Je hebt gelijk. Het kost de overheid klauwen met geld om de toerisme industrie in Leven te houden de afgelopen 2 jaar. Gelukkig wordt het geld niet bijgedrukt, maar geleend. Maar dat moet uiteraard ook een keertje op houden.quote:Op woensdag 24 november 2021 09:50 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
[..]
geld raakt op klaarblijkelijk en bijdrukken jaagt de inflatie verder aan en dus b.v. de huizenprijzen. Men moet weer toeristen toelaten. Vreemd want na februari is het hoogseizoen wel voorbij.
https://fd.nl/economie/14(...)e-rente-jxk1caZgtrar
Moet je wel het hele verhaal erbij plaatsen. Deze vrouw zat in een managed isolation facility voor mensen die van het buitenland komen. Je weet als je naar Australi of Nieuw-Zeeland komt dan moet je twee weken in isolatie en daarbij zijn regels verbonden voor een goede reden. Als die regels je niet bevallen, dan moet je lekker in het land blijven waar je vandaan kwam.quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:36 schreef L_auteur het volgende:
Ondertussen in de Australische concentratiekampen...
[ twitter ]
Het is dus rood geworden voor Auckland. Als gevaccineerd kan in principe nu gewoon alles doen, ik moet alleen mondkapje opdoen.quote:Op zondag 28 november 2021 10:30 schreef dodoria het volgende:
Morgen komt de aankondiging van het kabinet (in NZ), over welke regio's in welke kleur van het verkeerslicht systeem zulle starten vrijdag wat denken jullie? Gaan ze dit per dhb doen, en dan DHB met hoge vaccinatiegraad in oranje en lage vaccinatiegraad rood? Of gaan ze weer proberen het aantal grenzen tot een minimum te beperken en dan misschien Noordereiland rood, Zuidereiland oranje?
Ik zelf denk eerder het laatste. Wat denken jullie?
quote:People hoping to receive an organ transplant in Queensland may be denied the potentially life-saving procedure if they refuse to get vaccinated for COVID-19.
Queensland Health has confirmed patients have “a minimum requirement of two doses of an approved COVID-19 vaccine prior to receiving a kidney, lung or heart transplant”.
The mandate has been put in place because those who undergo such an operation have weakened immune systems, the authority said.
https://7news.com.au/life(...)-for-covid-c-4830704
Een dergelijk systeem bestaat niet alleen in Australie, ook elders. Maar zulke idioten heb je volgens mij overal, ik weet niet of Australie er meer heeft dan elders.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:02 schreef Montagui het volgende:
Only in Australia...... ?
[ twitter ]
De wet zegt dat je moet registreren voordat je gebruik mag maken van bepaalde faciliteiten. . Heb je hier in NZ ook. Sommige winkels zijn wat stricter dan de andere. Ik snap niet waarom mensen hier zo moeilijk over doen. Het duurt 3 sec en er staan overal borden dat je dit moet doen.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:02 schreef Montagui het volgende:
Only in Australia...... ?
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 2 november 2021 23:55 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Groot gelijk dat ze de persconferentie ergens anders voortzet. De man die stond te roepen had zich vals voorgedaan als journalist en zat haar samen met een andere vrouw al de hele persconferentie te irriteren met hun gekwaak. Hij had daar niets te zoeken en stond alleen maar haar tijd en die van de rest van de media te verspillen. Heeft niks met 'pre-approved' vragen te maken.
Hier het hele verhaal:quote:Op maandag 6 december 2021 04:24 schreef EarlyBird het volgende:
Moet je wel het hele verhaal erbij plaatsen.
Heb je het filmpje ook bekeken en heb je goed geluisterd naar wat ze zegt?quote:
met andere woorden jij vindt dat een goede reden om iemand 2 weken op te sluiten?quote:Op dinsdag 14 december 2021 00:41 schreef Butjekef het volgende:
[..]
Heb je het filmpje ook bekeken en heb je goed geluisterd naar wat ze zegt?
Welke reden hebben we het over?quote:Op dinsdag 14 december 2021 01:09 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
met andere woorden jij vindt dat een goede reden om iemand 2 weken op te sluiten?
Jaquote:Op dinsdag 14 december 2021 00:41 schreef Butjekef het volgende:
[..]
Heb je het filmpje ook bekeken en heb je goed geluisterd naar wat ze zegt?
Is zomer nu daar , dat maakt alles iets lastiger. We gaan het zien de komende tijdquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:42 schreef dodoria het volgende:
Ik zit steeds maar te Wachten tot omicron voet aan Wal krijgt in NZ. Tot nu toe Alleen nog maar in de grensquarantaine faciliteiten.
Want delta lijkt niet door te kunnen zetten door de hoge vaccinatiegraad (92% nu).
Als omicron doorbreekt komt daar vermoedelijk wel verandering in. Wat denken jullie?
quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:48 schreef DeOlifantvis het volgende:
[..]
Is zomer nu daar , dat maakt alles iets lastiger. We gaan het zien de komende tijd
Ja klopt, maar dit is ook de tijd dat families van over het hele land (en voorheen de wereld) bij elkaar komen om vakantie te vieren... ik verwacht dat covid over 2 weken ondertussen wel in elke regio is.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:48 schreef DeOlifantvis het volgende:
[..]
Is zomer nu daar , dat maakt alles iets lastiger. We gaan het zien de komende tijd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |