Het is onnodig provocerend. Moet je nogmaals gewoon niet willen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 00:03 schreef Elbosia het volgende:
[..]
Pure onzin om dat doek af te keuren. Mooi doek en nergens beledigend of wat dan ook.
Is n doek wat uitgaat van eigen kracht. Helemaal in combinatie met de tekst.
Onzinquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 00:04 schreef inZanity het volgende:
[..]
Het is onnodig provocerend. Moet je nogmaals gewoon niet willen.
Wat is er nou weer provocerend aan een ode aan de stad? Dat het over de wederopbouw gaat en het tegen Duitsers is? Had het tegen Praag dan wel gemogen van je?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 00:04 schreef inZanity het volgende:
[..]
Het is onnodig provocerend. Moet je nogmaals gewoon niet willen.
Dus het is toeval dit? Best wel mooi gedaan maar begrijp wel dat de UEFA her geen zin in heeft.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:37 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Wat is er nou weer provocerend aan een ode aan de stad? Dat het over de wederopbouw gaat en het tegen Duitsers is? Had het tegen Praag dan wel gemogen van je?
Het zal geen toeval zijn dat het tegen een Duitse tegenstander is, maar ik vind dat niet zo'n goed argument eerlijk gezegd. Zeker niet omdat het zich richt op de wederopbouw na de oorlog. Er staan toch geen nazi-symbolen op of iets in die trant? Moeten we anders dat standbeeld weghalen uit de stad omdat er misschien een Duitse toerist langs loopt?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dus het is toeval dit? Best wel mooi gedaan maar begrijp wel dat de UEFA her geen zin in heeft.
omdat de uefa het zegt en als club (en dus supporters} ben je afhankelijk van die parasieten bij die organisatiequote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:14 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het zal geen toeval zijn dat het tegen een Duitse tegenstander is, maar ik vind dat niet zo'n goed argument eerlijk gezegd. Zeker niet omdat het zich richt op de wederopbouw na de oorlog. Er staan toch geen nazi-symbolen op of iets in die trant? Moeten we anders dat standbeeld weghalen uit de stad omdat er misschien een Duitse toerist langs loopt?
En ik weet wel dat het qua tijdsgeest totaal anders is, maar waarom zou dit niet mogen maar het Zilvervloot-doek tegen Sevilla wel?
Puur inhoudelijk heb je gelijk. Maar ik denk dat het uitmaakt dat het refereert aan een gebeurtenis die levende mensen nog hebben meegemaakt én dat UEFA strenger is geworden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:14 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het zal geen toeval zijn dat het tegen een Duitse tegenstander is, maar ik vind dat niet zo'n goed argument eerlijk gezegd. Zeker niet omdat het zich richt op de wederopbouw na de oorlog. Er staan toch geen nazi-symbolen op of iets in die trant? Moeten we anders dat standbeeld weghalen uit de stad omdat er misschien een Duitse toerist langs loopt?
En ik weet wel dat het qua tijdsgeest totaal anders is, maar waarom zou dit niet mogen maar het Zilvervloot-doek tegen Sevilla wel?
De UEFA doet waarschijnlijk aan gelijke monniken, gelijke kappen. Hoe ludiek ( @DonRaja !!!) wij dit ook vinden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Puur inhoudelijk heb je gelijk. Maar ik denk dat het uitmaakt dat het refereert aan een gebeurtenis die levende mensen nog hebben meegemaakt én dat UEFA strenger is geworden.
Ik vind dat het moet kunnen, maar ik zie de redenatie erachter wel
Iets minder subtielquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:02 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond dit toch ook wel een leuke.
Nee wel een Europees potje maar niet tegen Duitsers. Wel ten tijde van deze herdenking.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Iets minder subtiel
Was dit Legia vs Dortmund in 2016?
Als je die disciplinaire pagina van de UEFA doorscrollde (volgens mij bestaat die niet meer) stond het altijd vol met Oost-Europese clubs, daar zijn die trapboetes van ons niks bijquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee wel een Europees potje maar niet tegen Duitsers. Wel ten tijde van deze herdenking.
Dat vond de UEFA volgens mij ook niet zo leuk trouwens. Maarja, Polengoden
In 2017 tegen Astana (CL kwalificatie), ter info.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee wel een Europees potje maar niet tegen Duitsers. Wel ten tijde van deze herdenking.
Dat vond de UEFA volgens mij ook niet zo leuk trouwens. Maarja, Polengoden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Nummers moeten tegen een effen achtergrond volgens mij.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:16 schreef fetX het volgende:
Waarom hebben wij eigenlijk nog steeds die walgelijk lelijke witte vlakken?
De nieuwe UEFA is uit. Wel goed dat Feyenoord de capaciteit bewust verlaagd heeft!quote:Nieuwe UEFA-boete na Feyenoord – Slavia Praag
Feyenoord is voor de vierde keer dit seizoen beboet door de ‘UEFA Control, Ethics and Disciplinary body’. Het gaat deze keer om een geldboete van ¤ 54.875,- voor het gooien van voorwerpen, afsteken van vuurwerk en het blokkeren van de trappen bij de thuiswedstrijd tegen Slavia Praag op donderdag 30 september.
Eerder dit seizoen kreeg Feyenoord drie keer in drie weken tijd een boete opgelegd. Ook na de thuisduels met FC Drita, FC Luzern en IF Elfsborg in de voorrondes van de Europa Conference League werd de club bestraft.
Het totale bedrag aan boetes alleen al over de thuiswedstrijden in de voorrondes en groepsfase van de Conference League bedraagt ¤ 124.125,-.
Volgens mij hebben ze in de tijd van Stad Rotterdam ook de sponsornaam moeten verkleinen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nummers moeten tegen een effen achtergrond volgens mij.
Dat is sindsdien nog een aantal keer gebeurd volgens mij. Met Opel ook dacht ik.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 13:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze in de tijd van Stad Rotterdam ook de sponsornaam moeten verkleinen.
Werd dat toen 'Ope'? Of zelfs 'Op'?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 13:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is sindsdien nog een aantal keer gebeurd volgens mij. Met Opel ook dacht ik.
Daarin zijn ze dan niet consequent.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nummers moeten tegen een effen achtergrond volgens mij.
Hoezo? Hier PSV in 2012 (volgens mij de laatste keer dat ze hun strepen in de competitie achter door hadden lopen):quote:
Barca bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 13:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoezo? Hier PSV in 2012 (volgens mij de laatste keer dat ze hun strepen in de competitie achter door hadden lopen):
[ afbeelding ]
Het is natuurlijk überhaupt ontzettende kul dat je zo’n wit vlak moet hebben. Het is zonder wit vlak allemaal heel duidelijk te lezen en te zien.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 13:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hmmm, goed punt. Als je als club groot genoeg bent telt het niet misschien
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
omdat de uefa het zegt en als club (en dus supporters} ben je afhankelijk van die parasieten bij die organisatie
Sowieso heb ik sinds corona ook geen stewards meer op de trappen naar de vakken gezien die controleren of je überhaupt wel op dat vak zit. Kan me voorstellen dat bij veel vakken mensen naar binnen lopen die er niet eens zitten en er dus geen plek meer is. Kan me alleen niet herinneren of er voor corona toen dat nog wel gecontroleerd werd ook zoveel boetes voor geblokkeerde trappen waren.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 15:29 schreef exile79 het volgende:
Misschien heb ik het mis, maar in mijn beleving zijn die volle trappen, ook bij de wedstrijden in de eredivisie, een gevolg van het weghalen van de laatste paar rijen van vak W. Feyenoord claimt van niet, maar ik zou zweren dat de trappen voor die tijd altijd leeg waren. Kon je tenminste fatsoenlijk bier halen.
We hebben al jaren bij praktisch iedere Europese wedstrijd die boete..quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 15:33 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Sowieso heb ik sinds corona ook geen stewards meer op de trappen naar de vakken gezien die controleren of je überhaupt wel op dat vak zit. Kan me voorstellen dat bij veel vakken mensen naar binnen lopen die er niet eens zitten en er dus geen plek meer is. Kan me alleen niet herinneren of er voor corona toen dat nog wel gecontroleerd werd ook zoveel boetes voor geblokkeerde trappen waren.
Oh, corona heeft mijn geheugen weinig goeds gedaan merk ik alweerquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 15:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We hebben al jaren bij praktisch iedere Europese wedstrijd die boete..
Geen idee hoe dat op W zit, maar de trappen op geel (iig S, T en X) staan al vol sinds ik in de Kuip kom. Dan heb je het toch al over een kleine 25 jaar. Vrijwel elke club krijgt die boete ook in de UEFA toernooien omdat er op de fanatieke vakken gewoon altijd gestaan wordt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 15:29 schreef exile79 het volgende:
Misschien heb ik het mis, maar in mijn beleving zijn die volle trappen, ook bij de wedstrijden in de eredivisie, een gevolg van het weghalen van de laatste paar rijen van vak W. Feyenoord claimt van niet, maar ik zou zweren dat de trappen voor die tijd altijd leeg waren. Kon je tenminste fatsoenlijk bier halen.
De titel ‘Flinke boete Feyenoord wegens gedrag supporters’ bekt gewoon iets te lekker, heb het idee dat vroeger niet iedere boete werd gemeldquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 15:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat op W zit, maar de trappen op geel (iig S, T en X) staan al vol sinds ik in de Kuip kom. Dan heb je het toch al over een kleine 25 jaar. Vrijwel elke club krijgt die boete ook in de UEFA toernooien omdat er op de fanatieke vakken gewoon altijd gestaan wordt.
Ja. Al was het bij deze pot ook weer een flinke vuurwerkshow + ontzettend veel teringzooi dat vanaf vak Z het veld opgegooid werd (terwijl het totaal geen verhit potje was verder). Hoe is de boete eigenlijk opgebouwd wat dat betreft?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 16:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De titel ‘Flinke boete Feyenoord wegens gedrag supporters’ bekt gewoon iets te lekker, heb het idee dat vroeger niet iedere boete werd gemeld
Z snap ik ook wel, maar de rest van je capaciteit zou ik gewoon benutten. Die boete voor bezette trappen ga je toch wel krijgen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 16:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Al was het bij deze pot ook weer een flinke vuurwerkshow + ontzettend veel teringzooi dat vanaf vak Z het veld opgegooid werd (terwijl het totaal geen verhit potje was verder). Hoe is de boete eigenlijk opgebouwd wat dat betreft?
Ik snap daarom wel dat ze nu de onderkant van vak Z ook gaan sluiten donderdag. Maar de FRFC's van deze wereld zijn alweer WANBELEID!1!!11 aan het schreeuwen. Simpel volk.
Volgens mij is het gooien van dingen op het veld de zwaarste boete.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 16:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Al was het bij deze pot ook weer een flinke vuurwerkshow + ontzettend veel teringzooi dat vanaf vak Z het veld opgegooid werd (terwijl het totaal geen verhit potje was verder). Hoe is de boete eigenlijk opgebouwd wat dat betreft?
Ik snap daarom wel dat ze nu de onderkant van vak Z ook gaan sluiten donderdag. Maar de FRFC's van deze wereld zijn alweer WANBELEID!1!!11 aan het schreeuwen. Simpel volk.
Toch ook wel een hoop veranderd. Ik kan mijn van de jaren negentig nog wel herinneren dat de ME gerust het vak op kwam voor het afsteken van 1 fakkel die dan dit iedereen werd doorgegeven. Tegenwoordig geeft echt niemand meer een fuck voor het beet houden van een fakkel.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 15:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat op W zit, maar de trappen op geel (iig S, T en X) staan al vol sinds ik in de Kuip kom. Dan heb je het toch al over een kleine 25 jaar. Vrijwel elke club krijgt die boete ook in de UEFA toernooien omdat er op de fanatieke vakken gewoon altijd gestaan wordt.
En racisme gerelateerde zaken. Wat dat betreft snap je niet dat die FRFC-boys die bananen maar blijven promoten. Is alleen maar potentieel gezeik en de relevatie ontgaat mij ook echt compleet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 16:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij is het gooien van dingen op het veld de zwaarste boete.
Dat was dan weer voor mijn tijd denk ik.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 16:17 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Toch ook wel een hoop veranderd. Ik kan mijn van de jaren negentig nog wel herinneren dat de ME gerust het vak op kwam voor het afsteken van 1 fakkel die dan dit iedereen werd doorgegeven.
Bedoel van die 3 die we voor de afgelopen wedstrijd hebben gekregen. Maar eens jaquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 16:19 schreef Haringkop het volgende:
[..]
En racisme gerelateerde zaken. Wat dat betreft snap je niet dat die FRFC-boys die bananen maar blijven promoten. Is alleen maar potentieel gezeik en de relevatie ontgaat mij ook echt compleet.
Heb bijna het idee dat in de tussentijd van Corona een hoop van de stadionverboden van die kneuzen zijn verlopenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 16:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij een beetje een nationaal probleem geworden inmiddels. We hebben te lang niets te doen gehad.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 17:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb bijna het idee dat in de tussentijd van Corona een hoop van de stadionverboden van die kneuzen zijn verlopen![]()
Laatste tijd wel veel gedoe met supporters ook.
Klopt, dat soort wedstrijden werd er weinig ondernomen, net als bij bekerfinales. Maar als je kijkt hoe weinig fakkels er bijvoorbeeld werden afgestoken destijds tegen Inter thuis en dat nu vergelijkt met de pyro nu in de conference League, dat is wel een verschilletje hoor.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 16:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was dan weer voor mijn tijd denk ik.In die kampioenswedstrijd tegen NAC nog een fakkel op vak P afgestoken. Toen kwam een steward lachend naar mij toe die zei dat het eigenlijk niet mocht, maargoed ik was toen ook 12 ofzo. Om nog maar te zwijgen over die UEFA-cup campagne.
Klopt afgelopen weekend tussen nec en vitesse en bij fc twente was het ook al twee keer raak dit seizoen. Go-ahead supporters slopen zelfs spullen van elkaar en dat is dan wat er in nieuws komt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 17:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb bijna het idee dat in de tussentijd van Corona een hoop van de stadionverboden van die kneuzen zijn verlopen![]()
Laatste tijd wel veel gedoe met supporters ook.
Ziedendquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 21:54 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Waarom zou het ons ook maar ene reet interesseren of Berghuis al dan niet spijt heeft?
Woestquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 21:54 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Waarom zou het ons ook maar ene reet interesseren of Berghuis al dan niet spijt heeft?
quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 22:06 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Neuh, juist niet he. Hij is weg dus hou ik me niet meer met hem bezig.
Reageer er dan ook niet op.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 22:06 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Neuh, juist niet he. Hij is weg dus hou ik me niet meer met hem bezig.
Ok, laat ik maar stoppen met reacties plaatsen op een forum dan.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 22:21 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Reageer er dan ook niet op.
Idioot.
Afgesproken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 22:33 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ok, laat ik maar stoppen met reacties plaatsen op een forum dan.
dat plan is er altijdquote:Op woensdag 20 oktober 2021 08:31 schreef Dven het volgende:
Toch fijn dat men nu van plan is iets van beleid te gaan voeren. De wereld kan er over 7 jaar dan heel anders uitzien.
Dat durf ik te betwijfelen als ik het 'beleid' soms ziequote:
je hoeft ook niet te kijken natuurlijkquote:Op woensdag 20 oktober 2021 15:21 schreef Caland het volgende:
Volgens Kokcu moet Feyenoord 9 punten halen thuis in de conference liek, zijn moffen vaak fysiek sterk en kan het een mooie wedstrijd worden. Dat zijn nog eens teksten!
Als je ziet hoe hij nu rendeert in een kwaliteitsteam zie je pas echt hoe goed hij is.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 13:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als ik die Berghuis Cor Pot en Advocaat zie in de documentaire ben ik elke keer toch wel opgelucht dat ze alle drie weg zijn.
Mwah. Hij zat altijd al bij de top van de eredivisie qua rendement.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 15:36 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Als je ziet hoe hij nu rendeert in een kwaliteitsteam zie je pas echt hoe goed hij is.
Dan hep Feyenoord wel een probleem. Kan Nelson al wat meer aan? Zou overwegen met hem te beginnen zodat je Linssen ook in de spits kan laten.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 15:32 schreef Caland het volgende:
Sinisterra blijkbaar niet helemaal fit teruggekomen uit Columbia. WANBELEID.
Dat zou ik ook doen, ja. Al wordt er vandaag nog bekeken of Sinisterra kan spelen.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 15:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan hep Feyenoord wel een probleem. Kan Nelson al wat meer aan? Zou overwegen met hem te beginnen zodat je Linssen ook in de spits kan laten.
Raar dat je Irak een kwaliteitsteam noemt. Het is wellicht ook nog wat vroeg om te stellen dat Advocaat rendeertquote:Op woensdag 20 oktober 2021 15:36 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Als je ziet hoe hij nu rendeert in een kwaliteitsteam zie je pas echt hoe goed hij is.
Ik denk dat je als team altijd zwakker wordt van een dergelijk vertrek.
We gaan weer lachen om Senesi dusquote:Op woensdag 20 oktober 2021 15:37 schreef Caland het volgende:
Nou het gaat morgen blijkbaar mokersaai worden. Union Berlin verdedigt meestal met 5 man, peert hem naar voren en wacht dan op een fout van de tegenstander. Vooral de spits moet behoorlijk goed zijn.
Het wordt in ieder geval interessant daardoor
Sheraldo Becker kan shinenquote:Op woensdag 20 oktober 2021 15:52 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
We gaan weer lachen om Senesi dus
Dickie haalt er daar het maximale uit hoor. Als een sinaasappel!quote:Op woensdag 20 oktober 2021 15:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Raar dat je Irak een kwaliteitsteam noemt. Het is wellicht ook nog wat vroeg om te stellen dat Advocaat rendeert
Gaat mij meer de negativiteit die om hem heen hing en die hij mee bracht vorig seizoen.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 15:36 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik denk dat je als team altijd zwakker wordt van een dergelijk vertrek.
Klopt, Berghuis is wel een gedreven iemand, maar dat kan ook tegen je werken. Hij wilde heel veel, dat ging niet bij Feyenoord. En dat frustreerde hem, en dan wordt ie vervelend en irritant.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 19:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gaat mij meer de negativiteit die om hem heen hing en die hij mee bracht vorig seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |