Nu heb ik nog geen plek. Moet nog opruimenquote:Op zondag 17 oktober 2021 20:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb je nog wel plek daar voor ?![]()
Of heb je veel opgeruimd?
O dat wist ik niet eens. Hou vaak niet van die Nederlandse series maar vond deze altijd wel leuk die droge humorquote:Op zondag 17 oktober 2021 20:34 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, absoluut. Was gebaseerd op the Honymooners.
Eigelijk de enige kopie van een buitenlandse serie die ik leuk vind.
Succesquote:Op zondag 17 oktober 2021 20:35 schreef engine het volgende:
[..]
Nu heb ik nog geen plek. Moet nog opruimen
Zijn imo inderdaad weinig Nederlandse series die Toen was geluk kunnen evenaren. Zou er zo niet eens een kunnen bedenken.quote:Op zondag 17 oktober 2021 20:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat wist ik niet eens. Hou vaak niet van die Nederlandse series maar vond deze altijd wel leuk die droge humor
quote:Op zondag 17 oktober 2021 20:33 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik ben na 20 uur met Zelda gestopt omdat ik ook niet meer verder kwam. Moet ik nog een keer proberen
Maar het is best een moeilijk spel. Ik vind de simpelere spellen vaak leuker.
Hey Woud 😉quote:
Hey SOL 😉quote:
Zeer teleurstellend.quote:Op zondag 17 oktober 2021 21:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De enige voetbalwedstrijd die telt is vandaag verloren...
quote:Op zondag 17 oktober 2021 20:57 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]op de eerdere Nintendo nog wel...ooit wel eens 60
pagina's walkthrough uitgeprint..
Verder ben ik redelijk normaal hoor
En een kapotte tribunequote:Op zondag 17 oktober 2021 21:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Niemand heeft verloren toch vandaag? Iedereen is een winnaar?quote:Op zondag 17 oktober 2021 21:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Volgens Henny Huisman kan er maar 1 de winnaar zijnquote:Op zondag 17 oktober 2021 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niemand heeft verloren toch vandaag? Iedereen is een winnaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |