Ik ga alvast plek maken voor een moestuintjequote:Op zondag 17 oktober 2021 20:21 schreef Mrsloveable het volgende:
@:engine die update ziet er idd leuk uit
Gratis update ga ik wel checken. De uitbreiding lijkt me niet zo.quote:Op zondag 17 oktober 2021 20:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ga alvast plek maken voor en moestuintje
Was dat niet met Joke Bruijs en Gerard coxquote:
ben je ER aan het kijken?quote:Op zondag 17 oktober 2021 20:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ga alvast plek maken voor een moestuintje
Ja klopt. En Sjoerd Pleijsier.quote:Op zondag 17 oktober 2021 20:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was dat niet met Joke Bruijs en Gerard cox
Het inrichten van die huisjes misschien niet zo. Verder vind ik het er wel leuk uitzien en het is weer wat nieuws om te doen.quote:Op zondag 17 oktober 2021 20:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gratis update ga ik wel checken. De uitbreiding lijkt me niet zo.
quote:
Geweldige serie was dat.quote:Op zondag 17 oktober 2021 20:31 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja klopt. En Sjoerd Pleijsier.
Ik heb erg weinig met Nederlandse seriesquote:
Heb je nog wel plek daar voor ?quote:Op zondag 17 oktober 2021 20:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ga alvast plek maken voor een moestuintje
quote:Op zondag 17 oktober 2021 20:31 schreef oma-Nijn het volgende:
Toen dat ding uitkwam de Switch gekocht...Zelda erbij...Na 1 dag nog geen fatsoenlijk zwaard gevonden..staat vanaf dag2 bij dochterlief. Net zoals de Wii en de Nintendo 64. Ik stop ermee
Ja, absoluut. Was gebaseerd op the Honymooners.quote:
Saar dan maarquote:
Nu heb ik nog geen plek. Moet nog opruimenquote:Op zondag 17 oktober 2021 20:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb je nog wel plek daar voor ?![]()
Of heb je veel opgeruimd?
O dat wist ik niet eens. Hou vaak niet van die Nederlandse series maar vond deze altijd wel leuk die droge humorquote:Op zondag 17 oktober 2021 20:34 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, absoluut. Was gebaseerd op the Honymooners.
Eigelijk de enige kopie van een buitenlandse serie die ik leuk vind.
Succesquote:Op zondag 17 oktober 2021 20:35 schreef engine het volgende:
[..]
Nu heb ik nog geen plek. Moet nog opruimen
Zijn imo inderdaad weinig Nederlandse series die Toen was geluk kunnen evenaren. Zou er zo niet eens een kunnen bedenken.quote:Op zondag 17 oktober 2021 20:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat wist ik niet eens. Hou vaak niet van die Nederlandse series maar vond deze altijd wel leuk die droge humor
quote:Op zondag 17 oktober 2021 20:33 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik ben na 20 uur met Zelda gestopt omdat ik ook niet meer verder kwam. Moet ik nog een keer proberen
Maar het is best een moeilijk spel. Ik vind de simpelere spellen vaak leuker.
Hey Woud 😉quote:
Hey SOL 😉quote:
Zeer teleurstellend.quote:Op zondag 17 oktober 2021 21:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De enige voetbalwedstrijd die telt is vandaag verloren...
quote:Op zondag 17 oktober 2021 20:57 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]op de eerdere Nintendo nog wel...ooit wel eens 60
pagina's walkthrough uitgeprint..
Verder ben ik redelijk normaal hoor
En een kapotte tribunequote:Op zondag 17 oktober 2021 21:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Niemand heeft verloren toch vandaag? Iedereen is een winnaar?quote:Op zondag 17 oktober 2021 21:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Volgens Henny Huisman kan er maar 1 de winnaar zijnquote:Op zondag 17 oktober 2021 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niemand heeft verloren toch vandaag? Iedereen is een winnaar?
Die is seniel en weet het allemaal niet meer.quote:Op zondag 17 oktober 2021 21:50 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens Henny Huisman kan er maar 1 de winnaar zijn
1 winnaar en de rest tweede.quote:Op zondag 17 oktober 2021 21:50 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens Henny Huisman kan er maar 1 de winnaar zijn
Gefeliciteerdquote:
Da's de goede oude tijdquote:Op zondag 17 oktober 2021 21:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die is seniel en weet het allemaal niet meer.
En is uit de oude foute tijd, toen konden er dingen die niet eerlijk zijn
Geweldig, en dat je zo bescheiden gebleven bent is ook bewonderingswaardigquote:Op zondag 17 oktober 2021 21:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar ook elke dag weer. Zo geweldig ben ik.
De VOC was ook de goede oude tijd, en ondertussen ......quote:Op zondag 17 oktober 2021 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
Da's de goede oude tijd
Henny was een Tros coryfee
Zeker. Ben ik ook heel goed in bescheiden blijven. Zelfs daarin ben ik een winnaar.quote:Op zondag 17 oktober 2021 21:54 schreef D. het volgende:
[..]
Geweldig, en dat je zo bescheiden gebleven bent is ook bewonderingswaardig
Dat werd ietsje aangediktquote:Op zondag 17 oktober 2021 21:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De VOC was ook de goede oude tijd, en ondertussen ......
Lees je daar nu een boek over?quote:Op zondag 17 oktober 2021 21:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De VOC was ook de goede oude tijd, en ondertussen ......
Gaat dat nooit vervelen?quote:Op zondag 17 oktober 2021 21:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zeker. Ben ik ook heel goed in bescheiden blijven. Zelfs daarin ben ik een winnaar.
Neuh, want zelfs in vervelen ben ik goed en in verliezen ben ik ook een winnaar. Maakt gewoon niet uit wat ik doe of niet doe ik ben er een winnaar in.quote:
Klinkt een beetje eenzaam, maar daar ben je vast ook goed inquote:Op zondag 17 oktober 2021 21:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neuh, want zelfs in vervelen ben ik goed en in verliezen ben ik ook een winnaar. Maakt gewoon niet uit wat ik doe of niet doe ik ben er een winnaar in.
Als je de enige bent die mee doet in de wedstrijd ben ik je sowieso een winnaar.
Uiteraard.quote:Op zondag 17 oktober 2021 21:59 schreef D. het volgende:
[..]
Klinkt een beetje eenzaam, maar daar ben je vast ook goed in
En aan de andere kant ook meteen de grootste verliezer, t is maar hoe je kiestquote:Op zondag 17 oktober 2021 21:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neuh, want zelfs in vervelen ben ik goed en in verliezen ben ik ook een winnaar. Maakt gewoon niet uit wat ik doe of niet doe ik ben er een winnaar in.
Als je de enige bent die mee doet in de wedstrijd ben ik je sowieso een winnaar.
Dat kan toch niet, zouden ze nooit doenquote:Op zondag 17 oktober 2021 22:01 schreef D. het volgende:
[..]
Door die VOCers destijds, en da's blijven hangen
Nee nee. Winnaarquote:Op zondag 17 oktober 2021 22:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En aan de andere kant ook meteen de grootste verliezer, t is maar hoe je kiest
Als ze nog leefden zou ik er iets van zeggenquote:Op zondag 17 oktober 2021 22:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat kan toch niet, zouden ze nooit doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |