Heb je mooie fotos gemaakt?quote:Op maandag 18 oktober 2021 17:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
de grotten van Postojna, wow, wow en nog eens wow
Gelukkig zijn er hulp troepenquote:Op maandag 18 oktober 2021 17:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja.
Ik dacht het wel even in elkaar te kunnen zetten, maar ik snap er geen hout van. Nu ligt mijn kamer vol met planken, schroeven, dopjes, houtjes, rare dingetjes en railsen![]()
Vanavond komen er hulptroepen om me te helpen
Genieten Bos?quote:Op maandag 18 oktober 2021 17:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Echt wel. Daar was ik zelf nooit uitgekomen. Ik wou al de montageservice gaan bellenquote:
je denkt hoe moeilijk kan het zijn hequote:Op maandag 18 oktober 2021 17:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Echt wel. Daar was ik zelf nooit uitgekomen. Ik wou al de montageservice gaan bellen
Nog even afwachten hoe effectief die hulptroepen gaan zijnquote:Op maandag 18 oktober 2021 17:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Echt wel. Daar was ik zelf nooit uitgekomen. Ik wou al de montageservice gaan bellen
Dat is waarquote:Op maandag 18 oktober 2021 17:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Nog even afwachten hoe effectief die hulptroepen gaan zijn
Ze zijn er zelf in ieder geval van overtuigd dat ze dat wel even voor me gaan doen. Ik vertrouw eropquote:Op maandag 18 oktober 2021 17:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Nog even afwachten hoe effectief die hulptroepen gaan zijn
quote:Op maandag 18 oktober 2021 17:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze zijn er zelf in ieder geval van overtuigd dat ze dat wel even voor me gaan doen. Ik vertrouw erop
Doe ons maar verslag van het gebeurenquote:
Volgens mij welquote:
Ja met volle teugenquote:
Prachtige foto zegquote:Op maandag 18 oktober 2021 17:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgens mij wel
[ afbeelding ]
[..]
Ja met volle teugen
Mooi hoorquote:Op maandag 18 oktober 2021 17:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgens mij wel
[ afbeelding ]
[..]
Ja met volle teugen
Beetje grootquote:Op maandag 18 oktober 2021 17:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgens mij wel
[ afbeelding ]
[..]
Ja met volle teugen
Tof Bos, ik had dus niets teveel gezegdquote:Op maandag 18 oktober 2021 17:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Sjakiequote:Op maandag 18 oktober 2021 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tof Bos, ik had dus niets teveel gezegd
Greet!quote:
hier alles goedquote:Op maandag 18 oktober 2021 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Greet!![]()
Het valt niet mee, maar ik heb vandaag weer eens een hele dag gewerkt en ik moet bekennen dat dat best weer eens fijn was.
Hoe is het hier?
quote:Op maandag 18 oktober 2021 18:44 schreef aloa het volgende:
Het is hier Fantastisch...![]()
[ afbeelding ]
neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |