
Al sinds ik de iPhone 13 Pro Max heb mekkert ie dat ie geen reservekopie kan maken. 5GB is plots niet meer genoeg. iCloudfoto's staan uit. Muziek zet ik erop vanaf PC. Met iPhone X nooit problemen gehad. Als ik op maak reservekopie druk dan is ie even bezig en dan een "kan geen reservekopie maken" en kom tie weer terug op de homepage.
Door de overgang van X naar 13 kreeg ik tijdelijk gratis extra iCloud en sindsdien heb ik dit gezeik dat ie geen reservekopie kan maken. Is dit nou tactiek of is er iets anders aan de hand?
Heb al een klein beetje gegoogeld en niet echt iets bruikbaars gevonden.
Ik weet. Het is ook niet de centjes. Netflix kost meer. Maar 5GB was altijd meer dan genoeg en nu ik ff tijdelijk gratis extra opslagruimte heb is 5GB ineens te weinig? Ik wil gewoon vinden wat er nou is, het moet iets doms zijn wat ik over het hoofd zie of toch tactiek zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:23 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik weet de oplossing niet maar 50Gb kost ¤1 per maand ofzo. 5Gb is anno 2022 niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |