SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Altijd belangrijkquote:
Wat een heerlijk idee voor een ontbijtsmoothiequote:Op maandag 18 oktober 2021 19:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dan eet ik nog liever gepureerde broccoli met gehakt.
Anders krijg je zulke lange zinnen.quote:
Rauw gehakt, want alles moet RAWWWWquote:Op maandag 18 oktober 2021 19:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat een heerlijk idee voor een ontbijtsmoothie
Echt niet, rozequote:Op maandag 18 oktober 2021 19:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zet jij die komma effe dan
normaal was @:ama onze blauwe
rauwe knakworst uit de blenderquote:Op maandag 18 oktober 2021 19:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Rauw gehakt, want alles moet RAWWWW
Werken tegen minimumloon loont gewoon niet.quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je leest het steeds vaker in de horeca
Zou niet etenquote:
Rauw eitje er doorheen voor MAXIMUM PROTEINquote:Op maandag 18 oktober 2021 19:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Rauw gehakt, want alles moet RAWWWW
en dan ook nog eens de helft van de tijd vervelende mensen bedienenquote:Op maandag 18 oktober 2021 19:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Werken tegen minimumloon loont gewoon niet.
Zeker in de horeca waar het hard voor weinig is.
hard voor weinig nooit chagrijnigquote:Op maandag 18 oktober 2021 19:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja en daar plukken ze nu de vruchten van, iedereen heeft nu ander werk en wil niet meer terugquote:Op maandag 18 oktober 2021 19:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is kut om te doen op mobielquote:Op maandag 18 oktober 2021 19:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zet jij die komma effe dan
normaal was @:ama onze blauwe
13 tot 16 euro bij de prikstraten verdienenquote:Op maandag 18 oktober 2021 19:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en daar plukken ze nu de vruchten van, iedereen heeft nu ander werk en wil niet meer terug
Ja misschien komt het doordat ik hem al zo lang niet op tv heb gezien maar hij zag er niet fris uit.quote:
Oh nee ik moet verder kijken dan m'n vingers dik zijnquote:
Wel minder zeikende mensenquote:Op maandag 18 oktober 2021 19:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
13 tot 16 euro bij de prikstraten verdienen
Eens.quote:
DTS?quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:28 schreef Ama het volgende:
Kan ik niet mod worden op een plek waar toch geen hond komt.
Mod va CRE?quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:28 schreef Ama het volgende:
Ja in een vorig leven.quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij deed toch kleurenboeken voor volwassenen?
Viva?quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:28 schreef Ama het volgende:
Hey dat is wel een goeie @yvonnequote:Op maandag 18 oktober 2021 19:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beter het huishoud forum met drie topics
Weet ik veel hahaquote:Op maandag 18 oktober 2021 19:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Waarom zijn daar nu 4 modjes nodig trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |