Waar heb je die voor nodig als er internet is?quote:
Klinkt netterquote:Op zondag 17 oktober 2021 22:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waar heb je die voor nodig als er internet is?
Zelfde reden als luisterboeken, waarom zou je daarnaar luisteren als er internet is?quote:Op zondag 17 oktober 2021 22:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waar heb je die voor nodig als er internet is?
Dat doe ik dus ook nietquote:Op zondag 17 oktober 2021 22:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Zelfde reden als luisterboeken, waarom zou je daarnaar luisteren als er internet is?
Rare post is raarquote:Op zondag 17 oktober 2021 22:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Zelfde reden als luisterboeken, waarom zou je daarnaar luisteren als er internet is?
Want je hebt internetquote:
Ja raar hequote:
Nee dan kan ik mijn boek niet zienquote:
In het donker zien ze je niet.quote:
Ja waarom he? Je hebt immers internet dus waarom zou iets raar zijn?quote:
Ik lees toch liever, en mijn e-reader met licht ligt boven, hier een gewoon boek die echt licht nodig heeftquote:
Sinds internet is mijn kijk op de wereld juist veer raarder gewordenquote:Op zondag 17 oktober 2021 23:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja waarom he? Je hebt immers internet dus waarom zou iets raar zijn?
Je bent zelluf raarquote:Op zondag 17 oktober 2021 23:01 schreef D. het volgende:
[..]
Sinds internet is mijn kijk op de wereld juist veer raarder geworden
Wat raar nou, dat zou je niet verwachtenquote:Op zondag 17 oktober 2021 23:01 schreef D. het volgende:
[..]
dus hou je adem nu maar in en stik nietquote:Op zondag 17 oktober 2021 22:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In het donker zien ze je niet.
Als je stil bent horen ze je niet.
Die van mij juist veel helderderder.quote:Op zondag 17 oktober 2021 23:01 schreef D. het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |