Nee hoor. Ik heb weleens met een geblokkeerde pas gestaan tijdens de kerstinkopen omdat het uitgavepatroon ongebruikelijk hoog was.... Kon pas na de kerstdagen weer terecht bij de bank en heb geld moeten lenen om de mijn kerstboodschappen en andere inkopen te kunnen doenquote:Op woensdag 20 oktober 2021 00:23 schreef Fer het volgende:
Rabo achterlijke boerebank.
ING belt tenminste gelijk met vraag en uitleg.
Dacht dat ze 7d per week bereikbaar waren?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 10:28 schreef sanger het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb weleens met een geblokkeerde pas gestaan tijdens de kerstinkopen omdat het uitgavepatroon ongebruikelijk hoog was.... Kon pas na de kerstdagen weer terecht bij de bank en heb geld moeten lenen om de mijn kerstboodschappen en andere inkopen te kunnen doen
NIet alle afdelingen (destijds)...quote:Op donderdag 21 oktober 2021 13:34 schreef Fer het volgende:
[..]
Dacht dat ze 7d per week bereikbaar waren?
En/of bankrekeningen bij meerdere banken.quote:Op maandag 18 oktober 2021 15:02 schreef baskick het volgende:
[..]
Tja, als er landelijke storing is, kun je ook niet pinnen. Voor dit soort gevallen is een simpele en goedkope optie: beetje cash in huis.
Wat begrijp je niet aan ‘een landelijke storing’?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 15:59 schreef Gustaf86 het volgende:
[..]
En/of bankrekeningen bij meerdere banken.
Lord have mercy on this man for speaking so much factsquote:Op woensdag 20 oktober 2021 10:06 schreef YoshiBignose het volgende:
Als er iets is wat banken totaal niet interesseert is het dat gepeupel dat een rekening bij ze heeft. Ja, als je een hypotheek nodig hebt of tonnen komt beleggen, maar voor de rest ben je helemaal niets. Als ze je rekening willen blokkeren dan hebben ze dat recht gewoon. Nu is er nog een goed alternatief genaamd CONTANT GELD maar als dat eenmaal verbannen is en we zijn afgeleverd aan deze lui gaat het pas echt eng worden...
En waarom zou ik mij moeten beperken tot landelijke storingen in een topic over een geblokkeerde rekening?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 16:05 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan ‘een landelijke storing’?
Dan moet je niet reageren met een zinloos antwoord.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 16:07 schreef Gustaf86 het volgende:
[..]
En waarom zou ik mij moeten beperken tot landelijke storingen in een topic over een geblokkeerde rekening?
Not sure if serious, maar als jij denkt dat het hebben van rekeningen bij meerdere banken volstrekt zinloos is om de negatieve gevolgen van een geblokkeerde bankrekening te voorkomen, dan heb je meer problemen dan ik al dacht.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 16:08 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dan moet je niet reageren met een zinloos antwoord.
Je moet niet denken, het gaat je heel slecht af.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 16:13 schreef Gustaf86 het volgende:
[..]
Not sure if serious, maar als jij denkt dat het hebben van rekeningen bij meerdere banken volstrekt zinloos is om de negatieve gevolgen van een geblokkeerde bankrekening te voorkomen, dan heb je meer problemen dan ik al dacht.
quote:Op maandag 18 oktober 2021 15:02 schreef baskick het volgende:
[..]
Tja, als er landelijke storing is, kun je ook niet pinnen. Voor dit soort gevallen is een simpele en goedkope optie: beetje cash in huis.
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 15:59 schreef Gustaf86 het volgende:
[..]
Ja, tenzij de pin-storing bank-onafhankelijk is. Bij Equens, of hoe ze tegenwoordig heten.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 15:59 schreef Gustaf86 het volgende:
[..]
Die bankieren app gebruik ik ook al wel een tijdje (in de orde van 'maanden'). Voor de rest is er in mijn contactgegevens of rekeningnummers niets meer gewijzigd in de afgelopen 5 jaar ofzo.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 09:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
@:TS, heb je je contactgegevens recent gewijzigd, of een nieuw toestel gebruikt met je bankieren app? Of op een andere locatie? Je telefoonnummer gewijzigd misschien?
Bij ons was het een combinatie van bovenstaande + een crypto uitbetaling waardoor ze onze rekening 1.5 week hebben geblokkeerd, de droeftoeters.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |