SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even vragen of de zuster het morgen flink onder handen neemt huehue!quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er hangt een katheter in maar heel veel gevoel zit er nu niet
Zuster Bal al gesignaleerd?quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even vragen of de zuster het morgen flink onder handen neemt huehue!
volgens mij is ze nu onderwegquote:Op maandag 18 oktober 2021 14:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zuster Bal al gesignaleerd?
Die komt alleen rond etenstijd langs om het diner te verorberen vrees ikquote:Op maandag 18 oktober 2021 14:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zuster Bal al gesignaleerd?
quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die komt alleen rond etenstijd langs om het diner te verorberen vrees ik
Alweer? Lekkerquote:Op maandag 18 oktober 2021 14:41 schreef Budapestenaar het volgende:
O, we krijgen weer een extra vrije dag van the firm
Geloof niet dat ze van de zelfkastijding is hoorquote:Op maandag 18 oktober 2021 14:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die komt alleen rond etenstijd langs om het diner te verorberen vrees ik
Wij kregen vorig jaar een halve dag op 24 dec. Gvd zeg, de halve dag waar toch al niemand op komt dagen en dan moesten we de CEO daar op de blote knietjes voor bedankenquote:Op maandag 18 oktober 2021 14:41 schreef Budapestenaar het volgende:
O, we krijgen weer een extra vrije dag van the firm
Je leeft nogquote:Op maandag 18 oktober 2021 14:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geloof niet dat ze van de zelfkastijding is hoor
quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij kregen vorig jaar een halve dag op 24 dec. Gvd zeg, de halve dag waar toch al niemand op komt dagen en dan moesten we de CEO daar op de blote knietjes voor bedanken
Weet je zeker dat je BINNEN het bedrijf iets nieuws moet gaan zoeken?quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Uitknijpers!
Dit is de tweede of derde dit jaar. Komt allemaal uit de VS. Managers hier vinden het vreselijk
Je bent er weer.quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geloof niet dat ze van de zelfkastijding is hoor
quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij kregen vorig jaar een halve dag op 24 dec. Gvd zeg, de halve dag waar toch al niemand op komt dagen en dan moesten we de CEO daar op de blote knietjes voor bedanken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gaat hard.
"de dag die je wist dat zou komen is eindelijk hier"quote:Op maandag 18 oktober 2021 15:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat vinden jullie de meest achterlijke, eencellige stukken songtekst uit Nederlandsche nummers?
Ik heb stiekem met je gedanst,quote:Op maandag 18 oktober 2021 15:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat vinden jullie de meest achterlijke, eencellige stukken songtekst uit Nederlandsche nummers?
Met jou verveel ik me geen momentenooquote:Op maandag 18 oktober 2021 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"de dag die je wist dat zou komen is eindelijk hier"
quote:Op maandag 18 oktober 2021 15:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb stiekem met je gedanst,
Ik hoop dat je het leuk vond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |