SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Altijd belangrijkquote:
Wat een heerlijk idee voor een ontbijtsmoothiequote:Op maandag 18 oktober 2021 19:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dan eet ik nog liever gepureerde broccoli met gehakt.
Anders krijg je zulke lange zinnen.quote:
Rauw gehakt, want alles moet RAWWWWquote:Op maandag 18 oktober 2021 19:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat een heerlijk idee voor een ontbijtsmoothie
Echt niet, rozequote:Op maandag 18 oktober 2021 19:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zet jij die komma effe dan
normaal was @:ama onze blauwe
rauwe knakworst uit de blenderquote:Op maandag 18 oktober 2021 19:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Rauw gehakt, want alles moet RAWWWW
Werken tegen minimumloon loont gewoon niet.quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je leest het steeds vaker in de horeca
Zou niet etenquote:
Rauw eitje er doorheen voor MAXIMUM PROTEINquote:Op maandag 18 oktober 2021 19:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Rauw gehakt, want alles moet RAWWWW
en dan ook nog eens de helft van de tijd vervelende mensen bedienenquote:Op maandag 18 oktober 2021 19:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Werken tegen minimumloon loont gewoon niet.
Zeker in de horeca waar het hard voor weinig is.
hard voor weinig nooit chagrijnigquote:Op maandag 18 oktober 2021 19:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja en daar plukken ze nu de vruchten van, iedereen heeft nu ander werk en wil niet meer terugquote:Op maandag 18 oktober 2021 19:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is kut om te doen op mobielquote:Op maandag 18 oktober 2021 19:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zet jij die komma effe dan
normaal was @:ama onze blauwe
13 tot 16 euro bij de prikstraten verdienenquote:Op maandag 18 oktober 2021 19:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en daar plukken ze nu de vruchten van, iedereen heeft nu ander werk en wil niet meer terug
Ja misschien komt het doordat ik hem al zo lang niet op tv heb gezien maar hij zag er niet fris uit.quote:
Oh nee ik moet verder kijken dan m'n vingers dik zijnquote:
Wel minder zeikende mensenquote:Op maandag 18 oktober 2021 19:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
13 tot 16 euro bij de prikstraten verdienen
Eens.quote:
DTS?quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:28 schreef Ama het volgende:
Kan ik niet mod worden op een plek waar toch geen hond komt.
Mod va CRE?quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:28 schreef Ama het volgende:
Ja in een vorig leven.quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij deed toch kleurenboeken voor volwassenen?
Viva?quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:28 schreef Ama het volgende:
Hey dat is wel een goeie @yvonnequote:Op maandag 18 oktober 2021 19:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beter het huishoud forum met drie topics
Weet ik veel hahaquote:Op maandag 18 oktober 2021 19:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Waarom zijn daar nu 4 modjes nodig trouwens?
We hebben er al genoeg op FEEquote:Op maandag 18 oktober 2021 19:28 schreef Ama het volgende:
Ja misschien komt het ooit nog wel, ik heb wel heel veel spullen.quote:
Nee SOPquote:Op maandag 18 oktober 2021 19:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
We hebben er al genoeg op FEE
Chi of vf kan vast wel
Denk dat ze er meer van gehoopt hadden.quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Om er toch 4 users te hebben misschien?
Past wel bij je.quote:
Ja, klote doorstart ook he.quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk dat ze er meer van gehoopt hadden.
Zeg het maar.quote:
quote:
jij bent dan meer degene met de zweepquote:Op maandag 18 oktober 2021 19:36 schreef Ama het volgende:
Op het werk ben ik ook echt de schoonmaak bitch. Als mensen hun zooi niet opruimen enz loop ik altijd te bitchen.
Yup 😇quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij bent dan meer degene met de zweep
en zo hoort hetquote:
Nou we hebben ook een hoop luie vrouwen hoor daar. Daar hoor ik zelf ook wel bij maar ja het is mijn taak om schoon te maken (en op te ruimen).quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
en zo hoort het
zet die mannen aan het werk
quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou we hebben ook een hoop luie vrouwen hoor daar. Daar hoor ik zelf ook wel bij maar ja het is mijn taak om schoon te maken (en op te ruimen).
Jawel althans ik doe het gewoon haha.quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
maar je mag dan toch wel mensen aansturen
Op zaterdagavond is het badkamer poetstijd met Budaquote:Op maandag 18 oktober 2021 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
en zo hoort het
zet die mannen aan het werk
wanneer kan ik jullie inhuren?quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Op zaterdagavond is het badkamer poetstijd met Buda
quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou we hebben ook een hoop luie vrouwen hoor daar. Daar hoor ik zelf ook wel bij maar ja het is mijn taak om schoon te maken (en op te ruimen).
Ligt eraan wat het schuift. Er is toeslag tarief voor als ik het in string en schortje moet komen doenquote:
ah nee dacht meer in de trant vanquote:Op maandag 18 oktober 2021 19:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ligt eraan wat het schuift. Er is toeslag tarief voor als ik het in string en schortje moet komen doen
je hebt in 4 jaar tijd nooit dat vakje gebruikt?quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:47 schreef mschol het volgende:
van die dingen die je eerder wilde weten: er blijkt al 4 jaar een regenhoes voor mijn rugzak in mijn rugzak verstopt te zitten..
waarom is dat hele ding nooit genoemd of gemeld dat die er bij zat bij aankoop (waar ik toen ook expliciet advies heb gevraagd mede over waterdichtheid)
een vakje letterlijk aan de onderkant van mijn rugzak.. het is dat ik hem goed moest schoonmaken ivm opengeschoten fles in tas dat ik onder een raar klittenband dingetje zag...quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt in 4 jaar tijd nooit dat vakje gebruikt?
quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
ah nee dacht meer in de trant van
ik trek een leren pakje aan
haal de zwepen en laarzen uit het vet
en zet jullie aan het werk
quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:47 schreef mschol het volgende:
van die dingen die je eerder wilde weten: er blijkt al 4 jaar een regenhoes voor mijn rugzak in mijn rugzak verstopt te zitten..
waarom is dat hele ding nooit genoemd of gemeld dat die er bij zat bij aankoop (waar ik toen ook expliciet advies heb gevraagd mede over waterdichtheid)
Bij de mijne zat het ook in een verborgen vakje onderin!quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:51 schreef mschol het volgende:
[..]
een vakje letterlijk aan de onderkant van mijn rugzak.. het is dat ik hem goed moest schoonmaken ivm opengeschoten fles in tas dat ik onder een raar klittenband dingetje zag...
quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:51 schreef mschol het volgende:
[..]
een vakje letterlijk aan de onderkant van mijn rugzak.. het is dat ik hem goed moest schoonmaken ivm opengeschoten fles in tas dat ik onder een raar klittenband dingetje zag...
ik zou het ff wassenquote:Op maandag 18 oktober 2021 19:54 schreef mschol het volgende:
over schoonmaken gesproken, het stinkt best dat goedje.. kan ik wegkomen met een koud spoelprogramma zonder iets in de wasmachine?, ik vraag mij namelijk af of ik het met doekje wel schoon ga krijgen
Aan de onderkant is ook niet fijn, dan ben je zo Sinterklaas met die schimmel onder z'n zak.quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou het ff wassen
schimmel in je tas is ook minder
Wat heeft er gelekt?quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:54 schreef mschol het volgende:
over schoonmaken gesproken, het stinkt best dat goedje.. kan ik wegkomen met een koud spoelprogramma zonder iets in de wasmachine?, ik vraag mij namelijk af of ik het met doekje wel schoon ga krijgen
quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Aan de onderkant is ook niet fijn, dan ben je zo Sinterklaas met die schimmel onder z'n zak.
Vervolgens kom je vieze boekjes en uitgedroogde kikkers tegen.quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:53 schreef greysbones het volgende:
ik ga zo de rugtassen van de kids nakijken of daar een dergelijk vakje inzit
Je hebt toch net gehaald?quote:
ehhquote:Op maandag 18 oktober 2021 19:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vervolgens kom je vieze boekjes en uitgedroogde kikkers tegen.
Ik heb een keer op het werk een magazijn uit zitten ruimen.quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vervolgens kom je vieze boekjes en uitgedroogde kikkers tegen.
Pubersquote:Op maandag 18 oktober 2021 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
ehh
15 en 17
zal meevallen denk ik
boekjes doen ze niet aan
en kikkers zijn ze al te oud voor![]()
Dan worden t seals rare snoepjes en wietzakjes zeker?(of is dat tegenwoordig niet meer?)quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
ehh
15 en 17
zal meevallen denk ik
boekjes doen ze niet aan
en kikkers zijn ze al te oud voor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |