SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Altijd belangrijkquote:
Wat een heerlijk idee voor een ontbijtsmoothiequote:Op maandag 18 oktober 2021 19:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dan eet ik nog liever gepureerde broccoli met gehakt.
Anders krijg je zulke lange zinnen.quote:
Rauw gehakt, want alles moet RAWWWWquote:Op maandag 18 oktober 2021 19:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat een heerlijk idee voor een ontbijtsmoothie
Echt niet, rozequote:Op maandag 18 oktober 2021 19:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zet jij die komma effe dan
normaal was @:ama onze blauwe
rauwe knakworst uit de blenderquote:Op maandag 18 oktober 2021 19:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Rauw gehakt, want alles moet RAWWWW
Werken tegen minimumloon loont gewoon niet.quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je leest het steeds vaker in de horeca
Zou niet etenquote:
Rauw eitje er doorheen voor MAXIMUM PROTEINquote:Op maandag 18 oktober 2021 19:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Rauw gehakt, want alles moet RAWWWW
en dan ook nog eens de helft van de tijd vervelende mensen bedienenquote:Op maandag 18 oktober 2021 19:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Werken tegen minimumloon loont gewoon niet.
Zeker in de horeca waar het hard voor weinig is.
hard voor weinig nooit chagrijnigquote:Op maandag 18 oktober 2021 19:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja en daar plukken ze nu de vruchten van, iedereen heeft nu ander werk en wil niet meer terugquote:Op maandag 18 oktober 2021 19:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is kut om te doen op mobielquote:Op maandag 18 oktober 2021 19:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zet jij die komma effe dan
normaal was @:ama onze blauwe
13 tot 16 euro bij de prikstraten verdienenquote:Op maandag 18 oktober 2021 19:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en daar plukken ze nu de vruchten van, iedereen heeft nu ander werk en wil niet meer terug
Ja misschien komt het doordat ik hem al zo lang niet op tv heb gezien maar hij zag er niet fris uit.quote:
Oh nee ik moet verder kijken dan m'n vingers dik zijnquote:
Wel minder zeikende mensenquote:Op maandag 18 oktober 2021 19:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
13 tot 16 euro bij de prikstraten verdienen
Eens.quote:
DTS?quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:28 schreef Ama het volgende:
Kan ik niet mod worden op een plek waar toch geen hond komt.
Mod va CRE?quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:28 schreef Ama het volgende:
Ja in een vorig leven.quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij deed toch kleurenboeken voor volwassenen?
Viva?quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:28 schreef Ama het volgende:
Hey dat is wel een goeie @yvonnequote:Op maandag 18 oktober 2021 19:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beter het huishoud forum met drie topics
Weet ik veel hahaquote:Op maandag 18 oktober 2021 19:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Waarom zijn daar nu 4 modjes nodig trouwens?
We hebben er al genoeg op FEEquote:Op maandag 18 oktober 2021 19:28 schreef Ama het volgende:
Ja misschien komt het ooit nog wel, ik heb wel heel veel spullen.quote:
Nee SOPquote:Op maandag 18 oktober 2021 19:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
We hebben er al genoeg op FEE
Chi of vf kan vast wel
Denk dat ze er meer van gehoopt hadden.quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Om er toch 4 users te hebben misschien?
Past wel bij je.quote:
Ja, klote doorstart ook he.quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk dat ze er meer van gehoopt hadden.
Zeg het maar.quote:
quote:
jij bent dan meer degene met de zweepquote:Op maandag 18 oktober 2021 19:36 schreef Ama het volgende:
Op het werk ben ik ook echt de schoonmaak bitch. Als mensen hun zooi niet opruimen enz loop ik altijd te bitchen.
Yup 😇quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij bent dan meer degene met de zweep
en zo hoort hetquote:
Nou we hebben ook een hoop luie vrouwen hoor daar. Daar hoor ik zelf ook wel bij maar ja het is mijn taak om schoon te maken (en op te ruimen).quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
en zo hoort het
zet die mannen aan het werk
quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou we hebben ook een hoop luie vrouwen hoor daar. Daar hoor ik zelf ook wel bij maar ja het is mijn taak om schoon te maken (en op te ruimen).
Jawel althans ik doe het gewoon haha.quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
maar je mag dan toch wel mensen aansturen
Op zaterdagavond is het badkamer poetstijd met Budaquote:Op maandag 18 oktober 2021 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
en zo hoort het
zet die mannen aan het werk
wanneer kan ik jullie inhuren?quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Op zaterdagavond is het badkamer poetstijd met Buda
quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou we hebben ook een hoop luie vrouwen hoor daar. Daar hoor ik zelf ook wel bij maar ja het is mijn taak om schoon te maken (en op te ruimen).
Ligt eraan wat het schuift. Er is toeslag tarief voor als ik het in string en schortje moet komen doenquote:
ah nee dacht meer in de trant vanquote:Op maandag 18 oktober 2021 19:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ligt eraan wat het schuift. Er is toeslag tarief voor als ik het in string en schortje moet komen doen
je hebt in 4 jaar tijd nooit dat vakje gebruikt?quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:47 schreef mschol het volgende:
van die dingen die je eerder wilde weten: er blijkt al 4 jaar een regenhoes voor mijn rugzak in mijn rugzak verstopt te zitten..
waarom is dat hele ding nooit genoemd of gemeld dat die er bij zat bij aankoop (waar ik toen ook expliciet advies heb gevraagd mede over waterdichtheid)
een vakje letterlijk aan de onderkant van mijn rugzak.. het is dat ik hem goed moest schoonmaken ivm opengeschoten fles in tas dat ik onder een raar klittenband dingetje zag...quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt in 4 jaar tijd nooit dat vakje gebruikt?
quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
ah nee dacht meer in de trant van
ik trek een leren pakje aan
haal de zwepen en laarzen uit het vet
en zet jullie aan het werk
quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:47 schreef mschol het volgende:
van die dingen die je eerder wilde weten: er blijkt al 4 jaar een regenhoes voor mijn rugzak in mijn rugzak verstopt te zitten..
waarom is dat hele ding nooit genoemd of gemeld dat die er bij zat bij aankoop (waar ik toen ook expliciet advies heb gevraagd mede over waterdichtheid)
Bij de mijne zat het ook in een verborgen vakje onderin!quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:51 schreef mschol het volgende:
[..]
een vakje letterlijk aan de onderkant van mijn rugzak.. het is dat ik hem goed moest schoonmaken ivm opengeschoten fles in tas dat ik onder een raar klittenband dingetje zag...
quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:51 schreef mschol het volgende:
[..]
een vakje letterlijk aan de onderkant van mijn rugzak.. het is dat ik hem goed moest schoonmaken ivm opengeschoten fles in tas dat ik onder een raar klittenband dingetje zag...
ik zou het ff wassenquote:Op maandag 18 oktober 2021 19:54 schreef mschol het volgende:
over schoonmaken gesproken, het stinkt best dat goedje.. kan ik wegkomen met een koud spoelprogramma zonder iets in de wasmachine?, ik vraag mij namelijk af of ik het met doekje wel schoon ga krijgen
Aan de onderkant is ook niet fijn, dan ben je zo Sinterklaas met die schimmel onder z'n zak.quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou het ff wassen
schimmel in je tas is ook minder
Wat heeft er gelekt?quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:54 schreef mschol het volgende:
over schoonmaken gesproken, het stinkt best dat goedje.. kan ik wegkomen met een koud spoelprogramma zonder iets in de wasmachine?, ik vraag mij namelijk af of ik het met doekje wel schoon ga krijgen
quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Aan de onderkant is ook niet fijn, dan ben je zo Sinterklaas met die schimmel onder z'n zak.
Vervolgens kom je vieze boekjes en uitgedroogde kikkers tegen.quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:53 schreef greysbones het volgende:
ik ga zo de rugtassen van de kids nakijken of daar een dergelijk vakje inzit
Je hebt toch net gehaald?quote:
ehhquote:Op maandag 18 oktober 2021 19:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vervolgens kom je vieze boekjes en uitgedroogde kikkers tegen.
Ik heb een keer op het werk een magazijn uit zitten ruimen.quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vervolgens kom je vieze boekjes en uitgedroogde kikkers tegen.
Pubersquote:Op maandag 18 oktober 2021 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
ehh
15 en 17
zal meevallen denk ik
boekjes doen ze niet aan
en kikkers zijn ze al te oud voor![]()
Dan worden t seals rare snoepjes en wietzakjes zeker?(of is dat tegenwoordig niet meer?)quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
ehh
15 en 17
zal meevallen denk ik
boekjes doen ze niet aan
quote:
een pak melkquote:Op maandag 18 oktober 2021 19:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat heeft er gelekt?
Inb4 je (schoon)moeder
dat is op scholen volop te krijgen jaquote:Op maandag 18 oktober 2021 19:59 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Dan worden t seals rare snoepjes en wietzakjes zeker?(of is dat tegenwoordig niet meer?)
Gebruikte condooms en lege drugs zakjes dan.quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
ehh
15 en 17
zal meevallen denk ik
boekjes doen ze niet aan
Dan zit er niks anders op dan toe te geven eraan.quote:
dochter heeft al 2 jaar een vriendquote:Op maandag 18 oktober 2021 20:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gebruikte condooms en lege drugs zakjes dan.
[..]
Dan zit er niks anders op dan toe te geven eraan.
Oh gatver, dat moet je wel goed uitwassen... anders gaat dat stinkenquote:Op maandag 18 oktober 2021 20:00 schreef mschol het volgende:
[..]
een pak melk
ik lees dat sopje lauwwarm en dan beetjr boenen het beste is
Waarom zou je een gebruikte condoom bewaren?quote:Op maandag 18 oktober 2021 20:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gebruikte condooms en lege drugs zakjes dan.
[..]
Dan zit er niks anders op dan toe te geven eraan.
Dat verandert niks aan de opties die ik gafquote:Op maandag 18 oktober 2021 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
dochter heeft al 2 jaar een vriend
zoon is nog in de onderzoekende fase
iig niet onbekend.Dat wordt met de kleine hier nog een verassing straks wat er dan weer hip is.quote:Op maandag 18 oktober 2021 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is op scholen volop te krijgen ja
envelopjes
ponypacks
etc
ze heeft vanmiddag wel een gebruikte condoom opgevist toen ze aan het vissen wasquote:Op maandag 18 oktober 2021 20:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat verandert niks aan de opties die ik gaf
alles zegt: geen wasmachine want dan gaat materiaal schuren en mogelijk kapotquote:Op maandag 18 oktober 2021 20:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh gatver, dat moet je wel goed uitwassen... anders gaat dat stinken![]()
Je kan het niet boenen met een sopje en daarna in de wasmachine kieperen ?
nog grotere shit waarschijnlijkquote:Op maandag 18 oktober 2021 20:03 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
iig niet onbekend.Dat wordt met de kleine hier nog een verassing straks wat er dan weer hip is.
Trofee. Naam erbij en in het plakboek.quote:Op maandag 18 oktober 2021 20:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom zou je een gebruikte condoom bewaren?
"plak"boek uhuhquote:Op maandag 18 oktober 2021 20:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Trofee. Naam erbij en in het plakboek.
quote:Op maandag 18 oktober 2021 20:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Goorquote:Op maandag 18 oktober 2021 20:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat verzinnen alleen mannenquote:Op maandag 18 oktober 2021 20:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien wel van dat spul als in die film lucyquote:Op maandag 18 oktober 2021 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
nog grotere shit waarschijnlijk
Maar jij hebt genoeg geld om de hele fabriek op te kopen.quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
koud... maar weer wat dekens van @:ama jatten
?quote:Op maandag 18 oktober 2021 20:07 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Misschien wel van dat spul als in die film lucy
ja maar ben gierigquote:Op maandag 18 oktober 2021 20:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar jij hebt genoeg geld om de hele fabriek op te kopen.
Oh ja, dan idd niet in de wasmachinequote:Op maandag 18 oktober 2021 20:04 schreef mschol het volgende:
[..]
alles zegt: geen wasmachine want dan gaat materiaal schuren en mogelijk kapot
ik ga wel goed boenen in een sopje met milde zeep
Ziet er leuk uit!quote:Op maandag 18 oktober 2021 20:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:bitterbal
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En serie moordenaarsquote:
Nog file gehad?quote:
Je mag wel een dekentje van mij lenen. Als bedankje voor de doos donutsquote:
quote:Op maandag 18 oktober 2021 20:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je mag wel een dekentje van mij lenen. Als bedankje voor de doos donuts
Ja. Kreeg ik gisteren van etto.quote:
Ik heb de naam verzonnenquote:Op maandag 18 oktober 2021 19:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beter het huishoud forum met drie topics
Moet je niet plat blijven?quote:Op maandag 18 oktober 2021 20:18 schreef LTVDK het volgende:
Mag de afdeling nog niet af met wandelen, 3800 stappen rondjes gelopen, echt ik soms![]()
Liggen jijquote:Op maandag 18 oktober 2021 20:18 schreef LTVDK het volgende:
Mag de afdeling nog niet af met wandelen, 3800 stappen rondjes gelopen, echt ik soms![]()
Bewegen is goed hequote:
Geen lekkende wonden en trekkende hechtingen?quote:Op maandag 18 oktober 2021 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bewegen is goed heis wel even behelpen met zo karretje vol met zakjes
Filmpje van een industrieterrein op je telefoon gezet zodat je dat kon kijken tijdens het lopen?quote:Op maandag 18 oktober 2021 20:18 schreef LTVDK het volgende:
Nope, maar zit ook nog verdovingsmiddel infuus in de rug dus dat zal ok wel meehelpenquote:Op maandag 18 oktober 2021 20:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen lekkende wonden en trekkende hechtingen?
Beetje de vrouwtjes imponeren met je strakke buik zeker he?quote:Op maandag 18 oktober 2021 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nope, maar zit ook nog verdovingsmiddel infuus in de rug dus dat zal ok wel meehelpen
We kunnen wel een kijkdoos voor je maken met een mooi industrieterrein. Of misschien hebben ze een VR-bril voor je.quote:Op maandag 18 oktober 2021 20:18 schreef LTVDK het volgende:
quote:Op maandag 18 oktober 2021 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nope, maar zit ook nog verdovingsmiddel infuus in de rug dus dat zal ok wel meehelpen
Beetjequote:Op maandag 18 oktober 2021 20:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje de vrouwtjes imponeren met je strakke buik zeker he?
Eigen sate-saus meegenomen natuurlijk.quote:Op maandag 18 oktober 2021 20:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je nog iets fatsoenlijks te eten gehad?
Laat ballie het maar niet lezenquote:
Mja was wel ok, beetje als zo’n magnetron stamppot alleen dan niet zo kneiterzout als die uit de supermarktquote:Op maandag 18 oktober 2021 20:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je nog iets fatsoenlijks te eten gehad?
Je moet je dagelijkse portie fruit binnen krijgenquote:Op maandag 18 oktober 2021 20:29 schreef LTVDK het volgende:
En er lagen cherrytomaatjes bovenop, die snapte ik niet helemaal
verse groente yoquote:Op maandag 18 oktober 2021 20:29 schreef LTVDK het volgende:
Nou ja het was 1 cherrytomaat die was doorgesnedenquote:Op maandag 18 oktober 2021 20:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je moet je dagelijkse portie fruit binnen krijgen
Ze kan niet meer ruilenquote:Op maandag 18 oktober 2021 19:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je vriendin is vast blij met je.
Decoratiequote:Op maandag 18 oktober 2021 20:35 schreef LTVDK het volgende:
N
[..]
Nou ja het was 1 cherrytomaat die was doorgesneden
Oot kwisienquote:Op maandag 18 oktober 2021 20:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
DecoratieGaarkeukenbaas met sterrenchefaspiraties
hebbie ook rode dekens? Die passen beter bij mijn ensemblequote:
Oef. Dat is wel heel veelquote:Op maandag 18 oktober 2021 20:35 schreef LTVDK het volgende:
N
[..]
Nou ja het was 1 cherrytomaat die was doorgesneden
Hahahaquote:Op maandag 18 oktober 2021 20:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yolanthe pruik voor haar kopen![]()
https://www.internet-part(...)FEAQYDCABEgJK4fD_BwE
Wel rozequote:Op maandag 18 oktober 2021 20:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hebbie ook rode dekens? Die passen beter bij mijn ensemble
dus als ze de boel ophalen jij vragen : "waar blijft mijn groente"quote:Op maandag 18 oktober 2021 20:29 schreef LTVDK het volgende:
Umberto helemaal zo van: jaa maar mijn broer had ook aids.quote:
Hoe waren de grotten?quote:Op maandag 18 oktober 2021 20:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Kreeg ik net een Messenger bericht vanuit Facebook. Zit er een connectie van een connectie van mij hier in de groepsreis![]()
GEWELDIGquote:
Eigenlijk zegt hij, aids is een vieze gore negerflikkertransgenderziekte dusquote:Op maandag 18 oktober 2021 21:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Umberto helemaal zo van: jaa maar mijn broer had ook aids.
Ja maar die is niet blank!
quote:Op maandag 18 oktober 2021 21:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb ook roze badjas en roze pantoffels.
Ooow, die heb ik gemist.quote:Op maandag 18 oktober 2021 21:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
GEWELDIG![]()
. Ik heb vandaag al een foto gepost BTW
Ja, dat is wat ie zegt.quote:Op maandag 18 oktober 2021 21:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eigenlijk zegt hij, aids is een vieze gore negerflikkertransgenderziekte dus
Ik was al een andere aan het uploadenquote:Op maandag 18 oktober 2021 21:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ooow, die heb ik gemist.Heb je nog een linkje?
Je hebt het volgens mij enorm naar je zinHoe is het Kroatische voer?
Beetje de natte droom van wat oude Duitsers.quote:Op maandag 18 oktober 2021 21:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja, dat is wat ie zegt.
Blanke intellectuelen kunnen nooit Aids krijgen, nou ja niet eerder dan bliksem.
Ziet er tof uitquote:Op maandag 18 oktober 2021 21:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik was al een andere aan het uploaden
[ afbeelding ]
Eten is prima, maar ook veel Italiaans, maar er staat later deze week een Kroatische lunch op het programma
quote:Op maandag 18 oktober 2021 21:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje de natte droom van wat oude Duitsers.
Nou nou nouquote:Op maandag 18 oktober 2021 21:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die grijze muffe huismoedermuis was al compleet uit mijn hoofd verdwenen.
Hmm ja, dat is ook weer zoquote:Op maandag 18 oktober 2021 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is niet negatief bedoeld, zo was het vrouwke gewoon.
Ik raad aan La Trappe Bockbierquote:Op maandag 18 oktober 2021 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
En Grolsch 0,0 herfstbier smaakt heel raar. Beetje umami.
Om nog maar te zwijgen over de Bert en Ernie bedscènesquote:Op maandag 18 oktober 2021 21:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In de VS is het toch wat anders, moest aan mezelf denken op 1.51![]()
Ja, daar zit een raar smaakje aan. Ik weet nog steeds niet zeker of ik het lekker vind.quote:Op maandag 18 oktober 2021 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
En Grolsch 0,0 herfstbier smaakt heel raar. Beetje umami.
Grappig die had ik gisteren bij een enorme lap rood vlees (black Angus)quote:Op maandag 18 oktober 2021 21:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
La Trappe Isid'or past wonderwel perfect bij een enorme lap rood BBQ vlees.
Nee, weet niet of ik dan al naar buiten magquote:Op maandag 18 oktober 2021 21:53 schreef dud0r het volgende:
@:ltvdk heb je je korte broek meegenomen voor morgen?
Fijn dat je alweer wakker enzo bent, hoop dat je niet teveel pijn hebt.quote:Op maandag 18 oktober 2021 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, weet niet of ik dan al naar buiten mag
Humberto is zelf aidsquote:Op maandag 18 oktober 2021 21:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Umberto helemaal zo van: jaa maar mijn broer had ook aids.
Ja maar die is niet blank!
Momenteel niet echt eigenlijk, maar zit nog wel met een actieve verdoving van de ruggeprik dus dat zal ook wel meehelpenquote:Op maandag 18 oktober 2021 22:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Fijn dat je alweer wakker enzo bent, hoop dat je niet teveel pijn hebt.
Zeker enorm opgelucht dat de OK in ieder geval achter de rug is?quote:Op maandag 18 oktober 2021 22:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Momenteel niet echt eigenlijk, maar zit nog wel met een actieve verdoving van de ruggeprik dus dat zal ook wel meehelpen
Ja nu is het vooral afwachten hoe de rest van het herstel gaat, zal nog wel zes weken of langer met zo’n corset ding buikband moeten lopenquote:Op maandag 18 oktober 2021 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeker enorm opgelucht dat de OK in ieder geval achter de rug is?
quote:Op maandag 18 oktober 2021 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, weet niet of ik dan al naar buiten mag
Ben niet homosensueel (als in man met man) en Baudet is zeker niet mijn heldquote:Op maandag 18 oktober 2021 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je held vind je in de aids risicogroep zitten
Krijg je een strakke taille vanquote:Op maandag 18 oktober 2021 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja nu is het vooral afwachten hoe de rest van het herstel gaat, zal nog wel zes weken of langer met zo’n corset ding buikband moeten lopen
Tot nu toe lijkt het toch aardig voorspoedig te gaan, well done.quote:Op maandag 18 oktober 2021 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja nu is het vooral afwachten hoe de rest van het herstel gaat, zal nog wel zes weken of langer met zo’n corset ding buikband moeten lopen
Kunnen etentje met Ballie al gaan plannen.quote:Op maandag 18 oktober 2021 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot nu toe lijkt het toch aardig voorspoedig te gaan, well done.
Romantisch 2 gezinsporties sushi bij kaarslichtquote:Op maandag 18 oktober 2021 22:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kunnen etentje met Ballie al gaan plannen.
Een semi-erotisch topless etentje voor twee, kan dat ergens?quote:Op maandag 18 oktober 2021 22:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kunnen etentje met Ballie al gaan plannen.
dat vraag jij aan mij?quote:Op maandag 18 oktober 2021 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een semi-erotisch topless etentje voor twee, kan dat ergens?
Mag ik niks eten?quote:Op maandag 18 oktober 2021 22:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Romantisch 2 gezinsporties sushi bij kaarslicht
quote:
quote:Op maandag 18 oktober 2021 22:18 schreef dud0r het volgende:
En dan wat ltvdk wel eten anders zit hij alleen maar naar een bunkerende bal te kijken
*TL lichtquote:Op maandag 18 oktober 2021 22:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Romantisch 2 gezinsporties sushi bij kaarslicht
Zeker: Golden Dreamsquote:Op maandag 18 oktober 2021 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een semi-erotisch topless etentje voor twee, kan dat ergens?
Heb jij nu ook een kattenplaatje nodig?quote:
Nee hoorquote:Op maandag 18 oktober 2021 22:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb jij nu ook een kattenplaatje nodig?
Geen idee welke dat is mobiel.quote:Op maandag 18 oktober 2021 22:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom gebruik je niet-fok emo's?
Je mag ook deels thuis de krant lezen thuiswerkenquote:Op maandag 18 oktober 2021 23:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedere morgen lekker de krant lezen op kantoor.
Wat voor soort functie is het?quote:Op maandag 18 oktober 2021 23:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je mag ook deels thuis de krant lezen thuiswerken
Communicatiespecialist bij een landelijke overheid.quote:Op maandag 18 oktober 2021 23:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat voor soort functie is het?
Woehoequote:Op maandag 18 oktober 2021 23:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Communicatiespecialist bij een landelijke overheid.
Zou mooi zijn.quote:Op maandag 18 oktober 2021 23:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik hoop echt dat ik het word. Ik zag deze vacature en ben gelijk achter de laptop gekropen
Tof! Stapje hoger?quote:Op maandag 18 oktober 2021 23:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zou mooi zijn.
Ik hoop morgen een uitnodiging te ontvangen voor een interne waar ik op gesolliciteerd heb.
Ik duim voor je, kan je dit ook combineren met eventuele emigratieplannen?quote:Op maandag 18 oktober 2021 23:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik hoop echt dat ik het word. Ik zag deze vacature en ben gelijk achter de laptop gekropen
Hopelijk krijg je snel een uitnodiging voor een gesprek.quote:Op maandag 18 oktober 2021 23:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Hopelijk voor jou ook goed nieuws.quote:Op maandag 18 oktober 2021 23:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zou mooi zijn.
Ik hoop morgen een uitnodiging te ontvangen voor een interne waar ik op gesolliciteerd heb.
daar heb je iig weinig skils voor nodig..quote:Op maandag 18 oktober 2021 23:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Communicatiespecialist bij een landelijke overheid.
Neequote:Op maandag 18 oktober 2021 23:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik duim voor je, kan je dit ook combineren met eventuele emigratieplannen?
Mooi, dan kan ik het zeker.quote:Op maandag 18 oktober 2021 23:18 schreef mschol het volgende:
[..]
daar heb je iig weinig skils voor nodig..![]()
Meeetingggssssquote:Op maandag 18 oktober 2021 23:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar ik moet echt weg uit mijn huidige baan.
Serieusquote:Op maandag 18 oktober 2021 23:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Het wordt steeds gekker![]()
https://www.ad.nl/den-haa(...)kt-daders~af0e9760b/
Dat zei ik al 2 pagina’s terugquote:Op maandag 18 oktober 2021 23:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Het wordt steeds gekker![]()
https://www.ad.nl/den-haa(...)kt-daders~af0e9760b/
quote:Op maandag 18 oktober 2021 23:25 schreef Koen66 het volgende:
Groetjes uit het verre Cadzand trouwens
Weer op vakantie?quote:Op maandag 18 oktober 2021 23:25 schreef Koen66 het volgende:
Gaat dit over dat hij maar één testikel had?quote:Op maandag 18 oktober 2021 23:34 schreef Budapestenaar het volgende:
@:uitstraling deze is weer zeer de moeite waard
Yup. Iets andere functie maar wel een schaal omhoog.quote:
Dat is precies het grapje dat Mark Felton in het filmpje maaktquote:Op maandag 18 oktober 2021 23:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gaat dit over dat hij maar één testikel had?
quote:Op maandag 18 oktober 2021 23:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Yup. Iets andere functie maar wel een schaal omhoog.
Owquote:Op maandag 18 oktober 2021 23:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is precies het grapje dat Mark Felton in het filmpje maakt
Die zal de gezichten wel hebben onthouden nuquote:
net uitgetrokkenquote:Op maandag 18 oktober 2021 23:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ballie. Zusterpakje nog aan?
500 gaat me niet lukken in 1 keer.quote:Op maandag 18 oktober 2021 23:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik kan in deze functie ook bijna 500 euro bruto omhoog. Dat zal wel niet lukken
Weer? Da's alweer 1.5 maand geleden. En ohja vorig weekend 1 overnachtingkjequote:
quote:Op maandag 18 oktober 2021 23:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Weer? Da's alweer 1.5 maand geleden. En ohja vorig weekend 1 overnachtingkje
Mijn laatste was dat wel. En mik daar nu eigenlijk weer op maar zal dit jaar wel lastig gaan worden.quote:
Vanaf donderdag matig. Morgen en overmorgen warm met wat spetters.quote:Op maandag 18 oktober 2021 23:27 schreef -Shii- het volgende:
[..]![]()
Oh lekker. Mooi weer getroffen ook.
Wtf!!!!quote:Op maandag 18 oktober 2021 23:25 schreef Koen66 het volgende:
Ojeequote:Op maandag 18 oktober 2021 23:54 schreef Koen66 het volgende:
Morgen een dagje naar Brugge, da's lekker dichtbij hier
Zeker al kom ik er sinds alle hoogbouw veel minder graagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gone...
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 01:29 schreef Flory het volgende:
[..]
Zeker al kom ik er sinds alle hoogbouw veel minder graag
Ik zal naar je zwaaienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Ah ja dat ken ook goed, kom er nog wekelijksquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 01:27 schreef Koen66 het volgende:
Wel klein hier, geen behoorlijk supermarkt, vanmiddag daarvoor maar naar Oostburg gereden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |