Laatste keer dat ik dat deed was toen mijn ouders voorlazen denk ikquote:
quote:Op zondag 17 oktober 2021 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik dat deed was toen mijn ouders voorlazen denk ik
Toen zijn voorlazen heb je ze weggestuurd om te gaan luisterboeken?quote:Op zondag 17 oktober 2021 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heerlijk.. gewoon je ogen en handen vrij...quote:Op zondag 17 oktober 2021 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo, dat is toch ook een luisterboek danquote:Op zondag 17 oktober 2021 22:14 schreef D. het volgende:
[..]
Toen zijn voorlazen heb je ze weggestuurd om te gaan luisterboeken?
Ik heb nog ergens een nog nooit gedraaid cassette bandje met de boeken van pippi langkousquote:
Nee, dat is voorlezen, en luisterboek is een audio-opnamequote:Op zondag 17 oktober 2021 22:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo, dat is toch ook een luisterboek dan
quote:Op zondag 17 oktober 2021 22:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens een nog nooit gedraaid cassette bandje met de boeken van pippi langkous
Zelfde verschil voor degene die het aanhoort.quote:Op zondag 17 oktober 2021 22:16 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, dat is voorlezen, en luisterboek is een audio-opname
Je hebt zelfs hele hoorspelen van boeken, de BBC is daar goed in.quote:Op zondag 17 oktober 2021 22:16 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, dat is voorlezen, en luisterboek is een audio-opname
Ik heb geen cassettedeck meerquote:Op zondag 17 oktober 2021 22:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zou mijn nieuwsgierigheid niet kunnen bedwingen en er vanavond nog aan beginnen
War of the worldsquote:Op zondag 17 oktober 2021 22:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je hebt zelfs hele hoorspelen van boeken, de BBC is daar goed in.
Maar eigenlijk gaat dat dan weer te ver.. leid teveel af.
Heb er een paar van Stephen King gelezen, het heeft ook wel watquote:Op zondag 17 oktober 2021 22:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je hebt zelfs hele hoorspelen van boeken, de BBC is daar goed in.
Maar eigenlijk gaat dat dan weer te ver.. leid teveel af.
Die bedoelde ik niet.. maar mooi verhaal ( en het gedoe er omheen ) welquote:Op zondag 17 oktober 2021 22:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
War of the worlds
Telt die ook al boek?
Deze:
Ja, ja !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
quote:Op zondag 17 oktober 2021 22:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, ja !
Herinner me daar geen luisterboek van, maar als jij het zegt neem ik het maar van je aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |