Als je zo wilt redeneren kun je ook stellen dat Slavia een helft gewoon niet mee deedquote:Op maandag 18 oktober 2021 10:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tegen PSV was geen wereldpot, dat was echt scorebordjournalistiek. Tegen Slavia de eerste helft was werelds.
Ik begin de depressieve rants van @Pistolero steeds leuker te vinden.quote:Op maandag 18 oktober 2021 10:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee hoor, Feyenoord is dood- en doodziek.
Inderdaad, in het kampioensjaar hadden we in de 115e minuut nog de winnende gemaakt, in bijna elk ander jaar hadden we met 1-2 verloren. Dus letterlijk ff een tussenjaar voor Slot.quote:Op maandag 18 oktober 2021 11:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik begin de depressieve rants van @:pistolero steeds leuker te vinden.
Teken dat het gewoon goed gaat.
Mee eens, alhoewel 0-4 door die eindfase van PSV niet eens geflatteerd aanvoelde. Het feit dat je die partij zo in de schoot geworpen krijgt en dat de manier waarop bij PSV niet eens een incident lijkt te zijn geeft mij het idee dat die niet boven ons hoeven te eindigen.quote:Op maandag 18 oktober 2021 10:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tegen PSV was geen wereldpot, dat was echt scorebordjournalistiek. Tegen Slavia de eerste helft was werelds.
Ik vind Senesi eigenlijk al tijden niet zo goed meer.quote:Op maandag 18 oktober 2021 11:42 schreef GGMM het volgende:
Wat was dat centrale duo van jullie slecht zeg
Dat werd juist zo geprezen
Dat is al het niveau "heel toevallig". Hopelijk wordt het geen patroonquote:Op maandag 18 oktober 2021 11:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mee eens, alhoewel 0-4 door die eindfase van PSV niet eens geflatteerd aanvoelde. Het feit dat je die partij zo in de schoot geworpen krijgt en dat de manier waarop bij PSV niet eens een incident lijkt te zijn geeft mij het idee dat die niet boven ons hoeven te eindigen.
Puntenverlies tegen zowel Vitesse als RKC voelde wel als een incident aan. Heel boos kan ik er niet om worden maar hopelijk zit het ons komende weken wat meer mee.
Zo’n serie kan wel iets met het vertrouwen doen ja. Het waren allebei wedstrijden waarbij ik het idee had dat als we nog 10 minuten door waren gegaan we ze nog hadden gewonnen (in het geval van Vitesse 10 zuivere minuten lol), maar het waren geen goede wedstrijden.quote:Op maandag 18 oktober 2021 11:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is al het niveau "heel toevallig". Hopelijk wordt het geen patroon
In beide wedstrijden was het puntverlies gezien de wedstrijd en kansen totaal onnodig inderdaad. Dit is dus het nadeel als je geen echt goede spits hebt. Dessers is er niet een die ze er allemaal in ramt en Linssen ook niet al doet laatstgenoemde het best goed als gelegenheidsspits. Los daarvan moet je als je iets van acht 100% kansen krijgt er toch minimaal drie maken tegen een RKC.quote:Op maandag 18 oktober 2021 11:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Puntenverlies tegen zowel Vitesse als RKC voelde wel als een incident aan. Heel boos kan ik er niet om worden maar hopelijk zit het ons komende weken wat meer mee.
Mwah Til compenseert echt voor een hoop op dat vlak. Probleem is meer dat we voorin moeizaam kunnen combineren als er weinig ruimte ligt, zeker als Sini ontbreekt.quote:Op maandag 18 oktober 2021 11:56 schreef fetX het volgende:
[..]
In beide wedstrijden was het puntverlies gezien de wedstrijd en kansen totaal onnodig inderdaad. Dit is dus het nadeel als je geen echt goede spits hebt. Dessers is er niet een die ze er allemaal in ramt en Linssen ook niet al doet laatstgenoemde het best goed als gelegenheidsspits. Los daarvan moet je als je iets van acht 100% kansen krijgt er toch minimaal drie maken tegen een RKC.
Ik vind vooral achterin zorgelijk en dan met name Senesi die echt steekjes laat vallen de afgelopen wedstrijden. Ook Malacia zit weer in zijn jaarlijkse slordige fase. Juist achterin zat het tot aan PSV doorgaans potdicht. Daarnaast vliegt ongeveer elke kans er direct in wat ook wel lichtelijk frustrerend is.
Malacia speelt ook als een drol sinds hij bij Oranje is geweest.quote:Op maandag 18 oktober 2021 11:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind Senesi eigenlijk al tijden niet zo goed meer.
Het is vooral opmerkelijk dat het steeds tegen ploegen gebeurt die 3-5-2/4-4-2 spelen. Donderdag is stomtoevallig Union ook weer zo'n ploeg, maar zondag speel je toch tegen het altijd naïeve Cambuur.quote:Op maandag 18 oktober 2021 12:06 schreef Caland het volgende:
Ik zou me pas echt zorgen maken als alle onderliggende data ook uitwijst dat het de verkeerde kant opgaat zoals eigenlijk onder Dick altijd het geval was, maar dat is vooralsnog niet zo. Met die Nelsson (die ik érg goed vond invallen), Sini en een in vorm rakende Alireza ga je het voorin ook echt wel weer wat makkelijker krijgen dan nu het geval is.
tldr; er is nog weinig aan de hand.
De factor pech en ongelukkigheid bepaalt ook wel echt heel veel de laatste wedstrijden. Daarmee wil ik niet alles goedpraten, maar normaal gesproken win je tegen RKC en speel je op zijn minst gelijk tegen Vitesse gezien het spelbeeld en de kansen.quote:Op maandag 18 oktober 2021 12:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het is vooral opmerkelijk dat het steeds tegen ploegen gebeurt die 3-5-2/4-4-2 spelen. Donderdag is stomtoevallig Union ook weer zo'n ploeg, maar zondag speel je toch tegen het altijd naïeve Cambuur.
Leuk dat hij compenseert, maar de afgelopen 2 wedstrijden heb je toch heel veel 100% kansen gemist. Komt wel weer goed, maar een betere spits had er daar toch wel een paar van ingelegd hoor.quote:Op maandag 18 oktober 2021 12:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah Til compenseert echt voor een hoop op dat vlak. Probleem is meer dat we voorin moeizaam kunnen combineren als er weinig ruimte ligt, zeker als Sini ontbreekt.
Die slordigheden zijn echt zorgelijk ja. Tegenstanders kunnen nu veel te makkelijk anticiperen door achterin weinig ruimte weg te geven en te wachten op de fout van Feyenoord.
Ik weet nog steeds niet of ik moet lachen of huilen.quote:Op maandag 18 oktober 2021 12:12 schreef Caland het volgende:
[..]
De factor pech en ongelukkigheid bepaalt ook wel echt heel veel de laatste wedstrijden. Daarmee wil ik niet alles goedpraten, maar normaal gesproken win je tegen RKC en speel je op zijn minst gelijk tegen Vitesse gezien het spelbeeld en de kansen.
[ afbeelding ]
Ik bedoel, dit is zelfs bij ons in de vijfde klasse altijd een doelpunt. Om maar eens wat te noemen.
En je hebt ook pech met de afwezigheid van een Sinisterra, waar andere topploegen hier makkelijk statpadden met een Tadic of Gakpo.quote:Op maandag 18 oktober 2021 12:12 schreef Caland het volgende:
[..]
De factor pech en ongelukkigheid bepaalt ook wel echt heel veel de laatste wedstrijden. Daarmee wil ik niet alles goedpraten, maar normaal gesproken win je tegen RKC en speel je op zijn minst gelijk tegen Vitesse gezien het spelbeeld en de kansen.
[ afbeelding ]
Ik bedoel, dit is zelfs bij ons in de vijfde klasse altijd een doelpunt. Om maar eens wat te noemen.
Aan de andere kant, als je dit soort kansen (structureel) niet afmaakt weiger ik dat allemaal af te schuiven op pech.quote:Op maandag 18 oktober 2021 12:12 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kom je toch weer op het probleem van Feyenoord dat er achter de basiself te weinig kwaliteit is om dit op te vangen. Wellicht dat zo'n Nelson nu echt gebruikt kan gaan worden. Maar het ontbreken van een echte spits en smalle selectie gaat je nog gewoon vaker opbreken ben ik bang.quote:Op maandag 18 oktober 2021 12:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En je hebt ook pech met de afwezigheid van een Sinisterra, waar andere topploegen hier makkelijk statpadden met een Tadic of Gakpo.
Klopt. Senesi is ook al een tijdje niet meer zo fit en kan in combinatie met zijn toch al gebrekkige snelheid het eigenlijk niet meer belopen.quote:Op maandag 18 oktober 2021 11:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind Senesi eigenlijk al tijden niet zo goed meer.
hij moet waarschijnlijk ook meer lopen dan vorig seizoenquote:Op maandag 18 oktober 2021 13:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klopt. Senesi is ook al een tijdje niet meer zo fit en kan in combinatie met zijn toch al gebrekkige snelheid het eigenlijk niet meer belopen.
Ben nooit zo’n fan van het ‘ja maar met een betere spits’, die kunnen we niet betalen. Die van Ajax kan er geen reet van en kostte al 25 miljoen.quote:Op maandag 18 oktober 2021 12:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Leuk dat hij compenseert, maar de afgelopen 2 wedstrijden heb je toch heel veel 100% kansen gemist. Komt wel weer goed, maar een betere spits had er daar toch wel een paar van ingelegd hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |