SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even vragen of de zuster het morgen flink onder handen neemt huehue!quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er hangt een katheter in maar heel veel gevoel zit er nu niet
Zuster Bal al gesignaleerd?quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even vragen of de zuster het morgen flink onder handen neemt huehue!
volgens mij is ze nu onderwegquote:Op maandag 18 oktober 2021 14:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zuster Bal al gesignaleerd?
Die komt alleen rond etenstijd langs om het diner te verorberen vrees ikquote:Op maandag 18 oktober 2021 14:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zuster Bal al gesignaleerd?
quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die komt alleen rond etenstijd langs om het diner te verorberen vrees ik
Alweer? Lekkerquote:Op maandag 18 oktober 2021 14:41 schreef Budapestenaar het volgende:
O, we krijgen weer een extra vrije dag van the firm
Geloof niet dat ze van de zelfkastijding is hoorquote:Op maandag 18 oktober 2021 14:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die komt alleen rond etenstijd langs om het diner te verorberen vrees ik
Wij kregen vorig jaar een halve dag op 24 dec. Gvd zeg, de halve dag waar toch al niemand op komt dagen en dan moesten we de CEO daar op de blote knietjes voor bedankenquote:Op maandag 18 oktober 2021 14:41 schreef Budapestenaar het volgende:
O, we krijgen weer een extra vrije dag van the firm
Je leeft nogquote:Op maandag 18 oktober 2021 14:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geloof niet dat ze van de zelfkastijding is hoor
quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij kregen vorig jaar een halve dag op 24 dec. Gvd zeg, de halve dag waar toch al niemand op komt dagen en dan moesten we de CEO daar op de blote knietjes voor bedanken
Weet je zeker dat je BINNEN het bedrijf iets nieuws moet gaan zoeken?quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Uitknijpers!
Dit is de tweede of derde dit jaar. Komt allemaal uit de VS. Managers hier vinden het vreselijk
Je bent er weer.quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geloof niet dat ze van de zelfkastijding is hoor
quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij kregen vorig jaar een halve dag op 24 dec. Gvd zeg, de halve dag waar toch al niemand op komt dagen en dan moesten we de CEO daar op de blote knietjes voor bedanken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gaat hard.
"de dag die je wist dat zou komen is eindelijk hier"quote:Op maandag 18 oktober 2021 15:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat vinden jullie de meest achterlijke, eencellige stukken songtekst uit Nederlandsche nummers?
Ik heb stiekem met je gedanst,quote:Op maandag 18 oktober 2021 15:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat vinden jullie de meest achterlijke, eencellige stukken songtekst uit Nederlandsche nummers?
Met jou verveel ik me geen momentenooquote:Op maandag 18 oktober 2021 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"de dag die je wist dat zou komen is eindelijk hier"
quote:Op maandag 18 oktober 2021 15:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb stiekem met je gedanst,
Ik hoop dat je het leuk vond.
"Een beetje verliefd, ik dacht een beetje verliefd,quote:Op maandag 18 oktober 2021 15:49 schreef Lospedrosa het volgende:
goed bezig geweest dusquote:
wat vaker gaan wandelen dan. beetje conditie opbouwenquote:
Het gaat niet om de afstand haha maar gewoon lange dag op het werk gehad voor mijn doen. Hele tijd sjouwen en schoonmaken enz.quote:Op maandag 18 oktober 2021 16:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
wat vaker gaan wandelen dan. beetje conditie opbouwen
Het is een bedrijf met iets van 4.000 mensen in Nederland alleen. Binnen het bedrijf naar een andere afdeling is zo ongeveer net zo'n grote stap als naar een ander bedrijf.quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je BINNEN het bedrijf iets nieuws moet gaan zoeken?
ach een dagje hard werken is geen probleem natuurlijkquote:Op maandag 18 oktober 2021 16:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Het gaat niet om de afstand haha maar gewoon lange dag op het werk gehad voor mijn doen. Hele tijd sjouwen en schoonmaken enz.
André Hazes met zijn Prisma rijmwoordenboekquote:Op maandag 18 oktober 2021 16:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Een beetje verliefd, ik dacht een beetje verliefd,
Als ik wist wat jij toen dacht, had ik nooit op jou gewacht"
Ergo, simpele sjap denkt een wijf te hebben gevonden om zijn onderbroeken te wassen maar ze had gewoon jeuk aan de dwarsfluit.
ook nog verdwaalde dieren?quote:Op maandag 18 oktober 2021 16:10 schreef Ama het volgende:
Maar behalve de kantine zie je er waarschijnlijk toch weinig van verder omdat het gewoon groot gebouw is met veel troep ook nog van de oude dierentuin.
Deze vat ik wel.quote:Op maandag 18 oktober 2021 16:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
André Hazes met zijn Prisma rijmwoordenboek
Nee maar wel allemaal dingen waardoor je ziet dat het een dierentuin was.quote:
Had zomaar kunnen worden:quote:Op maandag 18 oktober 2021 16:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze vat ik wel.
"M'n schoenen zijn gejat
Maar ik hoef niet meer naar buiten
Want er is nog wel wat"
quote:Op maandag 18 oktober 2021 16:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had zomaar kunnen worden:
"M'n schoenen zijn gejat
Door een vieze vuile rat
Pak 'm luie kat!
Nou hup hup @bitterbalquote:Op maandag 18 oktober 2021 16:16 schreef LTVDK het volgende:
Ik begin mijn piel weer een beetje te voelen
Rustig aan he? Er liggen andere mensen op je kamerquote:Op maandag 18 oktober 2021 16:16 schreef LTVDK het volgende:
Dat is het allerbelangrijkstequote:Op maandag 18 oktober 2021 16:16 schreef LTVDK het volgende:
quote:Op maandag 18 oktober 2021 16:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is het allerbelangrijkste![]()
@:bitterbal, lees je mee? Gaat goedkomen helemaal
Ze zit er bovenopquote:Op maandag 18 oktober 2021 16:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is het allerbelangrijkste![]()
@:bitterbal, lees je mee? Gaat goedkomen helemaal
Ja kquote:Op maandag 18 oktober 2021 16:19 schreef Ama het volgende:
Nog steeds geen antwoord waarom jullie nooit eens gaan daten. Is 1 van de 2 zo lelijk ofzo?
Eerste kindje noemen we Garp.quote:Op maandag 18 oktober 2021 16:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Kleine bitterelteetjes behoren nog tot de mogelijkheden
Ja hangt ook nog een slang inquote:Op maandag 18 oktober 2021 16:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rustig aan he? Er liggen andere mensen op je kamer
Nou volgens mij denkt hij daar anders over. Jullie gaan gewoon nog een paar jaar om elkaar heen draaien en hier janken dat je single bent of?quote:
Wie jankt er dat die single is ama?quote:Op maandag 18 oktober 2021 16:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou volgens mij denkt hij daar anders over. Jullie gaan gewoon nog een paar jaar om elkaar heen draaien en hier janken dat je single bent of?
Oh dat is wel coolquote:Op maandag 18 oktober 2021 16:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee maar wel allemaal dingen waardoor je ziet dat het een dierentuin was.Borden met heel groot Noorder Dierenpark erop enz.
Zeg het ze!quote:Op maandag 18 oktober 2021 16:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou volgens mij denkt hij daar anders over. Jullie gaan gewoon nog een paar jaar om elkaar heen draaien en hier janken dat je single bent of?
berig ook?quote:Op maandag 18 oktober 2021 16:23 schreef FranticDJ het volgende:
Loop hier een klein vrouwtje met een beer van een Duitse dog voorbij
Blof.quote:
Dire staights heeft zelf een zinnetje voor DIMMquote:'See the little faggot with the earring and the make-up.’
Hebben al 2 jaar een relatie denk ik.quote:Op maandag 18 oktober 2021 16:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja of het is een matige act of dit is niet te begrijpen.
Meneer is goed, ik maak broek goed, jij wil Donald duck plaatje?quote:Op maandag 18 oktober 2021 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
ik snap er maar weinig van.
Straks even de stad in, broek naar de kleermaker brengen.
tuinbonen.. dit wordt leukquote:Op maandag 18 oktober 2021 16:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer een weekje appeltjes, tuinbonen en broccoli eten anders?
Die bewaren we toch voor kerst of oud op nieuw?quote:Op maandag 18 oktober 2021 16:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tuinbonen.. dit wordt leuk
*pakt popcorn
Bijzondere combi.quote:Op maandag 18 oktober 2021 16:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer een weekje appeltjes, tuinbonen en broccoli eten anders?
Hmm?quote:Op maandag 18 oktober 2021 16:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die bewaren we toch voor kerst of oud op nieuw?
Ik ben bang dat ze niet zo ruimdenkend zijn. Ik kreeg het net bijna aan de stok met de directeur. Die zei dat het toch zo fijn is dat we weer op kantoor mogen zijn en dat we daar allemaal blij mee moeten zijn.quote:Op maandag 18 oktober 2021 16:25 schreef kwiwi het volgende:
@:Budapestenaar is het trouwens geen mogelijkheid om binnen hetzelfde bedrijf vanuit Budapest te werken, en dan evt een stapje in salaris terugdoen indien nodig? Ze hebben vast ook een kantoor in Hongarije? Kan me vergissen maar volgens mij zijn ze dan ook als je naar de volledige kosten voor jou als werknemer kijkt, goedkoper uit. Dat moet ze toch aanspreken
Volgende keer dit weer zeggen maar dan met rode ogen en een groot koksmes in je handen.quote:Op maandag 18 oktober 2021 16:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze niet zo ruimdenkend zijn. Ik kreeg het net bijna aan de stok met de directeur. Die zei dat het toch zo fijn is dat we weer op kantoor mogen zijn en dat we daar allemaal blij mee moeten zijn.
Toen heb ik gezegd dat hij misschien eens wat minder vanuit zichzelf moet redeneren
Daar scoor je inderdaad geen punten mee.quote:Op maandag 18 oktober 2021 16:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze niet zo ruimdenkend zijn. Ik kreeg het net bijna aan de stok met de directeur. Die zei dat het toch zo fijn is dat we weer op kantoor mogen zijn en dat we daar allemaal blij mee moeten zijn.
Toen heb ik gezegd dat we hij misschien eens wat minder vanuit zichzelf moet redeneren
quote:Op maandag 18 oktober 2021 16:42 schreef Karzai het volgende:
ik ga zo lekker bij mijn moedertje eten
https://favorflav.com/nl/(...)met-zachte-uiensaus/
Mijn moeder kon helaas niet echt kokenquote:Op maandag 18 oktober 2021 16:42 schreef Karzai het volgende:
ik ga zo lekker bij mijn moedertje eten
https://favorflav.com/nl/(...)met-zachte-uiensaus/
je vader kan toch wel koken?quote:Op maandag 18 oktober 2021 16:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn moeder kon helaas niet echt kokenwas een schat van een mens (laatste jaren iig) maar koken? nope haha.
Hmm, zonde.quote:Op maandag 18 oktober 2021 16:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toen heb ik gezegd dat hij misschien eens wat minder vanuit zichzelf moet redeneren
Mijne wel gelukkig, maar ze kon vooral goed bakkenquote:Op maandag 18 oktober 2021 16:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn moeder kon helaas niet echt kokenwas een schat van een mens (laatste jaren iig) maar koken? nope haha.
Ja gelukkig wel.quote:
Veel bedrijven gaan we terug naar de oude normaal. Weg nieuwe normaal.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |