Waar heb je die voor nodig als er internet is?quote:
Klinkt netterquote:Op zondag 17 oktober 2021 22:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waar heb je die voor nodig als er internet is?
Zelfde reden als luisterboeken, waarom zou je daarnaar luisteren als er internet is?quote:Op zondag 17 oktober 2021 22:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waar heb je die voor nodig als er internet is?
Dat doe ik dus ook nietquote:Op zondag 17 oktober 2021 22:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Zelfde reden als luisterboeken, waarom zou je daarnaar luisteren als er internet is?
Rare post is raarquote:Op zondag 17 oktober 2021 22:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Zelfde reden als luisterboeken, waarom zou je daarnaar luisteren als er internet is?
Want je hebt internetquote:
Ja raar hequote:
Nee dan kan ik mijn boek niet zienquote:
In het donker zien ze je niet.quote:
Ja waarom he? Je hebt immers internet dus waarom zou iets raar zijn?quote:
Ik lees toch liever, en mijn e-reader met licht ligt boven, hier een gewoon boek die echt licht nodig heeftquote:
Sinds internet is mijn kijk op de wereld juist veer raarder gewordenquote:Op zondag 17 oktober 2021 23:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja waarom he? Je hebt immers internet dus waarom zou iets raar zijn?
Je bent zelluf raarquote:Op zondag 17 oktober 2021 23:01 schreef D. het volgende:
[..]
Sinds internet is mijn kijk op de wereld juist veer raarder geworden
Wat raar nou, dat zou je niet verwachtenquote:Op zondag 17 oktober 2021 23:01 schreef D. het volgende:
[..]
dus hou je adem nu maar in en stik nietquote:Op zondag 17 oktober 2021 22:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In het donker zien ze je niet.
Als je stil bent horen ze je niet.
Die van mij juist veel helderderder.quote:Op zondag 17 oktober 2021 23:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb chinese trainingen gedaan .... lekker lunchen meestalquote:Op zondag 17 oktober 2021 23:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die van mij juist veel helderderder.
Ik heb zoveel geleerd omdat het op feestboek gestaan hebt. Ik wist niet dat vaccins slecht voor je zijn, dat Rusland het ware moederland is. Dat China onze grootste vriend is, etc.
Ik denk gewoon eerder dat hij eens een keer goed anaal genomen moet worden.quote:Op zondag 17 oktober 2021 23:16 schreef marcb1974 het volgende:
Kan iemand ie baudet een permanente muilkorf voordoen?
quote:Op zondag 17 oktober 2021 23:16 schreef marcb1974 het volgende:
Kan iemand ie baudet een permanente muilkorf voordoen?
Zie je, zonder internet had ik dit nooit gewetenquote:Op zondag 17 oktober 2021 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb chinese trainingen gedaan .... lekker lunchen meestal
Ook een optie.quote:Op zondag 17 oktober 2021 23:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk gewoon eerder dat hij eens een keer goed anaal genomen moet worden.
Zoiets ja. Mag nog net een rietje door zodat er wat voer en water in kan.quote:
gelukkig was de begeleidende documentatie duidelijker dan die Chinese docenten ...quote:Op zondag 17 oktober 2021 23:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zie je, zonder internet had ik dit nooit geweten
Waren ze te begrijpen? En instructie in wat?quote:Op zondag 17 oktober 2021 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
gelukkig was de begeleidende documentatie duidelijker dan die Chinese docenten ...
Ja Chinese spionage aparatuurquote:Op zondag 17 oktober 2021 23:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ho wacht. Heel China gaat naar het buitenland om onderwezen te worden en jij krijgt les van chinezen?
Apart wel.
Gan moet je nog een eindje met de boot naar La Palmaquote:Op zondag 17 oktober 2021 23:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Lief trek iets moois aan!
We gaan naar las palmas want we gaan dansen op de vulkaan
De ene wat beter dan de andere ... de Hongaar was het duidelijkst...quote:Op zondag 17 oktober 2021 23:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waren ze te begrijpen? En instructie in wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 oktober 2021 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
De ene wat beter dan de andere ... de Hongaar was het duidelijkst...Een Hongaar in China? Had je niet beter naar Budapest kunnen gaan dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Nee gewoon A'dam ZOquote:Op zondag 17 oktober 2021 23:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een Hongaar in China? Had je niet beter naar Budapest kunnen gaan dan?
Ah, dat scheelt weer. Al is in het buitenland cursus soms ook wel leuk.quote:
Paar dagen Parijs ooit ... maar niet in het centrum ... en dan zie je ook niets van de stad .. lange dagen en vermoeidquote:Op zondag 17 oktober 2021 23:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, dat scheelt weer. Al is in het buitenland cursus soms ook wel leuk.
Is wel een volhoudertje dit ja.quote:Op zondag 17 oktober 2021 23:51 schreef chufi het volgende:
Ondertussen spuit ie maar door
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |